Detall de Procediment

Convocatòria del Premi 25 de Novembre als estudis i treballs d'investigació en matèria d'erradicació de la violència sobre la dona.

Codi SIA: 211911
Codi GUC: 17317
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: TANCAT
(27-09-2014
25-10-2014)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Reconéixer, premiar i difondre els estudis i els treballs d'investigació inèdits realitzats en matèria d'erradicació de la violència sobre la dona.

Observacions

Observacions

* REQUISITS DELS TREBALLS D'INVESTIGACIÓ CIENTÍFICA - Han de ser inèdits. - Han d'estar elaborats en qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana. - La seua temàtica s'ha de referir als aspectes recollits en l'article 36 de la Llei 7/202, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. - No es tindran en consideració els estudis i treballs ja premiats. * PREMIS 1. Es concediran un premi que serà objecte de publicació i dos esments honorífics. 2. L'entrega del premi es podrà realitzar en un acte públic que organitzarà la Direcció General de Família i Dona, amb la presència del jurat i les persones guardonades o els seus representants.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones o entitats que hagen realitzat estudis i treballs d'investigació de manera individual o col·lectiva, en qualsevol disciplina acadèmica, sobre els temes relacionats amb el fenomen de la violència sobre la dona, els factors socioculturals que el sustenten, les seues conseqüències, les anàlisis d'estratègies que resulten idònies tant per a la seua prevenció com a erradicació.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Ordre 18/2014, de 17 de setembre, de la Conselleria de Benestar Social, per la qual s'aproven les bases i es convoca el Premi 25 de Novembre als estudis i treballs d'investigació en matèria d'erradicació de la violència sobre la dona (DOCV núm. 7369, de 26/09/14).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des de l'endemà de la publicació en el DOCV núm. 7369, de 26/09/2014, i finalitzarà el 25 d'octubre de 2014.

Formularis documentació

- Sol·licitud - Currículum de l'autor o autors del treball o estudi d'investigació. - Breu resum expositiu de l'objectiu del treball, la metodologia, el marc teòric i les conclusions. - Els estudis i treballs s'han de presentar en exemplar quintuplicat. (DINA4, espai mitjà per una sola cara i amb una extensió mímima de 100 fulls en Word lletra tipus 12 Calibrí i marges de 3 cm.) USB que continga la documentació esmentada.

Presentació

Presentació

Presencial
- En els registres administratius dels òrgans administratius a què es dirigisquen, o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. - També en qualsevol oficina de Correus. En aquest cas, s'ha de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia. - I, preferentment, a:
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat. (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això cal tindre en compte que: 1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint. 2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica. 3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament. 4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Heu d'omplir el formulari de dades generals. b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit. * Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD". * Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud. * Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant). c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau. d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació). e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre. La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida 2. Es constituirà un jurat, que avaluarà les sol·licituds i emetrà un veredicte no vinculant, que elevarà a la persona titular de la Conselleria de Benestar Social, perquè resolga com siga procedent. El jurat podrà proposar que es deixe desert el premi. 3. La resolució del premi i els esments honorífics l'efectuarà la persona titular de la Conselleria de Benestar Social, amb el previ veredicte no vinculant del jurat, una vegada examinades les sol·licituds presentades, i no poden recaure en la mateixa persona el premi i un esment honorífic. 4. El termini màxim de resolució serà de tres mesos a partir de l'endemà del dia en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds. En els supòsits en què no es produïsca cap resolució expressa, s'entendrà que les sol·licituds han sigut desestimades, als efectes previstos per l'article 44.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Per a avaluar les sol·licituds presentades, el jurat tindrà en compte la qualitat científica i les contribucions de coneixement de noves situacions i necessitats i les aportacions estratègiques.

Obligacions

Obligacions

- Acceptació de les bases

Observacions

Observacions

De conformitat amb els articles 114 de la la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, s'hi podrà interposar un recurs d'alçada davant de l'òrgan que dicte l'acte o davant del competent per a resoldre'l. El termini per a la interposició del recurs d'alçada serà d'un mes, si l'acte fora exprés. Si no ho fora, el termini serà de tres mesos i es comptarà, per a la persona sol·licitant i altres possibles persones interessades, a partir de l'endemà del dia en què, d'acord amb la seua normativa específica, es produïsquen els efectes del silenci administratiu. Transcorreguts aquests terminis sense que s'hi haja interposat el recurs, la resolució serà ferma a tots els efectes.

Termini màxim

Termini màxim

- El termini màxim per a dictar i notificar la resolució expressa serà de 3 mesos, a comptar a partir de l'endemà del dia en què acaba el termini de sol·licitud. - En aquells supòsits en què no es produïsca resolució expressa en el termini assenyalat, s'entendrà que les sol·licituds han sigut estimades per silenci administratiu.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa