Detall de Procediment

Sol·licitud d'expedició de la llibreta d'activitats professionals subaquàtiques (busseig)

Codi SIA: 210930
Codi GUC: 1466
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Per a l'exercici de l'activitat professional, el bussejador ha d'estar en possessió de la llibreta d'activitats subaqüàtiques.

Observacions

Observacions

* CERTIFICAT MÈDIC EN CAS DE BUSSEIG PROFESSIONAL El certificat mèdic, que s'ha d'aportar per a la tramitació de la llibreta d'activitats professionals subaqüàtiques i llicències de bussege esportiu, s'ha d'ajustar al que estableix l'article 25 de l'Ordre de 14 d'octubre de 1997, del Ministeri de Foment, pel qual s'aproven les normes de seguretat per a l'exercici d'activitats subaqüàtiques, que diu: Art. 25. Dels reconeixements mèdics de les persones que se sotmeten a un ambient hiperbàric. 1.- Qualsevol persona que se sotmeta a un ambient hiperbàric ha de realitzar prèviament un examen mèdic especialitzat. 2.- Aquest examen o els reconeixements posteriors han de ser realitzats per metges que tinguen el títol, l'especialitat, el diploma o el certificat relacionat amb activitats subaqüàtiques, emés per un organisme oficial. 3.- Els reconeixements periòdics seran obligatoris per a accedir a qualsevol títol o certificat que habilite per a sotmetre's a un medi hiperbàric, a part de l'examen inicial (aquest ha de figurar en un certificat mèdic oficial). 4.- Es repetiran anualment en el cas dels bussejadors i bussos professionals. Aquest reconeixement ha de figurar en la seua llibreta d'activitats subaqüàtiques. 5.- Es repetiran cada dos anys en el cas dels bussejadors esportivorecreatius. Aquest reconeixement ha de figurar en la seua llibreta d'activitats subaqüàtiques. El medi hiperbàric és aquell medi que té un ambient amb una pressió superior a l'atmosfèrica.

Requisits

Requisits

Tindre la titulació professional de busseig necessària, en cada cas, per a l'exercici d'activitats de busseig.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Bussejadors professionals.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

L'imprés normalitzat de sol·licitud ha d'anar acompanyat de la documentació següent: - Dues fotografies recents. - Resguard/comprovant de l'ingrés de taxes. - DNI, llevat que se subscriga l'autorització. - Títol de busseig professional o, en defecte d'aquest, certificat d'estudis conduents a la seua obtenció, emés per l'òrgan competent de la comunitat o ciutat autònoma o de l'estat membre, juntament amb el resguard/comprovant d'ingrés de la taxa necessària per a l'expedició del títol. - Certificat mèdic en el qual consten dues circumstàncies: 1.- Que el metge està especialitzat en Medicina Subaqüàtica. 2.- Que la persona interessada reuneix les condicions físiques necessàries i que no pateix cap malaltia que li impedisca la pràctica normal del busseig professional. NOTES: - Per a sol·licitar el duplicat per robatori o extraviament, han de presentar la denúncia reglamentària i l'abonament de la taxa. - La documentació s'ha de presentar en original o fotocòpia compulsada per l'oficina de registre.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

Taxes 2024: Model 046-9854 - Taxa per expedició del títol de Bussejador Professional Bàsic i de la llibreta d'activitats professionals subaqüàtiques Expedició o duplicat del títol de Bussejador Professional Bàsic: 11,00 euros Expedició o duplicat de la llibreta d'activitats professionals subaqüàtiques: 13,85 euros

Presentació

Presentació

Presencial
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros) b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en la DIRECCIÓ TERRITORIAL DE VALÈNCIA, podent sol·licitar informació a través del telèfon 963426380 o del correu electrònic pesca_maritima@gva.es
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, presentaran la documentació justificativa telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic han d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu" -> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida. - Posteriorment, es procedirà a la comprovació de la documentació presentada i, si és correcta, s'expedirà la llibreta d'activitats professionals subaqüàtiques, des dels serveis territorials.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

- En el moment de sol·licitar l'expedició de la llibreta d'activitats professionals subaqüàtiques, s'efectuarà el pagament de la taxa establida en cada moment per la Llei de taxes de la Generalitat Valenciana.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa