- Què es pot sol·licitar?
Nom del tràmit
Sol·licitud de tancament voluntari d'una farmaciola de farmàcia.
Objecte del tràmit
Posar en coneixement de la Conselleria de Sanitat el tancament del farmaciola a fi que aquesta convoque de nou a titulars d'oficines de farmàcia interessats en ells.
Inici - Qui pot sol·licitar-ho?
Interessats/Sol·licitants
El farmacèutic titular de l'oficina de farmàcia que tinga vinculat una farmaciola.
Inici - Quan s'ha de sol·licitar?
Termini de presentació
El període d'antelació mínim amb què se sol·licitarà el tancament serà de tres mesos.
Inici - On s'ha d'anar?
- Als registres dels òrgans administratius on es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanya a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les Comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració Local si, en este últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni, així com a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de Correus. En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- I, preferentment, a:REGISTRE GENERAL DE LA CONSELLERIA DE SANITAT
Inici
C/ MICER MASCÓ, 31-33
46010 Valencia
Tel: 012
REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL DE SANITAT - VALÈNCIA
GRAN VÍA FERNANDO EL CATÓLICO, 74
46008 Valencia
Tel: 012
REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL DE SANITAT - CASTELLÓ
PL. HUERTO SOGUEROS, 12
12001 Castelló de la Plana/Castellón de la Plana
Tel: 012
REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL DE SANITAT - ALACANT
C/ GIRONA, 26
03001 Alacant/Alicante
Tel: 012 - Què s'ha de presentar?
Instància on s'exposen els motius que justifiquen el tancament del farmaciola.
Inici - Com sol·licitar-ho?
Passos
- Presentació de la sol·licitud i documentació requerida.
Inici
- Rebuda la sol·licitud s'iniciarà un nou procediment d'adjudicació.
- El tancament del farmaciola es formalitzarà mitjançant acta de tancament, alçada per la direcció territorial de Sanitat de la respectiva província. - Fonts jurídiques i/o documentals
Normativa
- Llei 6/1998, de 22 de juny de 1998, de la Generalitat Valenciana, d'Ordenació Farmacèutica (DOGV núm. 3273, de 26/6/98).
- Ordre d'1 de juny de 2000, de la Conselleria de Sanitat, per la qual es regulen les farmacioles farmacèutiques de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 3768, de 9/6/00).
- Correcció d'errors de l'Ordre d'1 de juny dce 2000, de la Conselleria de Sanitat, per la que es regulen les farmacioles farmacèutiques de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 3771, de 14/6/00).Llistat de normativa
Vegeu Llei 6/1998, de 22 de juny de 1998
Vegeu Ordre d'1 de juny de 2000
Inici - La Generalitat desitja que esta informació li siga d'utilitat.La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es referix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.
Sol·licitud de tancament voluntari d'una farmaciola de farmàcia.




















