Detall de Procediment

Ajudes per a donar suport a activitats no econòmiques desenvolupades per ASSOCIACIONS EMPRESARIALS que impulsen la reindustrialització de la Comunitat Valenciana, per a l'exercici 2024 (INENTI). Indústria

Codi SIA: 223703
Codi GUC: 18268
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: TANCAT
(26-03-2024
16-04-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La concessió d'ajudes en l'exercici 2024, en règim de concurrència competitiva, per al desenvolupament dels següents programes d'ajudes: a) PROGRAMA I: Ajudes destinades a donar suport a activitats no econòmiques que impulsen la reindustrialització de la Comunitat Valenciana, desenvolupades per associacions empresarials sectorials industrials vinculades als següents sectors de la Comunitat Valenciana: indústria agroalimentària, automoció, biotecnologia, ceràmic, vidre, àrids i materials de construcció no metàl·lics, cuir i calçat, energies, envasos i embalatges, espacial i aeronàutic, joguet i productes infantils, fusta, moble i il·luminació, marbre i pedra natural, metall-mecànic, plàstic, producció audiovisual i videojocs, químic, tèxtil, i valorització de materials. b) PROGRAMA II: Ajudes destinades a donar suport a activitats no econòmiques que impulsen la reindustrialització de la Comunitat Valenciana, desenvolupades per associacions empresarials multisectorial d'àmbit comarcal A) ACTUACIONS SUBVENCIONABLES en 2024: Només podran subvencionar-se conformement a esta convocatòria, les següents actuacions que impulsen la reindustrialització de la Comunitat Valenciana, desenvolupades per les entitats sol·licitants, i que no suposen un avantatge econòmic directe i individualitzada per a empreses determinades (Veure Resolc cinqué de la Resolució de convocatòria): - INVESTIGACIÓ, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ -INTERNACIONALITZACIÓ I CADENA DE VALOR -SOSTENIBILITAT - FORMACIÓ I TALENT - COOPERACIÓ I CLÚSTERS - SEGURETAT INDUSTRIAL B) TERMINI DE REALITZACIÓ DE LES ACTUACIONS SUBVENCIONABLES: - Només seran subvencionables les actuacions anteriors desenvolupades entre l'1 de gener i el 29 de novembre de 2024. C) PRESSUPOST MÍNIM SUBVENCIONABLE en 2024: El pressupost mínim subvencionable del total d'actuacions per sol·licitud serà de 10.000 euros, sense comptar l'IVA. Les sol·licituds el pressupost subvencionable de les quals total, sumant despeses de col·laboracions externes, partida de personal propi admissible i import màxim d'auditoria, no aconseguisca este import mínim, seran directament DESESTIMADES. Si en la fase de justificació de la subvenció, l'import total admés com a subvencionable no aconseguix els 10.000 euros, s'acordarà la revocació total de la subvenció i la pèrdua del dret a esta, llevat que conste degudament justificat que, per circumstàncies excepcionals no s'ha pogut executar el pressupost mínim de 10.000 euros, i que a més les actuacions SI realitzades satisfan prou la finalitat de la subvenció. NO SERAN SUBVENCIONABLES les actuacions que suposen una ajuda directa o un avantatge econòmic manifest per a empreses concretes i individualitzades, ni aquelles que consistisquen en una activitat econòmica de l'entitat sol·licitant.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

- PROGRAMA D'AJUDES I: Les associacions empresarials sectorials i les agrupacions empresarials innovadores, i per a projectes en cooperació, els consorcis o agrupacions sense personalitat jurídica, sempre que operen totalment o parcialment en àmbits sectorials industrials de la Comunitat Valenciana, que tinguen seu o domicili social en la Comunitat Valenciana, i justifiquen de manera suficient la seua vinculació directa i la del projecte d'actuació amb algun o diversos dels sectors objecte d'esta convocatòria. - PROGRAMA D'AJUDES II: Les associacions empresarials multisectorials d'àmbit comarcal, sempre que tinguen seu o domicili social en la Comunitat Valenciana, almenys el 50% de les seues associades siguen empreses industrials, i acrediten haver desenvolupat activitat com a associació empresarial en eixos àmbits, almenys, en els anys 2021, 2022 i 2023. NO SERAN ADMISSIBLES les sol·licituds presentades per fundacions, agrupacions o qualssevol altres entitats sense ànim de lucre que no estiguen degudament constituïdes com a associacions empresarials multisectorials d'àmbit comarcal, i inscrites en els registres corresponents. - Els CENTRES TECNOLÒGICS, per si mateixos, NO podran obtindre la condició d'entitat beneficiària única d'estos programes, sense perjuí de poder participar com a entitat contractada o com a integrant d'una agrupació empresarial innovadora o d'un consorci sense personalitat jurídica. - NO podran obtindre la condició de beneficiàries les entitats sol·licitants en les quals concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els apartats 2, 3 i 3 bis de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà des del 26 de MARÇ fins al 16 d'ABRIL DE 2024, tots dos inclosos (d'acord amb la Resolució de convocatòria, que en 2024 s'ha publicat en el DOGV núm. 9815, de 25/03/2024). NOMÉS SERAN ADMESES les sol·licituds que hagen sigut gravades en el registre electrònic de la Generalitat fins a les 23.59:59 hores de l'últim dia de termini de presentació (hora oficial peninsular espanyola). NOTA: L'avaluació de les sol·licituds es realitzarà exclusivament sobre la informació aportada en la memòria durant el període d'admissió de sol·licituds, no admetent-se millores, addicions o substitució de les memòries o de la informació aportada al costat de les mateixes posteriors al venciment de termini màxim de presentació, per tractar-se de procediments de concurrència competitiva. Pel mateix motiu anterior, la falta de presentació de la memòria descriptiva dins del període d'admissió de sol·licituds no serà un defecte corregible, per la qual cosa no es requerirà a les entitats sol·licitants per a la seua esmena, aportació o millora i es recordarà d'ofici la inadmissió de la sol·licitud per impossibilitat d'avaluació de l'expedient.

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD general de subvenció (segons model normalitzat en FORMULARI WEB disponible en el TRÀMIT TELEMÀTIC) i FORMULARI WEB ADDICIONAL del tràmit (Veure resolc nové de la Resolució de convocatòria). 2. DOCUMENTACIÓ D'INICI. Adjunts a la sol·licitud i al segon formulari web es presentaran necessàriament a través del tràmit telemàtic els següents documents preceptius: a) Acta de constitució de l'entitat sol·licitant i dels estatuts vigents, o si escau, declaració de vigència degudament signada. b) NIF, si la sol·licitants és una agrupació sense personalitat jurídica c) Certificat, emés amb una antelació màxima a la sol·licitud de subvenció d'un mes, en el qual s'acredite la situació de l'entitat i la vigència de la seua inscripció en el Registre corresponent. d) Actes i principals acords adoptats per l'Assemblea General anual de l'entitat sol·licitant en els exercicis 2021, 2022 i 2023. e) Model normalitzat de MEMÒRIA DESCRIPTIVA del pla d'actuacions per al qual se sol·licita l'ajuda. La memòria serà l'únic referent per a aplicar els criteris de valoració, per la qual cosa, lla seua absència, un deficient emplenament, o la seua difícil comprensió, generarà una menysvaloració del pla d'actuacions o fins i tot podrà suposar una denegació de la sol·licitud, sense necessitat de requeriment per part de la Direcció General competent en matèria d'indústria per a la seua millora o degut emplenament (segons model normalitzat que figura com a imprés associat a aquest tràmit i en el tràmit telemàtic denominat "Memòria descriptiva de l'actuació_MEMDAS"). f) Model normalitzat de TAULA DE COSTOS ESTIMATS amb el desglossament detallat del pressupost subvencionable. Inclou declaració responsable del règim d'IVA al qual està subjecta l'entitat sol·licitant (segons model normalitzat REGASUEN disponible en este tràmit i en el tràmit telemàtic). g) EXCLUSIVAMENT per a les entitats que realitzen activitats econòmiques, sol·liciten una subvenció superior a 30.000 euros i que, d'acord amb la normativa comptable, no puguen presentar compte de pèrdues i guanys abreujada, i per a acreditar el compliment dels terminis legals de pagament conforme exigix l'article 13.3 bis de la Llei General de Subvencions, haurà d'aportar, al costat de la sol·licitud UN DELS SEGÜENTS DOCUMENTS: g.1. Certificació emesa per auditor/a inscrit/a en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes que continga una transcripció desglossada de la informació en matèria de pagaments descrita en la memòria dels últims comptes anuals auditades, quan d'eixos comptes es desprenga que almenys el 90% de les factures de proveïdors emeses a l'entitat sol·licitant durant l'exercici auditat, han sigut pagades dins del termini màxim establit en la normativa de morositat. Esta certificació serà vàlida fins que resulten auditades els comptes anuals de l'exercici següent. g.2. En el cas que no siga possible emetre el certificat al qual es referix l'apartat anterior, «Informe de Procediments Acordats», elaborat per auditor/a inscrit en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, que, sobre la base de la revisió d'una mostra representativa de les factures pendents de pagament a proveïdors de l'entitat a una data de referència, no superior a un mes de la data de l'emissió de l'informe, concloga sense la detecció d'excepcions al compliment dels terminis de pagament de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, o en el cas que es detectaren, estes no impedisquen aconseguir el nivell de compliment del 90%. Este informe tindrà una validesa de 6 mesos des de la data de referència. h) En el supòsit d'AGRUPACIONS SENSE PERSONALITAT JURÍDICA de persones jurídiques que presenten projectes en cooperació en el PROGRAMA I es presentaran els següents models normalitzats (veure resolc tercer de la Resolució de convocatòria, en els quals es farà constar la persona representant o apoderada única, així com les entitats agrupades, els compromisos d'execució de cada entitat, l'import de la subvenció a aplicar a cadascuna d'elles, així com les actuacions i el pressupost corresponent a cadascuna: - Agrupacions sense personalitat jurídica. Programa I (model normalitzat DEINASPJ) - Annex al model d'agrupacions sense personalitat jurídica. Programa I (model normalitzat ANINASPJ) En els casos de no subjecció o exempció, total o parcial, de l'IVA, així com en aquells supòsits en què l'associació aplique una prorrata de l'IVA, haurà d'aportar-se juntament amb la sol·licitud qualsevol certificat o documentació que acredite aquestes circumstàncies, i es considerarà en cas de no aportar-se que l'import de l'IVA suportat no serà subvencionable. Aquesta situació respecte a l'IVA caldrà, a més, explicar-la adequadament en el compte justificatiu, i reflectir-la expressament en l'informe d'auditoria. - L'òrgan competent per a la instrucció i resolució de l'expedient, podrà requerir de l'entitat sol·licitant en qualsevol moment altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida es realitzarà MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC corresponent. Per a això hauran de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre estos sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació de la C.Valenciana). - El sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats...). - I, en general, tots els acceptats per la Plataforma @signa Més informació en: https://sede.gva.es/es/sede_certificados 2. Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), eixa persona haurà d'inscriure la representació prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en els apartats "Enllaços" i "Procediments relacionats" d'este tràmit. Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora. 3. Clickando en l'enllaç directe SOL·LICITUD_Presentació autenticada " (en color roig a l'inici d'este tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el/els formulari/s web, annexar la documentació emplenada i signada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible, al costat del número d'expedient obert, en la seua Carpeta Ciutadana (veure "Enllaços"). Per a ajudar en eixa tramitació telemàtica existixen unes instruccions en la pàgina web de la Conselleria (veure "Enllaços"). 4. Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR: - És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les SIGNATURES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que els subscriguen. - En este tràmit de la Guia Prop: * En l'apartat denominat "FORMULARIS"; apareix el llistat de documents a presentar. * I en l'apartat "FORMULARIS I DOCUMENTACIÓ";(a més d'en el propi tràmit telemàtic) existixen models normalitzats i emplenables de tots o alguns d'eixos documents, segons el cas. Si existix model normalitzat, el document ha de presentar-se en ell, i si no existix, ha de ser creat o recaptat per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar a la seua sol·licitud telemàtica. - En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar i els seus possibles formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans d'annexar els documents.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD, DECLARACIONS RESPONSABLES I DE LA DOCUMENTACIÓ ANNEXA REQUERIDA per a l'obtenció d'estes ajudes, OBLIGATÒRIAMENT DE MANERA ELECTRÒNICA, a través del tràmit telemàtic dissenyat per a estes ajudes. NOTA IMPORTANT*: * Cada entitat o agrupació només podrà presentar una sol·licitud d'ajuda. En cas de presentar-se més d'una sol·licitud per la mateixa entitat, es considerarà admissible únicament l'última sol·licitud que tinga entrada en la seu electrònica de la Generalitat. Les sol·licituds que no acrediten clarament, en el programa I la seua vinculació o la del projecte al sector pel qual es presenten, o el que es derive del contingut de la memòria no coincidisca amb el que s'acredite amb la documentació presentada, seran inadmeses i excloses de la seua avaluació, sense necessitat que l'Administració requerisca prèviament a l'entitat sol·licitant l'esmena de tal defecte. Les sol·licituds que no acrediten clarament, en el programa II, que són una associació multisectorial d'àmbit comarcal amb almenys un 50% de les seues associats empreses industrials, seran inadmeses i excloses de la seua avaluació, sense necessitat que l'administració requerisca prèviament a l'entitat sol·licitant l'esmena de tal defecte. - Tant la sol·licitud com les declaracions responsables, hauran de signar-se electrònicament per l'entitat sol·licitant, utilitzant per a això el seu certificat de persona jurídica, un certificat electrònic de representació de persona jurídica, emés per qualsevol de les entitats admeses per la seu electrònica de la Generalitat, o un certificat digital de la persona representant de l'entitat que conste en el Registre de Representants de la Generalitat. - La presentació de la sol·licitud d'ajudes i altra documentació requerida es realitzarà obligatòriament de manera telemàtica, atenent el que es preveu en el resolc nové de la Resolució de convocatòria i en l'apartat d'este tràmit denominat 'Com es tramita telemàticament? - Informació de tramitació'. - Si, malgrat estar obligades a presentar electrònicament la sol·licitud, alguna entitat la presenta presencialment, l'administració instructora li requerirà perquè rectifique este defecte a través de la seua presentació electrònica en el termini de deu dies, però es considerarà com a data de la sol·licitud aquella en la qual es realitze la presentació telemàtica, per la qual cosa si la mateixa es produïx després del termini establit en el resolc dècim, la sol·licitud serà inadmesa per extemporània. 2. INSTRUCCIÓ DEL PROCEDIMENT - L'ordenació i instrucció del procediment de concessió correspondran a la Direcció General amb competències en matèria d'indústria, que rebrà les sol·licituds presentades i verificarà que les mateixes reunixen els requisits establits. - L'òrgan competent per a la instrucció i resolució de l'expedient, a la vista de la documentació obrant en el mateix i de les obligacions que s'adquirisquen amb la concessió de l'ajuda, podrà recaptar els informes dels organismes i entitats que estime oportú i efectuar les comprovacions necessàries sobre l'exactitud de tot això. - Així mateix, es podrà requerir del sol·licitant en qualsevol moment qualssevol altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient. 3. ESMENA DE SOL·LICITUDS - Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible o es considere necessària per a resoldre, es notificarà a l'entitat sol·licitant la causa que impedix la continuació del procediment, i se li requerirà perquè, en el termini de deu dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents requerits, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment. - Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre i 54 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana. - La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser esta via obligatòria per a l'interessat. - L'esmena o l'aportació de documentació a iniciativa de l'entitat sol·licitant es realitzaran utilitzant el tràmit de la Guia PROP denominat "Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme", que és tramitable electrònicament i pot consultar-se en l'apartat "Procediments relacionats" del present tràmit. 4.COMISSIÓ D'AVALUACIÓ: - De conformitat amb el que es disposa en la base 24 de les bases reguladores, es constituirà una comissió d'avaluació que elevarà a la persona titular de la Direcció general amb competències en matèria d'indústria les corresponents propostes de concessió d'ajudes, amb determinació de les seues quanties, de denegació d'ajudes, així com, si és el cas, de desistiment i inadmissió de sol·licituds, amb expressa menció dels motius concurrents en cada cas. - La composició de la Comissió i el seu funcionament seran els establits en la citada base 24. 5. RESOLUCIÓ - Es delega en la Direcció General amb competències en matèria d'indústria, la resolució estimatòria o desestimatòria de les sol·licituds de subvencions que es presenten a l'empara de les convocatòries d'ajudes, així com la inadmissió de les sol·licituds que no reunisquen els requisits necessaris i el desistiment d'estes per no esmenar adequadament en el termini concedit o altres motius. - El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de SIS MESOS a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. - Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada. 6. NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ - La resolució del procediment de concessió es notificarà a les entitats interessades mitjançant la seua publicació en la pàgina web de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, en aplicació de l'article 45.1. b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - També es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la Base de dades Nacional de Subvencions, en compliment del que s'estableix sobre publicitat de subvencions en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 7. JUSTIFICACIÓ DE LES AJUDES: Veure l'apartat corresponent d'este tràmit 8. INFORMACIÓ I PUBLICITAT: Totes les entitats beneficiàries que perceben una subvenció per esta convocatòria, hauran d'informar d'esta, publicant en un apartat específic i d'accés permanent del seu portal web, l'import de la subvenció concedida, així com la referència genèrica de les finalitats per a les quals s'ha concedit l'ajuda. Esta informació haurà de mantindre's publicada en el portal web almenys durant 3 anys comptats des de la data límit de justificació de les ajudes. Igualment haurà d'informar-se del suport de la Conselleria en tot el material físic, gràfic, informàtic o audiovisual relacionat amb les actuacions subvencionades. Per al seu correcte ús ha de distingir-se clarament la relació existent entre l'entitat beneficiària i la Conselleria. Per tant, abans de l'aparició de la marca/logo ha de figurar alguna frase que establisca de manera adequada la citada relació, del tipus "Amb la subvenció de...". El seu accés està disponible a través del següent enllaç: https://presidencia.gva.es/estatico/identitat-gva/ Pot utilitzar-se qualsevol de les dos versions de la marca/logo: en color o en negre, així com també en negatiu. El compliment d'estes obligacions de publicitat es justificarà detalladament davant l'empresa auditora i el seu incompliment total o parcial podrà considerar-se com a insuficient justificació de la subvenció, amb les conseqüències jurídiques establides en el resolc desseté de la Resolució de convocatòria.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Veure el que preveuen la base 25 de l'Ordre 1/2024 de 30 de gener de 2024.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Obligacions

Obligacions

- Les entitats beneficiàries d'estes ajudes hauran de complir totes les obligacions establides en l'Ordre 1/2024 de 30 de gener, de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, per la qual s'establixen les bases reguladores per a la concessió d'ajudes per a impulsar la reindustrialització de l'economia de la Comunitat Valenciana. - En qualsevol moment de la vigència de l'expedient, les entitats sol·licitants hauran d'actualitzar la documentació presentada que haguera patit alguna modificació. Especialment hauran de comunicar altres ajudes públiques per als mateixos costos, així com els canvis en la representació, raó social o adreça de correu electrònic de l'entitat quan es produïsquen. Esta comunicació es realitzarà utilitzant el tràmit de "Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme (veure enllaç al mateix en l'apartat "Procediments relacionats" del present tràmit).

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1) QUANTIA DE L'AJUDA L'ajuda consistirà en una subvenció del 70% dels costos que siguen admesos com a subvencionables, amb un import màxim d'ajuda per sol·licitud de 100.000 euros 2) DESPESES SUBVENCIONABLES 2.1. Tindran la consideració de despeses subvencionables els que satisfacen el que s'estableix en l'article 31 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions, que hagen sigut efectivament pagats entre l'1 DE GENER I EL 29 DE NOVEMBRE DE 2024, i s'enquadren en alguna de les categories indicades en el resolc seté de la Resolució de convocatòria.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució de les sol·licituds presentades serà de SIS MESOS a comptar de la publicació de la corresponent resolució de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haja notificat cap resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu en els termes que preveu la legislació en matèria de procediment administratiu. Tot això, sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La competència de la persona titular de la Conselleria per a dictar la resolució de concessió d'aquestes ajudes s'ha delegat en la direcció general competent en matèria d'indústria.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Procedirà la minoració o revocació de les ajudes, amb pèrdua parcial o total del dret al cobrament de la subvenció i, si és el cas, el reintegrament de les ajudes concedides, amb reembossament de les quantitats percebudes i l'exigència dels interessos de demora des del moment del pagament de la subvenció, per incompliment de les obligacions i requisits que s'establixen en la resolució de convocatòria i en l'Orde, així com en els supòsits de causes de reintegrament que establix l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre. S'aplicarà el règim sancionador per la comissió d'infraccions administratives contemplades en la normativa bàsica estatal que s'establix en el Títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, a aquells subjectes beneficiaris de subvencions, que siguen responsables d'estes, sent sancionats conforme al que es disposa en el capítol IV del Títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, i amb caràcter procedimental en el Títol VI de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
Termini justificació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Presentació de la documentació justificativa, per part de les entitats beneficiàries de les ajudes

Termini

Termini

Les entitats beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa FINS Al 29 DE NOVEMBRE DE 2024 mitjançant el tràmit de la Guia PROP denominat "Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme , que és tramitable electrònicament i pot consultar-se en l'apartat "Procediments relacionats".

Documentació

Documentació

- La documentació justificativa serà la següent (els models normalitzats es troben disponibles en aquest tràmit i en el tràmit telemàtic): 1 )Model normalitzat d'INFORME D'EMPRESA AUDITORA DE COMPTES, degudament emplenat en tots els seus apartats i firmat electrònicament per esta. 2) Model normalitzat de TAULA DE COSTOS REALITZATS I EFECTIVAMENT PAGATS amb motiu del pla d'actuacions subvencionat, que es considerarà com a compte justificatiu, i haurà d'estar firmat electrònicament per l'empresa beneficiària i, optativament per l'empresa auditora de comptes. 3) Model normalitzat de MEMÒRIA JUSTIFICATIVA, que inclourà en tot cas el detall d'altres ajudes públiques i suports o ingressos privats per als mateixos constes subvencionats . 4) En cas d'haver denegat expressament l'autorització a l'òrgan convocant perquè obtinga, de manera directa, a través de CERTIFICATS ELECTRÒNICS, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, haurà d'aportar les certificacions relacionades en l'apartat quint del resolc nové de la Resolució de convocatòria. - La Direcció General competent en matèria d'indústria podrà requerir la informació addicional que, en cada cas, estime necessària per a acreditar el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció. c) En el cas que l'entitat beneficiària justifique en qualsevol categoria de despesa un import inferior a l'aprovat en la concessió, es reduirà l'import de l'ajuda en la quantia corresponent. No obstant això, s'admetrà la compensació entre diferents costos admesos de col·laboracions externes de la mateixa o diferents actuacions. La compensació de costos entre les despeses de col·laboracions externes i les despeses de personal només s'admetrà en la justificació si s'ha autoritzat prèviament la mateixa per part de la Direcció General amb competències en matèria d'indústria prèvia sol·licitud degudament motivada de l'entitat beneficiària.