Autorització a l'Administració per a consultar de forma telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes, premis, distincions i subvencions de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Incllusivas. - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar de forma telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes, premis, distincions i subvencions de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Incllusivas.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització perquè la Vicepresidència i la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives comprove les dades d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Hisenda Autonòmica, Tresoreria General de la Seguretat Social, identitat i residència dels interessats o representants de les entitats interessades en la percepció de beques, ajudes, premis, distincions i subvencions de l'esmentada conselleria.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones, físiques o jurídiques, que desitgen ser beneficiàries de beques, ajudes, premis, distincions i subvencions de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Article 14 e) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003).
- Article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'establixen mesures de simplificació de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'administració de la Generalitat i el seu sector públic (DOCV núm. 6376, de 14.10.2010).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
En el termini establit per l'Administració en el procediment de concessió de beques, ajudes, premis, distincions i subvencions.
Formularis i documentació
Presentació
Presentació
Presencial
Registre de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, siti en c/ Democràcia, 77, Torre 4, 46018 València, o per qualsevol dels mitjans establits en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (BOE núm. 285, de 27 de novembre).
En el cas de:
REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'IGUALTAT I POLÍTIQUES INCLUSIVES - VALÈNCIA:
L'ATENCIÓ PRESENCIAL i REGISTRE DE DOCUMENTS serà ÚNICAMENT mitjançant CITA PRÈVIA, que es pot sol·licitar a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 o a través d'internet: https://www.gva.es/es/inicio/servicios_linea/citas_previas
Si es tractara de beques de pràctiques professionals, es presentarà per via telemàtica junt amb la sol·licitud i currículum tal com establix l'article 2 de l'Orde 17/2011, de 6 de maig, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es desenrotlla el capítol II del Decret 132/2009, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques, sense perjuí de la normativa establida amb caràcter general sobre presentació de sol·licituds davant de les administracions públiques.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí