Aportació documental a sol·licituds d'ajudes existents únicament dels anys 2016, 2017 i 2018, per a les comunitats de regants i altres entitats de reg en relació amb el foment de la utilització racional de l'aigua en aprofitaments hidràulics i regadius - GVA.ES
Aportació documental a sol·licituds d'ajudes existents únicament dels anys 2016, 2017 i 2018, per a les comunitats de regants i altres entitats de reg en relació amb el foment de la utilització racional de l'aigua en aprofitaments hidràulics i regadius
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 09-05-2019
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Realitzar qualsevol aportació documental perquè puga adjuntar-se a expedients existents de consolidació i modernització de regadius de la Comunitat Valenciana.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Comunitats de regants i altres entitats de reg de la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei de la Generalitat Valenciana 7/1986, de 22 de desembre, sobre la utilització d'aigües per a reg (DOGV núm. 493, de 24/12/1986).
- Decret 47/1987, de 13 d'abril, del Consell de la Generalitat Valenciana, pel qual es desenvolupa la Llei 7/1986, de 22 de desembre, sobre utilització d'aigua per a reg (DOGV núm. 581, de 7/5/1987).
- Llei 8/2002, de 5 de desembre de 2002, d'ordenació i modernització de les estructures agràries de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 4396, d'11/12/2002).
- Ordre de 17 de gener de 2008, de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió d'ajudes a les comunitats de regants i altres entitats de reg, en relació amb el foment de la utilització racional de l'aigua en aprofitaments hidràulics i regadius (DOCV núm. 5693, de l'1/02/2008).
- Resolució de 4 d'abril de 2018, de la Conselleria d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per la qual es convoquen les comunitats de regants i altres entitats de reg perquè formulen les seues propostes, en relació amb el foment de la utilització racional de l'aigua en aprofitaments hidràulics i regadius, per a l'exercici de 2018. (DOGV núm. 8272, de 12/04/2018).
- Extracte de la Resolució de 4 d'abril de 2018, de la Conselleria d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per al foment de la utilització racional de l'aigua en aprofitaments hidràulics i regadius. (DOGV núm. 8272, de 12/04/2018).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Termini
Termini
El termini de presentació de documentació addicional a expedients aprovats serà durant tot l'any.
Formularis documentació
- Imprés d'Esmena o millora de la sol·licitud.
- Documentació addicional que es desitge adjuntar.
Presentació
Presentació
Presencial
Presentació telemàtica
Telemàtica
Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de sol·licituds ha de realitzar-se electrònicament a través de la seu electrònica de la Generalitat.
Per a accedir de manera telemàtica al procediment, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat qualificat de representant d'entitat (si és persona jurídica) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (si és persona física), tots dos emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV). Així mateix, es podrà utilitzar qualsevol altre sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica).
Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic, quan siga procedent, hauran d'anar signats electrònicament pels qui siguen competents per a això.
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat “com va el meu”-> “sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=ca).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Presentació de l´impres de subsanació.
Criteris de valoració
Criteris de valoració
Els criteris de valoració de sol·licituds i dels terminis de resolució i de notificació i de presentació de certificacions d'obra són els que indica l'Ordre de 17 de gener de 2008.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí