Detall de Procediment

Aportació de documentació requerida en un expedient d'EXPEDICIÓ/CONVALIDACIÓ de targeta per al govern d'embarcacions de recreació.

Codi SIA: 2100394
Codi GUC: 20360
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aportació de documentació que manca de la requerida per a la tramitació de la targeta per al govern d'embarcacions d'esbarjo.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persona física o jurídica titular en la sol·licitud de renovació, duplicat o ampliació d'atribucions en l'àmbit de competències de la Generalitat Valenciana.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret 875/2014, de 10 d'octubre, pel qual es regulen les titulacions nàutiques per al govern de les embarcacions de recreació (BOE núm. 247, d'11/10/2014).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Un termini de 10 dies hàbils a comptar des de la recepció de l'expedient de sol·licitud per a aportar a aquesta oficina els documents requerits, en cas contrari se li tindrà per desistit de la seua petició, conforme estableix l'article 68.1 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Formularis i documentació

Juntament amb la sol·licitud normalitzada, que es troba en l'apartat d'impresos associats, s'ha de presentar la documentació requerida.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados). En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible: - En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 2. Si ja disposeu de certificat digital, podeu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va). 3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://dgtic.gva.es/va/web/faq-tramita Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Enllaços

Enllaços

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Els documents els han de remetre per via telemàtica en format PDF els interessats o els seus representants legals, que seran directament responsables del correcte enviament d'aquests. Una vegada comprovats pel Departament d'Activitats Nàutiques, s'incorporaran a l'expedient i se'n procedirà a la tramitació.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

SERVEI D'ADMINISTRACIÓ DE PORTS I AEROPORTS. DEPARTAMENT D'ACTIVITATS NÀUTIQUES.

Termini màxim

Termini màxim

Els interessats quedaran autoritzats, segons l'art. 25.1 de l'RD 875/2014 per a navegar durant un període màxim 3 mesos comptats a partir de la data de presentació de la sol·licitud d'aquesta tramitació.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

SERVEI D'ADMINISTRACIÓ DE PORTS I AEROPORTS. DEPARTAMENT D'ACTIVITATS NÀUTIQUES.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa