Sol·licitud de certificat sobre dades inscrits d'un col·legi professional o d'un consell valencià de col·legis professionals en el Registre de Col·legis i Consells Valencians de Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana. - GVA.ES
Sol·licitud de certificat sobre dades inscrits d'un col·legi professional o d'un consell valencià de col·legis professionals en el Registre de Col·legis i Consells Valencians de Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana.
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Sol·licitud de certificat sobre dades inscrits d'un col·legi professional o d'un consell valencià de col·legis professionals en el Registre de Col·legis i Consells Valencians de Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 6/1997, de 4 de desembre, de la Generalitat Valenciana, de consells i col·legis professionals de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 3138, de 9/12/97).
- Decret 4/2002, de 8 de gener, del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei 6/1997, de 4 de desembre, de la Generalitat Valenciana, de consells i col·legis professionals de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 4167, de 14/1/02).
- Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, modificada per la Llei 3/2020, de 30 de desembre, de la Generalitat, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat 2021.
- Art. 55 de la Llei 8/2021, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.
- LLEI 8/2023, de 27 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l’exercici 2024
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis i documentació
Model 046, acreditatiu del pagament de la taxa corresponent, per import de 6,24 euros. La falta d'aquesta acreditació donarà lloc al desistiment de la sol·licitud presentada.
NOTA:
Tota la documentació haurà d'anar dirigida a la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de col·legis professionals (en l'actualitat la Conselleria de Justícia i Interior).
Taxa o pagament
Taxa o pagament
Taxes vigents segons la Llei 20/2017, de 28 desembre, de la Generalitat, de taxes.
SUBJECTE OBLIGAT AL PAGAMENT
Són subjectes obligats al pagament de la taxa els Col·legis Professionals i Consells Valencians de Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana, que presenten qualsevol sol·licitud d'inici d'algun o alguns dels procediments a què es referix el títol XXX, capítol I, de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.
QUANTIA:
Emissió de certificats: 6,24 euros.
(Taxa vigent des de l'1 de gener de 2024, per aplicació de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, i la Llei 8/2023, de 27 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2024.)
FORMA DE PAGAMENT
La taxa es generarà quan es preste el corresponent servici. No obstant això, el seu pagament s'exigirà a compte, mitjançant autoliquidació, en el moment en què es formule la sol·licitud.
La taxa s'abonarà a través de l'emplenament del corresponent model 046: Taxa de la Conselleria de Justícia i Interior, número 9848, "Taxes per servicis relacionats amb col·legis professionals o consells valencians de col·legis professionals".
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
(https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació.
Per a això, cal tindre en compte que:
1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint.
2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica.
3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Heu d'omplir el formulari de dades generals.
b) * Detalleu amb la major concreció possible la matèria objecte del tràmit.
* Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD".
* Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud.
* Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació).
e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.
Normativa
Normativa
Procés de tramitació
Procés de tramitació
En el cas de sol·licitar-se l'emissió de certificats d'un col·legi/consell:
- Revisió de la documentació.
- Escrit d'objeccions, en el seu cas.
- Resolució d'inscripció.
- Comunicació de resolució als interessats.
- Publicació de la resolució en el DOGV.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí