Detall de Procediment

Insercions en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV)

Codi SIA: 211005
Codi GUC: 1932
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Publicar disposicions oficials i anuncis en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

La publicació la poden sol·licitar les persones o els òrgans que pretenguen la inserció del seu document, o les persones que per dret els representen o estiguen autoritzades per a cada sol·licitud concreta. S'ha de dirigir al Servei de Publicacions de la Generalitat i presentar, preferentment, mitjançant l'aplicació informàtica accessible des del portal del Diari Oficial o bé mitjançant una instància o model de sol·licitud normalitzat el qual s'adjunta. Qui sol·licite la inserció en el DOGV es fa responsable de l'autenticitat del document que remeta.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

En cas de no poder presentar la sol·licitud de manera telemàtica, les sol·licituds de publicació s'han de formular de manera individualitzada per a cada document i s'han de dirigir al servei responsable de l'edició del DOGV. Per a la correcta tramitació a través del Registre d'entrada, s'han d'aportar els documents següents: a) Sol·licitud de publicació. b) Formulari de la taxa per inserció en el DOGV. c) Suport electrònic que continga el fitxer o els fitxers editables, amb el text del document que cal publicar. d) Declaració expressa que manifeste que no té garantit l'accés i la disponibilitat de mitjans tecnològics precisos. L'absència d'aquesta declaració, així com l'incompliment d'aquesta circumstància, determinarà la improcedència i conseqüent inadmissió d'aquesta via de sol·licitud de publicació.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

Taxes 2022 1. El pagament de les insercions en el DOGV s'ha de fer de manera prèvia i s'utilitzarà a aquest efecte el model 046/9740, que s'ha d'omplir en línia. El formulari de taxa s'ha d'imprimir des del botó Acceptar, que es troba en l'apartat A, dins del mateix formulari, perquè aparega el número d'autoliquidació. Cal omplir un imprés de taxes per a cada inserció que se sol·licite. 2. Valoració de la inserció A. Mòduls La taxa s'exigirà en funció del nombre de mòduls que comprenga el text que es vol publicar. Cada pàgina del DOGV està dividida en 4 mòduls, compostos de 1860 caràcters cada un. Únicament caldrà omplir la casella corresponent al nombre de caràcters (sense el punt de miler, quan siga el cas), ja que el formulari telemàtic efectua automàticament el càlcul dels mòduls i l'import corresponent. Es pot consultar el còmput de caràcters tipogràfics del text que cal publicar de manera automàtica utilitzant el menú Arxiu > Propietats > Estadístiques del programa de procés de textos que s'utilitze habitualment. A aquest efecte, es tindrà en compte la totalitat del document (títol, cos del text, data i signatura), sense comptar els espais en blanc, i s'efectuarà sobre qualsevol de les dues versions, castellà o valencià. A.2. Quan no siga possible el recompte informàtic dels caràcters tipogràfics, s'efectuarà el recompte manual, de manera que es comptaran els que continga la línia més llarga del text, exclosos els espais en blanc entre paraules, i es multiplicarà el número que s'ha obtingut pel de les línies totals que componen el document. A aquest efecte, les línies de longitud inferior a un terç equivaldran, cada dues d'aquestes, a una línia completa. A.3. Càlcul de mòduls. Els caràcters totals es dividiran entre 1860, manera en què s'obtindran el nombre de mòduls que cal abonar. En qualsevol cas, les fraccions de mòdul tindran la consideració de mòdul complet. B. Llistes, mapes o altres gràfics de difícil valoració Correspon a pàgines DIN-A4 o similars que es publiquen a partir d'arxius PDF, JPG, Access, Excel, etc.; és a dir, només les pàgines que no contenen simple text i no entren el còmput anterior. 3. Tarifes La taxa s'exigirà d'acord amb el que disposa el següent quadre de tarifes, aprovades per la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes (DOGV núm. 8202, de 30.12.2017), i actualitzades per la Llei de pressupostos de la Generalitat vigent i el Decret Llei 2/2022, de 22 d'abril, del Consell per a la reducció temporal de l'import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l'impacte de la inflació (DOGV núm. 9327 de 28.04.2022) A. Mòduls Tarifa normal: 40,78 euros/mòdul Tarifa reduïda*: 20,38 euros/mòdul * Aplicable quan el document es remeta en suport digital amb format de text en les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana. B. Llistes, mapes o altres gràfics de difícil valoració Import per pàgina: 81,56 euros 4. Forma de pagament 4.1. Una vegada omplida la factura, s'efectuarà l'ingrés en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en l'apartat D del model de taxa per inserció. 4.2. La còpia per a l'Administració, validada per l'entitat bancària, s'ha de presentar o enviar juntament amb la sol·licitud de publicació i el document que cal publicar. 4.3. També hi ha la possibilitat d'efectuar el pagament de la taxa de manera telemàtica des del Portal tributari.

Presentació

Presentació

Presencial
La sol·licitud de publicació s'ha de fer, preferentment, de manera telemàtica. En cas de no poder presentar la sol·licitud per aquest mitjà, es farà presencialment, o a través de missatgeria o correu postal, en l'adreça següent: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana Registre de Presidència de la Generalitat Carrer En Bou, 9 46001 València Així mateix, les sol·licituds també es podran presentar en qualsevol de les oficines PROP.
Telemàtica
L'ús de la plataforma telemàtica comporta nombrosos avantatges, com la rapidesa i comoditat de l'enviament. A més, permet fer el seguiment del document fins a la seua publicació o la possibilitat d'efectuar modificacions abans que es publique i, fins i tot, genera automàticament la factura per al pagament posterior. Tot això, sense necessitat d'enviar cap mena de documentació per un altre mitjà i tenint en compte que la recepció del document és instantània, sense la més mínima demora ni desplaçament. Prèviament, caldrà sol·licitar l'autorització al Servei de Publicacions de la Generalitat omplint de manera ràpida i senzilla un formulari d'alta: http://www.docv.gva.es/remitente/cargarRegistroUsuario.do La sol·licitud d'alta d'un organisme remitent inclou també la d'un lloc d'enviament corresponent a una persona física. L'únic requisit indispensable és la possessió del certificat de signatura electrònica emés per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana o algun altre que siga compatible amb aquest. Un mateix organisme remitent podrà disposar de tants llocs d'enviament com considere necessari i des de l'aplicació tindrà la capacitat de gestionar les altes o baixes dels seus usuaris i organitzar la seua estructura per departaments. L'autorització per al seu ús implica l'obligatorietat d'adjuntar el document electrònic pel mateix mitjà i suposa el consentiment prestat per a aquest procediment concret per a rebre, per la mateixa via telemàtica, escrits i comunicacions amb efectes jurídics.

Enllaços

Enllaços

Procés de tramitació

Procés de tramitació

DE MANERA TELEMÀTICA - La presentació de sol·licituds s'ha d'efectuar preferentment a través de l'aplicació informàtica accessible des del portal del DOGV: https://www.dogv.gva.es/remitente/cargarRegistroUsuario.do - La utilització de l'aplicació informàtica implicarà la prestació de consentiment, en cada procediment concret, per a rebre, per la mateixa via telemàtica, escrits i comunicacions amb efectes jurídics. DE FORMA PRESENCIAL - Per Registre d'entrada, com s'indica en l'apartat "Lloc de presentació". - La presentació de sol·licituds de publicació mitjançant instància o model normalitzat només serà procedent quan es tracte de persones jurídiques o col·lectius de persones físiques que, per raó de la seua capacitat econòmica o tècnica, dedicació professional o altres motius acreditats, no tinguen garantit l'accés i la disponibilitat dels mitjans tecnològics necessaris.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa