Autorització a l'Administració per a consultar de manera telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública. - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar de manera telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública perquè comprove directament, de manera telemàtica les dades acreditatives d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social per a la percepció de beques, ajudes i subvencions, així com, si és el cas, les dades d'identitat de les entitats i persones, la consulta del grau de Coneixement del Valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de la GVA i la consulta de Títols Universitaris de les persones interessades a obtindre beques, ajudes i subvencions d'aquesta conselleria.
D'acord amb el que es disposa en l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en absència d'oposició expressa per part de l'interessat, l'òrgan gestor del procediment estarà autoritzat per a obtindre directament les dades dels documents elaborats per qualsevol administració i que per a este procediment, són els assenyalats en el *parrafo anterior. En cas de no autoritzar-ho, haurà de marcar en el formulari adjunt la casella, indicant les dades que no autoritze, i aportar els documents corresponents, en els termes exigits per les normes reguladores del procediment. (*Art.16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones, físiques o jurídiques, interessades a ser beneficiàries de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
En el termini que estableix l'Administració en el procediment de concessió de beques, ajudes i subvencions de què es tracte.
Formularis documentació
Presentació
Presentació
Presencial
- En els registres dels òrgans administratius al qual es dirigisquen o davant qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les Comunitats Autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració Local si, en este últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni,així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de Correus. En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
I, preferentment, en:
On dirigir-se
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - Alacant
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - Castelló
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - València
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
C/ CHURRUCA, 25
03003 - Alacant/Alicante
Pl. TETUÁN, 38 -39
12001 - Castelló/Castellón
C/ PALAU, 12
46003 - València/Valencia
Telemàtica
1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d';1 d';octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l';autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l';enllaç directe del qual acaba d';indicar-se. Aquesta modalitat telemàtica és obligatòria per a les persones compreses en l';article 14, apartats 2 i 3, de l';esmentada Llei 39/2015 i voluntària per a les persones físiques.
2. Per a l';autorització mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
En el cas que s';utilitze un certificat digital d';una persona que actue en representació d';una altra persona, cal inscriure';s prèviament en el Registre de Representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
- En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&;version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
3. Fent clic en l';enllaç directe que acaba d';indicar-se o en l';enllaç ";Tramitar amb certificat"; (de color roig a l';inici d';aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar l';autorització omplida i signada digitalment que s';ha d';aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre.
4. Pel que fa al document que cal annexar:
- En l';apartat ";Impresos associats"; (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que, després d';omplir-se, S';HA DE SIGNAR DIGITALMENT. Per a això, l';Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents PDF que podeu utilitzar.
- És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament l';autorització que s';ha d';annexar en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas.
5. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l';adreça següent:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça. Si teniu algun problema en la tramitació telemàtica, comproveu si hi ha alguna indicació en aquestes per a solucionar-lo. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d';un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es, 1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d';1 d';octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l';autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l';enllaç directe del qual acaba d';indicar-se. Aquesta modalitat telemàtica és obligatòria per a les persones compreses en l';article 14, apartats 2 i 3, de l';esmentada Llei 39/2015 i voluntària per a les persones físiques.
2. Per a l';autorització mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
En el cas que s';utilitze un certificat digital d';una persona que actue en representació d';una altra persona, cal inscriure';s prèviament en el Registre de Representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
- En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&;version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
3. Fent clic en l';enllaç directe que acaba d';indicar-se o en l';enllaç ";Tramitar amb certificat"; (de color roig a l';inici d';aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar l';autorització omplida i signada digitalment que s';ha d';aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre.
4. Pel que fa al document que cal annexar:
- En l';apartat ";Impresos associats"; (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que, després d';omplir-se, S';HA DE SIGNAR DIGITALMENT. Per a això, l';Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents PDF que podeu utilitzar.
- És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament l';autorització que s';ha d';annexar en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas.
5. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l';adreça següent:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça. Si teniu algun problema en la tramitació telemàtica, comproveu si hi ha alguna indicació en aquestes per a solucionar-lo. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d';un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí