Subvencions destinades a escoles que imparteixen ensenyament no formal d'arts escèniques, dependents d'entitats locals o d'entitats privades per a l'exercici 2022. - GVA.ES
Subvencions destinades a escoles que imparteixen ensenyament no formal d'arts escèniques, dependents d'entitats locals o d'entitats privades per a l'exercici 2022.
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(07-07-2022
–
20-07-2022)
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Presentació dels documents que es sol·liciten per a la justificació de la subvenció concedida a les escoles d'arts escèniques de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2022.
Observacions
Observacions
Per a qualsevol dubte, podeu adreçar-vos al correu: sogep@gva.es
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Escoles d'arts escèniques de la Comunitat Valenciana beneficiàries de subvenció per a l'exercici 2022.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Ordre 43/2021, de 9 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores de concessió de les subvencions a escoles d'ensenyament artístic no formal de Música i d'Arts Escèniques. (DOGV 9233, 13.12.2021)
- Resolució de 21 de desembre de 2021, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, de convocatòria de subvencions destinades a escoles que imparteixen ensenyament no formal d'arts escèniques dependents d'entitats locals o d'entitats privades de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2022. (DOGV 9245, 29.12.2021)
- Resolució d'1 de juliol de 2022, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es concedeixen subvencions destinades a escoles que imparteixen ensenyament no formal d'arts escèniques, dependents d'entitats locals o d'entitats privades de la Comunitat Valenciana, per a l'exercici 2022. (DOGV 9376, 06.07.2022)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
El termini de justificació de la subvenció serà del 7 al 20 de juliol de 2022. (DOGV nº 9376, de 06.07.2022)
L'incompliment del termini mencionat determinarà la pèrdua de la subvenció concedida.
Formularis i documentació
Per a realitzar la justificació de la subvenció s'haurà d'aportar la següent documentació:
a) Memòria econòmica en la qual s'incloga:
- Relació d'ingressos per aportacions de l'alumnat, així com altres ajudes o subvencions que s'hagen rebut destinades a la mateixa finalitat.
- Relació de despeses del personal docent, on constarà el cost imputable a l'escola en el curs escolar en què s'efectue la convocatòria.
S'hauran de desglossar les despeses corresponents a tots els mesos en què el personal docent haja romàs en actiu.
En cas que algun professor o professora haja causat baixa en el centre durant el període escolar es consignarà també el professorat que l'ha substituït.
- Una relació classificada per partides de despeses de funcionament ordinari, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i data de pagament. S'han de consignar totes les partides de despeses de funcionament assenyalades en la base novena.
b) Documentació acreditativa del personal docent donat d'alta de manera sobrevinguda per substitució: alta i còpia del títol.
c) Documents de relació nominal de treballadors (RNT) i rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) del període subvencionat.
d) Nòmines del personal docent del mes de novembre i de l'últim mes complet treballat, generades en el període subvencionat.
e) Memòria final del curs escolar de convocatòria. La memòria ha de contindre, com a mínim, els apartats següents:
- Introducció: procés d'elaboració i metodologia.
- Dades de matrícula (indicar les variacions sobrevingudes al llarg del curs).
- Distribució de grups, horaris i calendari escolar (indicar les modificacions efectuades respecte a la planificació d'inici de curs).
- Valoració dels objectius generals del curs i de les principals actuacions organitzatives realitzades.
- Incidències que s'han produït en el curs.
- Resultats acadèmics.
- Activitats complementàries i extraescolars.
- Mesures d'orientació i d'atenció a la diversitat.
- Avaluació dels següents aspectes: organització escolar, programa formatiu, recursos humans i materials, acció docent, processos d'ensenyament i aprenentatge, vinculació amb l'entorn, activitats complementàries i extraescolars, accions relacionades amb la qualitat i la innovació educativa.
- Conclusions i propostes de millora.
f) Només en el cas que el total de la subvenció concedida no es poguera justificar amb despeses del personal docent, aportar factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en els quals s'acredite del pagament de despeses de funcionament ordinari del curs escolar de la convocatòria.
Presentació
Presentació
Telemàtica
- El punt d'accés a la tramitació electrònica és la seu electrònica de la Generalitat, accessible en el lloc web https://seu.gva.es. Aquest tràmit també estarà disponible en l'enllaç següent: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18333
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La justificació es realitzarà exclusivament per mitjans electrònics en la plataforma de tramitació de la GVA. Per a realitzar la tramitació electrònica, la persona que sol·licita pot usar qualsevol dels certificats admesos per la seu electrònica de la Generalitat.
A més, la tramitació electrònica es pot dur a terme mitjançant un representant autoritzat, identificat en el Sistema de Gestió de la Representació de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana.
La documentació justificativa presentada per altres mitjans diferents dels previstos determinarà la pèrdua de la subvenció concedida
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Observacions
Observacions
De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa,
es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició o plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant els òrgans que s'indiquen a continuació:
a) El recurs de reposició s'ha d'interposar davant la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
b) El recurs contenciós administratiu s'ha de plantejar davant el Tribunal Superior de *Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació o a partir de l'endemà del dia en què es notifique la resolució expressa del recurs de reposició o en quin est s'haja d'entendre presumptament
desestimat.timat.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí