Canvi de modalitat de Batxillerat. - GVA.ES
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Canvi de modalitat de Batxillerat.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Article 34 del Decret 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual estableix el currículum i desplega l'ordenació general de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana.
- Article 28 de l'Ordre 38/2017, de 4 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l'avaluació en Educació Secundària Obligatòria, en Batxillerat i en els ensenyaments de l'Educació de Persones Adultes a la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 5 de juliol de 2019, del secretari autonòmic d'Educació i Formació Professional, per la qual s'aproven les instruccions per a l'organització i el funcionament dels centres que imparteixen Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat durant el curs 2019-2020.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Termini
Termini
Fins al 31 d'octubre del curs acadèmic sobre el qual es realitza el canvi de modalitat.
Formularis i documentació
- Imprés de sol·licitud dels alumnes o dels seus pares o representants legals que s'ha de presentar en el centre en el qual vulguen matricular-se.
- Certificat acadèmic o fotocòpia compulsada del llibre de qualificacions.
- Certificat de matrícula amb la llista de matèries en les quals s'ha matriculat l'alumne/a.
Presentació
Presentació
Presencial
En la secretaria del centre docent.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- Remissió de la sol·licitud i documentació requerida, per part del centre, a la direcció general competent.
- Una vegada s'estudie l'expedient, s'emetrà la corresponent resolució de la direcció general competent, que es remetrà al centre educatiu perquè s'arxive amb l'expedient del sol·licitant.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- SERVICI D'ORDENACIÓ ACADÈMICA
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Observacions
Observacions
Es podrà interposar un recurs d'alçada davant de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Investigació en el termini d'un mes comptat a partir de la data de la notificació a la persona interessada. Tot això, de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini màxim
Termini màxim
El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos a comptar de la data de presentació de la documentació.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- SERVICI D'ORDENACIÓ ACADÈMICA
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
No