Detall de Procediment

Sol·licitud general de tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca relacionats amb la gestió d'expedients del Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana

Codi SIA: 1293436
Codi GUC: 19620
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT des de 05-07-2018
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

En la relació administració/ciutadania cal que l'interessat s'adrece als òrgans administratius: - en la instrucció d'un procediment: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc. - en la renúncia de drets, en el desistiment de sol·licitud - en la fase d'execució del procediment - en la interposició de recursos Aquest tràmit TELEMÀTIC poden utilitzar-lo les persones interessades per a la presentació de sol·licituds sempre que en la seu electrònica de la Generalitat no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per al procediment que es tracte. Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica de sol·licituds, cal, necessàriament, utilitzar-se aquesta via per a relacionar-se amb l'administració.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 24/2003 de la Direcció de l'Estat, de 10 de juliol, de la vinya i del vi (BOE núm. 165, d'11/07/2003).
  • Llei 2/2005, de 27 de maig, de la Generalitat, d'ordenació del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 5019, de 02/06/05).
  • Decret 4/2007, de 19 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Llei 2/2005, de 27 de maig, de la Generalitat, d'ordenació del sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 5435, de 24.01.2007).
  • Reglament (UE) núm. 1308/2013, del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013, pel qual es crea l'organització comuna de mercats dels productes agraris i pel qual es deroguen els reglaments (CEE) núm. 922/72, (CEE) núm. 234/79, (CE) núm. 1037/2001 i (CE) núm. 1234/2007.
  • Resolució de 29 de juliol de 2016, de la Direcció General de Desenvolupament Rural i Política Agrària Comuna (PAC), sobre delegació en els directors/ores territorials de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per a la resolució dels procediments necessaris per al manteniment del Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7859, de 28.08.2016).
  • Resolució de 2 de febrer de 2017, de la consellera d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per la qual s'estableixen per a l'any 2017 els terminis de presentació de sol·licituds, comunicacions i notificacions del Registre Vitícola de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7976, de 09/02/2017).
  • Decret 67/2017, de 26 de maig, del Consell, pel qual es regula el Registre Vitícola a la Comunitat Valenciana (DOCV núm 8074, de 30/06/2017).
  • Reial decret 772/2017, de 28 de juliol, pel qual es regula el potencial de producció vitícola
  • Ordre 7/2018, de 13 de febrer, de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per la qual es regula el potencial de producció vitícola de la Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any

Formularis i documentació

A la sol·licitud general telemàtica han d'adjuntar-se els documents previstos per la normativa que regule el procediment que es tracte, així com aquells que es consideren oportuns o hagen sigut requerits per l'Administració. Quan la presentació es realitze telemàticament a través de la sol·licitud general perquè no hi ha un tràmit electrònic específic per al procediment que es tracte, s'han d'adjuntar els models normalitzats de sol·licitud que haja previst la normativa reguladora del procediment.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit el conveni oportú. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat des de l’apartat “Com va això meu”-> “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Els previstos en la normativa reguladora del procediment administratiu comú

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa