Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Sanitat. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat). - GVA.ES
Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Sanitat. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
En la relació administració/ciutadà es fa necessari que l'interessat es dirigisca als òrgans administratius:
- en la iniciació d'un procediment
- en la instrucció: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc.
- en la renúncia de drets, en el desistiment de sol·licitud
- en la fase d'execució del procediment
- en la interposició de recursos
Este tràmit TELEMÀTIC de sol·licitud general pot utilitzar-se pels interessats quan, havent-hi un model normalitzat de sol·licitud per a la presentació presencial, els interessats vulguen o hagen de presentar-la de manera electrònica (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre) i encara no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per a això.
Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica necessàriament caldrà utilitzar esta via per a relacionar-se amb l'Administració.
Requisits
Requisits
En cas de persones jurídiques hauran d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de Representants. Este registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb allò que s'ha establit per la llei.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014)
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any
Formularis documentació
Juntament amb la informació general telemàtica, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment.
(Tot això segons el que s'estableix en la normativa que ho regule o, en el seu cas, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que l'interessat considere d'oportuna presentació).
Presentació
Presentació
Telemàtica
Per a iniciar el tràmit telemàtic heu de fer clic en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina.
Heu de disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic (Vegeu els enllaços de l'apartat "Informació complementària").
Des de l'assistent de tramitació electrònica s'han d'efectuar els passos següents:
1. Completeu el formulari de dades generals.
- El camp "Servei Territorial" és obligatori. Cal que indiqueu un dels valors possibles (Serveis centrals, Alacant, Castelló i València).
- El camp "Matèria" és opcional i hi heu d'indicar la temàtica de la sol·licitud perquè es puga identificar i redirigir correctament.
- El camp "Exposició" és opcional, en aquest cal que indiqueu de manera resumida l'objectiu del tràmit.
2. Seleccioneu la instància que voleu omplir (Sol·licitud) i "Envia".
3. Documenteu la tramitació, per a la qual cosa cal tindre present el següent:
Des de l'apartat "Altres documents" podeu annexar la resta de documents exigits pel procediment o que considereu oportuns. Quan el procediment exigisca el pagament d'una taxa, heu d'adjuntar també el justificant de pagament en aquest moment.
4. En l'apartat "Pagar" no heu de fer cap acció (en el cas que el procediment comporte el pagament d'una taxa, el document justificatiu l'heu d'haver annexat en el pas anterior).
5. Registreu la sol·licitud.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí