Detall de Procediment

Sol·licitud d'informació per sinistre de trànsit originat per una espècie cinegètica.

Codi SIA: 211764
Codi GUC: 16676
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitar la realització d'un informe per a aportar a una possible reclamació per danys a conseqüència d'un accident de trànsit originat per una espècie cinegètica. El tràmit té per objecte simplificar l'elaboració d'estos informes quan el sol·licitant demane la informació necessària.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones, físiques o jurídiques, que hagen patit un perjuí a causa d'un accident de trànsit originat per una espècie cinegètica.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 13/2004, de 27 de desembre, de Caça de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 4913, de 29/12/2004).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis i documentació

- Sol·licitud en un imprés normalitzat (IA_27262). - És obligatori adjuntar-hi un plànol.

Presentació

Presentació

Presencial
- Als registres dels òrgans administratius on es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a qualsevol administració de les comunitats autònomes o a alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'hi ha subscrit el conveni oportú, així com en les representacions diplomàtiques o en les oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - També a qualsevol oficina de correus. En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puguen estampar el segell i la data a l'imprés de sol·licitud i a la còpia. - I, preferentment, a:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, així com els sol·licitants que, no estant obligats a això, opten per aquesta via, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat en la següent URL http://www.gva.es/va/proc16676 Quan els sol·licitants estiguen obligats a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics però la sol·licitud es faça de forma presencial, es requerirà a l'interessat perquè la present de forma electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica. Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre ells els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clau signatura per a les persones físiques. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Petició en un formulari normalitzat (IA_27262) a la direcció territorial amb competències en matèria de caça corresponent d'un informe sobre la classificació cinegètica dels terrenys al lloc del sinistre. - L'òrgan competent recopila les dades i elabora l'informe final.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa