Animación cabecera
- Està en:
- Inici /
- Empreses /
- Sectors /
- Treball i ocupació /
- Creació i promoció d'ocupació
- Ajudes per absències legals per a la conciliació de la vida familiar i laboral. Programa de Foment de l'Ocupació Estable per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Sol·licitud d'incentius a les noves contractacions derivades d'absències legals del treballador. Programa de Foment de l'Ocupació Estable per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Sol·licitud de qualificació com a I+E (Foment de l'Ocupació dirigida a emprenedors) per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Sol·licitud d'incentius a les contractacions que es realitzen per a substituir hores extraordinàries. Programa de Foment de l'Ocupació Estable per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Ajudes a la contractació indefinida inicial de: jóvens, dones, majors de 45 anys i parats de llarga duració (Programa de Foment de l'Ocupació Estable) per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Pla Especial d'Ocupació Estable: ajudes a la conversió en indefinits de contractes temporals de jóvens i dones. Programa de Foment de l'Ocupació Estable per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Renovació de la demanda
- Sol·licitud d'ajudes del programa de Formació Professional per a l'Ocupació (entitats) per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Adaptar a les peculiaritats de la Comunitat Valenciana el procediment de notificació telemàtica de la comunicació del contingut dels contractes de treball i les seues còpies bàsiques que preveu el Real Decret 1424/2002
- Sol·licitud d'ajudes a les empreses qualificades com I+E. Foment de l'Ocupació dirigida a emprenedors per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Ajuda dels gastos financers: Foment d'ocupació en centres especials d'ocupació per a persones amb discapacitat que tinguen reconeguda una discapacitat en grau igual o superior al 33% (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat).
Servef 2011.
- Creació d'ocupació estable en Centres Especials d'Ocupació per a persones que tinguen reconeguda una discapacitat en grau igual o superior al 33% (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Sol·licitud de subvencions per a l'adaptació de llocs de treball i eliminació de barreres arquitectòniques als centres especials d'ocupació (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Sol·licitud de subvenció d'equilibri financer dels Centres Especials d'Ocupació (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Ajudes "Dona Empresa" dirigides a fomentar l'activitat empresarial de les dones de la Comunitat Valenciana
- Xarxa eures
- Assistència tècnica: Foment d'ocupació en centres especials per a persones amb discapacitat que tinguen reconeguda una discapacitat en grau igual o superior al 33% (foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Projectes d'inserció a través de CEE + I (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Ajudes a treballadors i socis de cooperatives i societats laborals, per a facilitar l'accés a la condició de socis treballadors o de treball de les empreses en què presten els seus servicis, o a incrementar la seua participació en elles.
- Sol·licitud d'ajudes dirigides a l'elaboració i implantació de plans d'igualtat en empreses de la Comunitat Valenciana.
- Subvencions a empreses de la Comunitat Valenciana per a incentivar la formalització de contractes indefinits a temps parcial amb alumnes de Formació Professional Inicial.
- Suport a la contractació indefinida en empresa ordinària de treballadors minusvàlids procedents d'un enclavament laboral (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Ajudes destinades a la realització d'intercanvis de perfeccionament entre joves treballadors europeus. (Sol·licitud d'acollida per part de les empreses). Programa Eurodissea.
- Sondeig empleador
- Sol·licitud per a l'autorització d'agències de col·locació.
- Sol·licitud de subvenció per al Pla Integral d'ocupació per a la recol·locació de treballadors afectats per processos de reconversió o reestructuració d'empreses, per al període 2010-2011.
- Sol·licitud d'ajudes per al desenvolupament d'accions de formació professional per a l'ocupació semipresencial. (Programa de Formació Professional per a l'Ocupació de Caràcter Semipresencial). SERVEF, exercici 2010.
- Tallers de formació i inserció laboral per a l'exercici 2011 (SERVEF)
- Sol·licitud d'ajudes destinades a la promoció, el foment i la difusió de l'economia social a la Comunitat Valenciana, a través d'activitats dutes a terme per les entitats associatives o representatives de les cooperatives, societats laborals i mutualitats de previsió social.
- Suport a la contractació indefinida de treballadors amb discapacitat en empreses ordinàries (Foment de l'ocupació estable). Exercici 2011, SERVEF
- Sol·licitud d'incentius als contractes indefinits formalitzats com a conseqüència d'acord en l'empresa per a aconseguir una més eficaç organització del temps de treball. Programa de Foment de l'Ocupació Estable per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Sol·licitud de qualificació i inscripció de les Empreses d'Inserció.
- Altres incentius a la creació d'ocupació estable: ajudes a contractes de treball en el domicili i de treball domèstic (Programa de Foment de l'Ocupació Estable).
- Unitats de suport a l'activitat professional: foment d'ocupació per a la contractació d'equips multiprofessionals emmarcats en els servicis d'ajust personal i social dels centres especials d'ocupació (foment de l'ocupació de persones amb discapacitat) Servef 2011.
- Sol·licitud de subvenció d'equilibri pressupostari dels centres especials d'ocupació (Foment de l'ocupació de persones amb discapacitat). Servef 2011.
- Autorització d'Empreses de Treball Temporal (ETT).
- Ajudes destinades a la realització de projectes d'ocupació amb suport com a mesura de foment d'ocupació de persones amb discapacitat en el mercat ordinari de treball per a l'exercici 2011 (SERVEF).
- Suport a la contractació temporal de treballadors amb discapacitat en empreses ordinàries (Programa Foment de l'Ocupació Estable). Exercici 2011, SERVEF
- Sol·licitud de treballadors. Oferta d'ocupació.





















