Detall de Procediment

Canvi de modalitat de Batxillerat.

Codi SIA: 210815
Codi GUC: 1031
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Canvi de modalitat de Batxillerat.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Article 34 del Decret 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual estableix el currículum i desplega l'ordenació general de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana.
  • Article 28 de l'Ordre 38/2017, de 4 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l'avaluació en Educació Secundària Obligatòria, en Batxillerat i en els ensenyaments de l'Educació de Persones Adultes a la Comunitat Valenciana.
  • Resolució de 5 de juliol de 2019, del secretari autonòmic d'Educació i Formació Professional, per la qual s'aproven les instruccions per a l'organització i el funcionament dels centres que imparteixen Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat durant el curs 2019-2020.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Fins al 31 d'octubre del curs acadèmic sobre el qual es realitza el canvi de modalitat.

Formularis i documentació

- Imprés de sol·licitud dels alumnes o dels seus pares o representants legals que s'ha de presentar en el centre en el qual vulguen matricular-se. - Certificat acadèmic o fotocòpia compulsada del llibre de qualificacions. - Certificat de matrícula amb la llista de matèries en les quals s'ha matriculat l'alumne/a.

Presentació

Presentació

Presencial
En la secretaria del centre docent.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Remissió de la sol·licitud i documentació requerida, per part del centre, a la direcció general competent. - Una vegada s'estudie l'expedient, s'emetrà la corresponent resolució de la direcció general competent, que es remetrà al centre educatiu perquè s'arxive amb l'expedient del sol·licitant.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Es podrà interposar un recurs d'alçada davant de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Investigació en el termini d'un mes comptat a partir de la data de la notificació a la persona interessada. Tot això, de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos a comptar de la data de presentació de la documentació.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No