Obtenció electrònica del certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF, Impost de societats i IRNR, corresponent a rendiments procedents de l'arrendament d'immobles urbans - GVA.ES
Obtenció electrònica del certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF, Impost de societats i IRNR, corresponent a rendiments procedents de l'arrendament d'immobles urbans
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Este tràmit té per objecte acreditar les retencions i ingressos a compte practicats per la Generalitat als tercers que apareixen recollits en l'apartat "qui pot sol·licitar-lo?", inclosos en el resum anual del model 180 “Declaració anual de rendiments procedents de l'arrendament o subarrendament d'immobles urbans” presentat davant la *AEAT.
Mitjançant este tràmit s'obté, en suport electrònic, el certificat de renda corresponent a rendiments per arrendament d'immobles urbans subjectes a retenció que han sigut abonats per la Generalitat i declarats en el model tributari 180.
Observacions
Observacions
En cas d'impossibilitat d'obtindre el certificat, i degudament acreditada la causa de la seua no obtenció, els
sol·licitants podran comunicar la incidència a través de:
• Formulari de consulta sobre Dubtes del Tràmit, al qual es pot accedir a través de l'enllaç que figura en l'apartat
final “Dubtes sobre la tramitació telemàtica”
• El compte de correu electrònic certificadosrenta@gva.es.
La consulta només podrà ser atesa si el sol·licitant facilita les següents dades:
a) Identificació completa: nom complet i NIF.
b) Entitat pagadora dels rendiments (Generalitat Valenciana, Organisme Autònom).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques o jurídiques, perceptors de rendiments obtinguts per l'arrendament d'immobles urbans a la Generalitat , inclosos en el model 180.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària (BOE núm. 302, de 18/12/2003).
- Reial decret 1065/2007, de 27 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d'aplicació dels tributs (BOE» núm 213, de 05/09/2007.)
- Decret 57/2013 , de 3 de maig, expedició electrònica IRPF (DOCV núm. 7018, de 07/05/2013).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
Els certificats electrònics es posaran a la disposició del contribuent amb anterioritat a l'obertura del termini de declaració d'aquest impost i romandran disponibles durant el termini de validesa tributària de les dades.
Formularis i documentació
No es requereix, ja que el tràmit es realitza exclusivament de manera telemàtica.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí