Animación cabecera
- Està en:
- Inici /
- Empreses /
- Sectors /
- Ajudes i subvencions /
- Comerç i internacionalització
Ajudes i subvencions
- Ajudes i subvencions Agricultura, ramaderia i pesca
- Centres educatius i culturals
- Comerç i internacionalització
- Cultura i esport
- Finançament i tributs
- Indústria
- Infraestructuras, transport i telecomunicacions
- Investigació, innovació, desenvolupament i tecnologia
- Treball i ocupació
- Sanitat i seguretat laboral
- Habitatge i urbanisme
- Turisme i espectacles
- Cultura i esport
- Ajudes en matèria d'internacionalització i promoció comercial per a l'exercici 2012: Accions organitzades per associacions empresarials, Consells Reguladors de Denominació d'Origen de la Comunitat Valenciana i Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana.
- Ajudes a la implantació d'empreses en l'exterior (IMPLANTACIÓ)
- Ajudes en matèria d'internacionalització i promoció comercial, per a l'exercici 2012: empreses que actuen agrupadament, els consorcis d'exportació i grups de promoció establits a la Comunitat Valenciana.
- Ajudes en matèria d'internacionalització i promoció comercial per a l'exercici 2012: Establiment d'oficines de representació en mercats exteriors.
- Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Cursos d'especialització.
- Buscador d'ajudes a pimes
- Sol·licitud d'adhesió a la campanya d'ajudes del Pla Renove d'Aire Condicionat 2011 (Establiments). (AVEN).
- Ajudes COMERÇ INNOVA a la pime comercial per a l'exercici 2012.
- Ajudes en matèria d'internacionalització i promoció comercial per a l'exercici 2012: Accions desenvolupades per empreses de la Comunitat Valenciana a nivell individual.
- Ajudes per a la consolidació de les marques de les empreses de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals per al 2012.
- Ajudes per al Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Foment de l'associacionisme territorial.
- Ajudes a pimes de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament d'accions que contribuïsquen a la internacionalització, dins del Programa Accions Complementàries d'Iniciació.
- Ajudes a pimes de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament del Programa PIPE (Pla d'Iniciació a la Promoció Exterior).
- Ajudes a pimes de la demarcació de València (empreses en la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de València ) per al desenrotllament del Programa ILI (Programa d'Iniciació a les Licitacions Internacionals).
- Ajudes per al Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Gabinets d'assessorament tècnic i comercial.
- Ajudes a ens locals per a les actuacions derivades de l'aplicació del Pla de Competitivitat del Comerç Urbà per a l'exercici 2012. Agències per al Foment de la Innovació Comercial. AFIC.
- Ajudes a ens locals per a les actuacions derivades de l'aplicació del Pla de Competitivitat del Comerç Urbà per a l'exercici 2012. Promoció de Fires Comercials de la Comunitat Valenciana.
- Ajudes per al Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Xarxes telemàtiques de comunicació i assistència tècnica.
- Sol·licitud d'ajudes econòmiques per a les empreses, comerços i indústries, radicades a la Comunitat Valenciana, per a la realització d'activitats de promoció de l'ús del valencià en 2011.
- Ajudes a entitats locals per a les actuacions derivades de l'aplicació del Pla de Competitivitat del Comerç Urbà per a l'exercici 2012. Plans d'Acció Comercial.
- Pla de Competitivitat de la Comunitat Valenciana en matèria de formació per a l'exercici 2011. Ajudes per a la realització d'activitats d'informació i "benchmarking": "Benchmarking" en bones pràctiques.
- Ajudes en matèria de protecció de marques i dissenys en mercats exteriors, així com la introducció de productes a escala internacional - (INTERINNOVA).
- Ajudes a ens locals per a les actuacions derivades de l'aplicació del Pla de Competitivitat del Comerç Urbà per a l'exercici 2012. Accions en equipaments comercials municipals.
- Ajudes per al Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Mercats Excel·lents.
- Ajudes per al Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Gerència de centres urbans.
- Pla de Competitivitat del Comerç Urbà i la Cooperació Comercial per a l'exercici 2012. Ajudes per a la realització d'activitats d'informació.
- Sol·licitud d'adhesió a la campanya d'ajudes del Pla Renove Electrodomèstics 2011 (establiments) (AVEN).
- Ajudes a pimes de Castelló (empreses en la Cambra de Comerç de Castelló) per al desenvolupament del Programa ILI (Programa d'Iniciació a les Licitacions Internacionals).
- Ajudes en matèria d'internacionalització i promoció comercial per a l'exercici 2012: Suport a la participació d'empreses de la Comunitat Valenciana en accions organitzades per l'IVEX.





















