Sol·licitud del document de registre per a transport de mol·luscos bivalves, equinoderms, tunicats i gasteròpodes marins vius. - GVA.ES
Sol·licitud del document de registre per a transport de mol·luscos bivalves, equinoderms, tunicats i gasteròpodes marins vius.
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Els agents que s'indiquen en l'apartat següent han de sol·licitar a la conselleria competent en matèria de pesca el model oficial de document de registre que ha d'acompanyar qualsevol trasllat que es produïsca entre la zona de producció o l'establiment d'aqüicultura fins a un establiment de destinació (centre de depuració, centre d'expedició o indústria).
Observacions
Observacions
* DESTINACIÓ DE CÒPIES DELS DOCUMENTS DE REGISTRE
- Hi ha d'haver una còpia en poder del productor o recol·lector, una altra s'ha d'entregar a l'establiment receptor i una tercera còpia s'ha de retornar després d'utilitzar-la i amb una periodicitat mensual a l'administració de pesca.
- Les diferents còpies dels documents de registre s'han de conservar durant un període de dotze mesos.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els productors i recol·lectors (mariscadors); els centres de depuració, en cas que no siguen centres d'expedició, i qualsevol que necessite realitzar un trasllat abans de la seua primera venda.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Reglament (CE) núm. 853/2004 del Parlament Europeu i del Consell, de 29 d'abril de 2004, pel qual s'estableixen les normes específiques d'higiene dels aliments d'origen animal (DOUE núm. 139, de 30/04/04).
- Resolució de 6 de febrer de 2012, de la Secretaria Autonòmica d'Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua, per la qual s'estableix el model oficial de document de registre per al trasllat de mol·luscos bivalves, equinoderms, tunicats i gasteròpodes marins vius (DOCV núm. 6724, de 29/02/12).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis i documentació
Presentació
Presentació
Presencial
Els documents s'han de sol·licitar, preferentment, a través de les oficines comarcals i direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural i a través d'aquesta fitxa d'informació.
On dirigir-se
- Registre de la Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Alacant
- Registre de la Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - València
- Registre de la Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Castelló
C/ PROFESSOR MANUEL SALA, 2
03003 - Alacant/Alicante
C/ GREGORI GEA, 27
46009 - València/Valencia
Av. GERMANS BOU, 47
12003 - Castelló/Castellón
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, tot i que no estan obligades a fer-ho, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent: http://www.gva.es/va/proc16236.
Quan les persones sol·licitants estiguen obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, però facen la sol·licitud de forma presencial, es requeriran les persones interessades perquè la presenten electrònicament.
A aquests efectes, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual s'haja fet la presentació telemàtica.
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació.
Entre aquests, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clave signatura per a les persones físiques.
Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic han d'estar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent.
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
Normativa
Normativa
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Les oficines comarcals o direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua, després de realitzar les comprovacions oportunes, facilitarà a la persona interessada els documents sol·licitats per a utilitzar-los durant un període màxim d'un mes.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Les oficines comarcals i les direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural.
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Quantia i cobrament
Quantia i cobrament
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, tot i que no estan obligades a fer-ho, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent: http://www.gva.es/portal/page/portal/inicio/procedimientos?id_proc=16236.
Quan les persones sol·licitants estiguen obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, però facen la sol·licitud de forma presencial, es requeriran les persones interessades perquè la presenten electrònicament.
A aquests efectes, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual s'haja fet la presentació telemàtica.
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació.
Entre aquests, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clave signatura per a les persones físiques.
Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic han d'estar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent.
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Les oficines comarcals i les direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua.
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí
Sancions
Sancions
En cas que es transporten mol·luscos bivalves vius, equinoderms, tunicats o gasteròpodes marins vius sense el seu corresponent document de registre per al trasllat o amb un document defectuosament omplit, s'aplicaran les sancions previstes en la Llei 2/1994, de 18 d'abril, sobre defensa dels recursos pesquers i la Llei 3/2001, de 26 de març, de pesca marítima de l'Estat.