Detall de Procediment

Autorització a l'Administració per a consultar, de forma telemàtica, les dades d'identitat necessàries per a la percepció d'ajudes i subvencions en matèria d'economia de la Conselleria competent en la matèria. Economia.

Codi SIA: 223853
Codi GUC: 18784
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autoritzar la Conselleria competent en matèria d'economia perquè comprove directament, de forma telemàtica, les dades d'identitat de les persones per motiu de les quals es solicita una ajuda o subvenció en matèria d'economia social. En cas de no subscriure esta autorització, la persona està obligada a aportar els documents que acrediten les dades en els termes exigits per les normes reguladores del procediment de què es tracte.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones per motiu de les quals es solicita una ajuda o subvenció en matèria d'economia social a la Conselleria competent en eixa matèria.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En el termini establit per l'Administració en el procediment administratiu de què es tracte.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, a:
Telemàtica
1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics PER MITJÀ DEL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual s'acaba d'indicar. Aquesta modalitat telemàtica és obligatòria per a les persones compreses en l'article 14, apartats 2 i 3, de l'esmentada Llei 39/2015 i voluntària per a les persones físiques. 2. Per a presentarles per mitjà de la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persones físiques), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (hi ha més informació respecte dels certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat, en https://sede.gva.es/va/sede_certificados). En el cas d'utilitzar un certificat digital d'una persona actuant en representació d'una altra persona, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible: - En http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/ 3. Si feu clic en l'enllaç directe que s'acaba d'indicar al principi d'aquest apartat o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia PROP), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar l'autorització omplida i firmada digitalment que s'ha d'aportar i fer la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el justificant de registre corresponent. 4. Respecte del document que s'ha d'annexar: - En l'apartat "Impresos associats" (a més de en el propi tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat i emplenable, que després d'omplir-se S'HA DE SIGNAR DIGITALMENT. Per a fer-ho, l'Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (aneu a http://www.accv.es per a obtindre més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar. - És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament l'autorització a annexar en el vostre ordinador, de manera que posteriorment la pugueu incorporar en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podrà fer-ho en este mateix pas. 5. Teniu més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en l'adreça indicada. Si teniu algun problema en la tramitació telemàtica, comproveu si hi ha alguna indicació en elles per a solucionar-ho. En el cas que continueu necessitant ajuda, per favor notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa