- Què es pot sol·licitar?
Nom del tràmit
Ajudes a cooperatives agràries valencianes: Suport als processos d'integració cooperativa.
Objecte del tràmit
A l'empara d'esta mesura, podran rebre ajudes les entitats que emprenguen un procés tendent a la concentració cooperativa i el resultat de la qual siga la constitució d'empreses amb suficient dimensió econòmica i financera per mitjà de la integració entre si, i tinguen com a objectiu els previstos en el pla estratègic.
Inici - Qui pot sol·licitar-ho?
Interessats/Sol·licitants
1. Les cooperatives agràries i les empreses d'un altre tipus que estiguen participades majoritàriament per cooperatives, sempre que la seua activitat es mantinga en l'àmbit del desenvolupament rural relacionat amb el sector agrari i alimentari.
2. Les organitzacions representatives del cooperativisme agrari.Requeriments
- El beneficiari ha de tindre una unitat de producció a la Comunitat Valenciana en la qual treballe.
Inici
- D'acord amb els comptes anuals corresponents a l'últim exercici tancat, el beneficiari, no podrà presentar una xifra negativa dels fons propis, i en el cas de les cooperatives que hagen incorregut en pèrdues, la seua imputació i si és el cas, els possibles retorns passius, hauran d'haver seguit el procediment disposat en la Llei 8/2.003, de 24 de març, de Cooperatives de la Comunitat Valenciana.
- Una mateixa entitat podrà sol·licitar ajudes a l'empara de qualsevol de les mesures establides en la convocatòria, i podrà igualment simultaniejar la sol·licitud d'ajudes a títol individual, amb una altra sol·licitud com a integrant d'una associació, cooperativa de segon grau o participant d'un altre tipus d'entitats que també sol·liciten el mateix tipus d'ajudes, de conformitat amb les limitacions de la normativa comunitària que se li aplique en cada cas. - Quantia de l'ajuda / Procediment de pagament
Les actuacions que comporten la realització d'inversions i gastos amortitzables podran ser auxiliades per mitjà dels tipus d'ajuda:
Inici
a. Subvencions directes.
b. Bonificació d'interessos de préstecs bancaris subscrits en les condicions de l'article 11 per les entitats de l'article 2 d'esta orde resultat d'un procés previ d'integració o aquelles que en els seus estatuts recullen el compromís d'aconseguir la seua integració en el termini màxim de dos anys, des de l'inici del procés.
c. Subvenció a les cooperatives per les aportacions a capital o a altres fons que el soci realitze.
Estes ajudes, segons l'activitat empresarial de la cooperativa beneficiària, podran acollir-se al reglament que corresponga:
a. les cooperatives en el sector de l'agroturisme, a l'article 13 ajudes regionals a la inversió, del Reglament (CE) 800/2008, Reglament general d'exempció per categories.
b. les ajudes a la inversió a favor de les PIME, destinada a la transformació i comercialització de productes agraris, a l'article 15 del Reglament (CE) 800/2008.
c. les inversions realitzades per cooperatives PIME en explotacions agràries dedicades a la producció de productes agrícoles, al Reglament (CE) 1857/2006.
d. les cooperatives que no responen a la definició de PIME, segons l'activitat empresarial que exercisquen, es poden acollir al Reglament (CE) 1998/2006 sobre ajudes de minimis, o al Reglament (CE) 1535/2007 d'ajudes de minimis en el sector de la producció de productes agrícoles.
Les resolucions de convocatòria anuals podran incloure requisits de dimensió mínima i de situació econòmica per a ser beneficiari d'estes ajudes. - Quan s'ha de sol·licitar?
Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes des del dia de la publicació de la convocatòria en el DOCV núm. 6436, de 12/01/2011.
Inici - On s'ha d'anar?
- Als registres dels òrgans administratius on es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanya a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les Comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració Local si, en este últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni, com també a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de Correus. En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- A les oficines comarcals de la Conselleria d´Agricultura, Pesca i Alimentació.
- I, preferentment, a:REGISTRE AUXILAR DE LA CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA I AGRICULTURA, PESCA, ALIMENTACIÓ I AIGUA.
Inici
C/ AMADEO DE SABOYA, 2
46010 Valencia
Tel: 963424531 - Què s'ha de presentar?
a) Documentació genèrica:
1r. Acreditar, per mitjà de declaració responsable, la no concurrència de cap de les circumstàncies previstes en els punts 2 i 3, de l'article 13 de la Llei 38/2003 General de Subvencions.
2n. Comunicar a l'òrgan concedent, en la sol·licitud de subvenció, com també en qualsevol moment de la vigència de l'expedient, la sol·licitud i/o obtenció d'altres ajudes per al mateix concepte per altres administracions o ens públics. En el cas que la sol·licitud o concessió d'altres ajudes s'efectue durant la tramitació de l'expedient, esta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.
3r. Aportar declaració responsable de compliment de la norma sobre integració de persones amb discapacitat o, si és el cas, l'exempció i, així mateix, declaració de percentatge de treballadors discapacitats sobre plantilla total, tancada al 31 de desembre de l'any anterior al de la presentació de la sol·licitud d'ajudes, d'acord amb el que disposa el Decret 279/2004 del Govern Valencià.
4t. Acreditar, per mitjà de declaració responsable, que el projecte per al qual se sol·licita ajuda no ha iniciat la seua execució.
5é. Quan l'operació subvencionada incloga obres el cost de les quals supere els 30.000 euros o bé servicis, assistències tècniques o subministraments de béns d'equip que superen els 12.000 euros, el beneficiari haurà de presentar, en el moment de la sol·licitud d'ajuda almenys 3 ofertes de diferents proveïdors i justificar que l'elecció d'entre elles es va realitzar d'acord amb criteris d'eficiència, proporcionant una memòria explicativa quan no recaiga l'adjudicació en la proposta econòmica més avantatjosa. En el supòsit d'adquisició de béns immobles, a més, certificat de taxador independent degudament acreditat i inscrit en el corresponent registre oficial.
6é. Certificat de l'acord del Consell Rector de sol·licitud de l'ajuda.
7é. Comptes anuals de l'últim exercici tancat.
8é. Segons siga procedent, projecte tècnic o memòria descriptiva de les activitats a desenvolupar per la cooperativa o, si és el cas, el pla estratègic referit en l'article 5.1 d'esta orde. En tot cas, la memòria mencionada haurà d'incloure com a contingut mínim, l'evolució de l'entitat, el seu àmbit territorial d'actuació, les activitats a realitzar, el seu capital social i nombre d'empleats. Addicionalment, es presentarà un programa d'actuació que garantisca l'execució de la inversió en els exercicis per als que es concedisquen les ajudes.
9é. Pla de finançament de l'activitat a realitzar.
10é. Imprés de manteniment de tercers.
11é. Targeta d'identificació fiscal.
12é. Llicència municipal d'obres, si és el cas.
13é. Escriptura de constitució.
14é. Acreditació de la representació legal de les persones jurídiques sol·licitants.
15é. Declaració de PIME, si és el cas.
16é. Compromís de l'entitat de compliment de l'obligació establida en l'art.12.7 d'esta orde.
b. Documentació específica.
1r. En Cooperatives d'agroturisme:
Declaració del beneficiari comprometent-se que durant sis anys les inversions, bé en l'establiment de turisme rural, com les altres inversions en servicis, no es dedicarà a ús habitual propi o de tercers.
Acreditació del número de registre cadastral de l'immoble a rehabilitar.
Justificant de la cessió de l'ús de les cases a la cooperativa.
2n. En processos d'integració cooperativa:
Pla de reestructuració.
3r. Per a la bonificació d'interessos de préstec:
Certificat d'aprovació per l'Assemblea General de socis dels comptes anuals corresponents a l'últim exercici tancat, amb expressió consolidada i per seccions, amb certificat d'inscripció en el Registre de Cooperatives de la Conselleria que tinga atribuïda tal competència.
Informe d'auditoria dels comptes referits en l'apartat anterior, subjecte a la normativa legal aplicable i, si és el cas, amb el certificat d'inscripció en l'esmentat Registre.
Certificat de l'entitat financera de concessió de l'operació.
Orde del beneficiari d'abonament de la subvenció a l'entitat financera, que tindrà caràcter irrevocable.
4t. Per a la capitalització de la cooperativa.
Certificat de l'acord de l'Assemblea General que indique expressament l'aportació a capital social i/o a altres fons a realitzar pels socis.
Certificat amb la relació de socis que realitzaran les aportacions, indicant: núm. d'orde, nom, NIF i quantia de la seua aportació.
Compromís de mantindre l'aportació almenys sis anys des del seu desembossament.
c. Justificant de l'activitat i pagament de les actuacions:
1r. Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.
2n. Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà:
Una relació classificada dels gastos amortitzables i inversions, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i, si és el cas, data de pagament.
Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què es fa referència en el paràgraf anterior i, si és el cas, la documentació acreditativa del pagament.
En el cas d'adquisició de béns immobles, certificat de taxador independent degudament acreditat i inscrit en el corresponent registre oficial.
En les cooperatives d'agroturisme, l'autorització de l'Agència Valenciana de Turisme com a allotjament turístic rural, en el cas que la inversió tinga com a objecte este tipus d'allotjament.
Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència.
Els documents justificants del gasto es presentaran en original o fotocòpia compulsada; en tot cas els justificants originals presentats
es marcaran amb una estampilla que indique: la subvenció per a la qual servix de justificació, i si l'import del justificant s'imputa totalment o parcialment a la subvenció.
El termini de presentació dels documents que acrediten la realització de l'activitat o inversió subvencionada finalitzarà en l'exercici pressupostari per al que, en cada cas, s'haja concedit l'ajuda pública. En el supòsit de subvencions plurianuals es justificarà en cada any o exercici pressupostari per l'import de l'anualitat corresponent.
Tota alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, atorgades per altres administracions o ens públics o privats, sense haver-ho comunicat a la Conselleria, podrà donar lloc a l'anul·lació de la resolució de concessió.
A més de la documentació requerida en cada tipus d'ajuda, el Servici de Cooperativisme podrà sol·licitar, en cada cas, la documentació complementària que s'estime convenient o inspeccionar in situ l'objecte de la subvenció.Impresos associats
[OA1] DECLARACIÓ RESPONSABLE D'AJUDES
[OA4] CERTIFICAT DE L'ACORD DEL CONSELL RECTOR
[OA6] MEMÒRIA DESCRIPTIVA DE LES ACTIVITATS A DESENVOLUPAR
[OA8] CERTIFICAT DE CONCESSIÓ DEL PRÉSTEC
[OA9] ORDE D'ABONAMENT DE LA SUBVENCIÓ A FAVOR DE L'ENTITAT FINANCERA
[OAG 13] PLA DE REESTRUCTURACIÓ O PLA ESTRATÈGIC RESUMIT
[OA14] PLA DE FINANÇAMENT I EXECUCIÓ DE LA INVERSIÓ
MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
Inici - Com sol·licitar-ho?
Passos
- Les sol·licituds seran avaluades per una Comissió de Valoració integrada pel titular de la direcció d'àrea competent en matèria de cooperativisme, que actuarà com a president i comptarà amb vot de qualitat en cas d'empat, el cap de servici competent en la matèria i un cap de secció adscrit a l'anterior servici, designats pel titular de la Direcció General competent en esta matèria.
Inici
- La comissió de valoració aplicarà el barem a les sol·licituds que complisquen amb els requisits de la convocatòria. Es farà constar en acta la puntuació obtinguda per cada sol·licitud a fi d'establir un orde de prelació entre elles d'acord amb els criteris d'avaluació, i adjudicar, amb el límit fixat en la convocatòria dins del crèdit disponible, aquelles que hagen obtingut major valoració en aplicació dels esmentats criteris. No obstant això, en el cas que el crèdit assignat en la convocatòria fóra insuficient, atenent al nombre de sol·licituds una vegada finalitzat el termini de presentació, es podrà procedir al prorrateig, entre els beneficiaris de la subvenció, de l'import global màxim destinat a les ajudes.
- Constarà també en acta, per a cada expedient, el gasto total subvencionable, el percentatge d'ajuda que es proposa, la constància de si s'exclou algun concepte de gasto dels inclosos en el formulari de sol·licitud d'ajuda i la referència als reglaments comunitaris a què s'acull l'actuació, d'acord amb el que disposa l'article 9 de la present orde. Quant a les ajudes com a bonificació de tipus d'interés, haurà de deixar-se constància del valor del "equivalent brut de subvenció" (EBS) que corresponga a cada beneficiari.
- Es delega en la titular de la Direcció General d'Empreses Agroalimentàries i Desenvolupament del Medi Rural l'atribució de resoldre les ajudes. - Quins recursos són procedents contra la resolució?
Els previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (BOE núm. 285, de 27/11/92) i la nova redacció donada al seu articulat per la Llei 4/1999, de 13 de gener (BOE núm. 12, de 14/01/99).
Inici - Informació complementària
* Programa d'ajudes a la inversió i gastos amortitzables
1. Condicions de caràcter general:
a. No s'aplicaran a les empreses en crisi. No es concediran ajudes individuals a les empreses que estiguen subjectes a una orde de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la Comissió que haja declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú.
Tindran la condició de transparents. Tindran un efecte incentivador, per la qual cosa el beneficiari haurà de presentar una sol·licitud d'ajuda abans d'iniciar el projecte o activitat. En el cas de tractar-se de grans empreses, es considerarà que hi ha efecte incentivador, quan, a més, es verifique que la documentació presentada pel beneficiari establix un o més dels criteris previstos en l'article 8.3 del Reglament (CE) 800/2008. No s'aplicarà a les ajudes individuals la subvenció bruta equivalent de les quals supere els llindars següents: 7,5 milions d'euros per empresa i projecte d'inversió.
b. Acumulació d'ajudes: estes ajudes són compatibles entre si i amb qualssevol altres, per tant per als mateixos gastos subvencionables podran acumular-se, sempre que esta acumulació no supere la intensitat màxima o l'import màxim de les ajudes, considerant els distints reglaments que s'apliquen per a una mateixa decisió.
* Programa d'ajudes de minimis
1. Condicions de caràcter general:
a. No s'aplicaran a les empreses en crisi. No es concediran ajudes individuals a les empreses que estiguen subjectes a una orde de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la Comissió que haja declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú.
Tindran la condició de transparents. Tindran un efecte incentivador, per la qual cosa el beneficiari haurà de presentar una sol·licitud d'ajuda abans d'iniciar el projecte o activitat.
No s'aplicarà a les ajudes a l'exportació ni a ajudes que afavorisquen a productes nacionals en detriment dels importats. No s'aplicarà a empreses actives, que operen en el sector de la pesca i l'aqüicultura, ni del sector de la transformació i comercialització de productes agrícoles si, en este cas, l'import de l'ajuda s'establix en funció del preu o de la quantitat de productes d'este tipus comprats pels productors primaris o comercialitzats per les empreses afectades, o si l'ajuda se supedita a l'obligació de cedir-la totalment o parcialment als productors primaris.
b. Els beneficiaris d'estes ajudes hauran de presentar:
Una declaració responsable sobre altres ajudes minimis concedides en l'exercici fiscal corrent i en els dos exercicis anteriors.
Addicionalment una altra declaració responsable, sobre altres ajudes d'Estat rebudes per als mateixos costos subvencionables, a fi de comprovar que no se superen els límits de l'article 2.5 del Reglament1998/2006 a les ajudes de minimis, ni de l'article 3.7 del reglament 1535/2007 a les ajudes de minimis en el sector de la producció de productes agraris.
c. Acumulació d'ajudes:
Estes ajudes són compatibles entre si i amb qualssevol altres, per tant per als mateixos gastos subvencionables podran acumular-se, sempre que esta acumulació no supere la intensitat màxima o l'import màxim de les ajudes, considerant els distints reglaments que s'apliquen per a una mateixa decisió.
* Condicions dels préstecs
1. Requisits dels préstecs:
a. De la subscripció per la cooperativa de préstecs amb entitats financeres.
1r. Quantia del préstec: La quantia màxima del principal susceptible de subvenció serà del 80% de l'import de la inversió no coberta per altres ajudes públiques que s'obtinguen o sol·liciten per al mateix projecte. En tot cas, la quantia màxima estarà subjecta als límits següents: límit absolut de 2,5 milions d'euros per cooperativa i límit relatiu equivalent a cinc vegades els fons propis de la cooperativa beneficiària.
2n. Termini: El de duració dels préstecs serà de 6 anys com a mínim. Per al càlcul de la bonificació als interessos, independent del termini de duració del préstec, la subvenció durant els sis primers anys de vida del mateix serà com a màxim equivalent a cinc punts del tipus d'interés, considerant per al seu càlcul que la vida de l'operació és este termini.
3r. Amortització del principal: S'efectuarà els dies 31 de març i 30 de setembre de cada any, per semestres vençuts, en la quantia que resulte de dividir el principal de l'operació entre els semestres de vigència del préstec i, si és el cas, considerant el termini de carència del principal.
Carència de principal: Es fixarà basant-se en el període necessari per a la posada en marxa de la inversió, o en funció del pla de viabilitat de l'empresa. En cap cas podrà excedir quatre venciments.
4t. Tipus d'interés: El nominal es revisarà semestralment i no podrà excedir l'euribor de referència més un diferencial màxim de 0,75 punts. S'entén per euribor de referència la mitjana aritmètica dels tipus d'interés d'euribor, (euro interbank offered rate), a termini de sis mesos publicat per la Federació Bancària Europea a les 11,00 hores, la data de les quals corresponga als últims set dies hàbils immediats anteriors a l'inici de cada període de liquidació, excloent per al càlcul dos dels set valors que s'hagen pres i que es corresponguen amb el major i el menor d'entre ells. El valor del tipus de referència es revisarà el primer d'abril i el primer d'octubre de cada any.
5é. Comissions: Les màximes no excediran en el seu conjunt del 0,50% del principal de l'operació.
6é. Garantia: Les exigibles per a estes operacions seran les admeses en dret, segons el parer de l'entitat financera prestadora.
7é. Compromís de mantindre la inversió almenys sis anys des de la seua execució.
b. Dels préstecs als socis per a finançar aportacions a capital social i/o a altres fons.
Les cooperatives els socis de les quals, sempre que siguen persones jurídiques, subscriguen i desemborsen en la seua totalitat aportacions a capital social i/o a altres fons. La subscripció i desemborsament en efectiu i simultani del 100% d'aportacions al capital social i/o a altres fons que realitzen els socis, persones jurídiques, de qualsevol cooperativa agrària amb seu social a la Comunitat Valenciana tindrà, a l'efecte d'esta orde, la consideració de crèdit a la cooperativa, i gaudirà en conseqüència dels mateixos drets a ser finançats en les condicions favorables establides sense perjuí que, si és el cas, es formalitzen crèdits personals a cada soci, persona jurídica, en funció del nominal total de les seues aportacions al capital i/o a altres fons subscrit i desemborsat i a l'obtenció de subvencions públiques en la part no subvencionada per altres administracions públiques. Les aportacions hauran de mantindre's almenys, durant sis anys des de l'inici del termini de vigència del préstec amb què hagen sigut finançades.
* Condicions de les aportacions dels socis a capital social o altres fons
Les aportacions dels socis, tant persones físiques com jurídiques, no finançades per mitjà de préstecs, per a ser considerades com auxiliables tindran les següents característiques: la subscripció serà, almenys, per la totalitat de les aportacions auxiliades, el seu desemborsament es realitzarà en efectiu i simultàniament; les dites aportacions hauran de romandre, segons corresponga, en el capital social i/o en altres fons, almenys durant un període de sis anys des del seu desemborsament.Criteris de valoració
1. Els expedients subvencionables es puntuaran en funció dels criteris de prioritat i barem següent:
- La concentració cooperativa amb vinculació patrimonial i conseqüent creació de noves empreses, amb una valoració de fins a 10 punts. S'atorgarà la major puntuació als sol·licitants que resulten d'un nombre més gran d'entitats, i es valoraran les altres proporcionalment.
- La qualitat tècnica del projecte d'actuació o pla estratègic a desenvolupar: fins a 5 punts. Tenint en compte la naturalesa de les actuacions subvencionables, es prestarà especial interés a aspectes socioeconòmics com ara la creació d'ocupació, la solvència i la capacitat de gestió de la cooperativa o cooperatives sol·licitants.
- Pel nombre de socis jóvens (menors de 41 anys) i/o dones, constituents o que s'incorporen a l'entitat: 5 punts als sol·licitants que presenten nombre més gran, valorant-se els altres proporcionalment.
Que les entitats inicien noves activitats o servicis: 2 punts.
- L'interés socioeconòmic en l'àmbit local i comarcal amb una puntuació màxima de fins a 2 punts. S'atorgarà la major puntuació als sol·licitants el projecte dels quals siga totalment nou en la comarca en què s'ubique, valorant-se de manera decreixent les altres en funció del nombre de cooperatives que desenvolupen eixa mateixa activitat en la comarca, tenint en compte si en la comarca i sector d'activitat existix o no una carència notable d'este tipus d'empreses, o si des d'una perspectiva de racionalitat econòmica o social requerix la promoció d'este tipus d'iniciatives. S'atorgarà un punt addicional si el projecte es realitza en una zona desfavorida.
- No haver rebut ajudes en els dos anys anteriors a la convocatòria anual en què presente sol·licitud: 1 punt.
2. D'acord amb el que establix l'article 6 del Decret del Consell 279/2004, de 17 de desembre, pel qual es regulen mesures en els procediments de contractació administrativa i de concessió de subvencions per al foment de l'ocupació de persones amb discapacitat, en el cas d'empat de les millors proposicions en la puntuació final obtinguda per les empreses sol·licitants, tindrà preferència en l'adjudicació l'empresa que acredite ocupar major percentatge de treballadors discapacitats o bé es comprometa a contractar un percentatge major de treballadors discapacitats bé durant i per a l'execució de l'actuació, bé durant els tres anys següents a la recepció de l'últim pagament de l'ajuda.
3. Per a ser subvencionable els projectes i activitats hauran de tindre viabilitat econòmica.Sancions
El règim sancionador serà l'establit en el títol IV de la Llei 38/2003, General de Subvencions.
Inici - Fonts jurídiques i/o documentals
Normativa
- Orde de 14 d'abril del 2009, de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, per la qual s'aproven les bases Reguladores de les ajudes al cooperativisme agrari valencià (DOCV núm. 6003, de 29/04/09).
- Orde de 28 de juliol de 2009, per la qual es modifica l'Orde de 14 d'abril de 2009, de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, per la qual s'aproven les bases reguladores de les ajudes al cooperativisme agrari valencià (DOCV nº 6076, de 11/08/09).
- Resolució de 27 de desembre del 2010, de la consellera d'Agricultura, Pesca i Alimentació, per la qual es convoquen per a l'exercici 2011 les ajudes regulades en l'Orde de 14 d'abril del 2009, per al cooperativisme agrari valencià (DOCV núm. 6436, de 12/01/2011).
- Resolució de 23 de setembre del 2011, de la directora general d'Empreses Agroalimentàries i Desenvolupament Rural, per la qual es publica la relació de beneficiaris i identificació de les subvencions concedides en consideració a la Resolució de 27 de desembre del 2010, de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, per la qual es convoquen per a l'exercici 2011 les ajudes regulades en l'Orde de 14 d'abril del 2009, de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació (DOCV núm. 6625, de 07/10/11).Llistat de normativa
Vegeu Orde de 14 d'abril de 2009 (bases)
Vegeu Orde de 28 de juliol de 2009
Vegeu Resolució de 27 de desembre de 2010
Vegeu Resolució de 23 de setembre de 2011
Inici - La Generalitat desitja que esta informació li siga d'utilitat.La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es referix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.
Ajudes a cooperatives agràries valencianes: Suport als processos d'integració cooperativa.





















