Detall de Procediment

Sol·licitud d'inscripció en el registre d'instal·lacions aptes per a la realització de les mesures de quarantena i/o inspecció prèvia de les palmeres (Decret 131/2003).

Codi SIA: 211098
Codi GUC: 2555
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

D'acord amb el Decret 131/2003, es crea el Registre d'Instal·lacions aptes per a la realització de la quarantena i/o inspecció prèvia de les palmeres, fora dels termes municipals dels palmerars reconeguts i indicats a continuació: Elx, Orihuela i Alacant, Monforte del Cid, Aspe, Crevillent, Albatera, Catral, Dolores, San Fulgencio, Santa Pola i Guardamar del Segura.

Observacions

Observacions

- El número de registre ha de tindre sis dígits, de manera que les dues primeres xifres han de ser: Alacant: 03 Castelló: 12 València: 46 I les quatre restants, el número d'ordre de la instal·lació dins del registre. - El Registre d'Instal·lacions aptes per a la realització de la quarantena i/o les inspeccions prèvies de les palmeres quedarà situat en el Servei de Prevenció Fitosanitària de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

En aquest, s'han d'inscriure les instal·lacions pertanyents a planteristes, productors i comerciants de palmeres.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros). b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. d) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en les oficines comarcals de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca o en les seues direccions territorials. Oficines comarcals agràries: https://agricultura.gva.es/va/web/oca/la-teua-oficina-comarcal-agraria
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat des de l’apartat “Com va això meu”-> “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida. Una vegada sol·licitada i realitzada la inspecció preceptiva, es comunicarà a les persones interessades la decisió adoptada, en el termini de 30 dies, a comptar de la data de registre d'entrada de la sol·licitud.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa