Detall de Procediment

Convocatòria per a la realització d’estades formatives a l’estranger, d’immersió lingüística en territori nacional i de cursos en anglés a distància per al professorat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Formació Professional, Ensenyaments Artístics Superiors i professorat especialista d’anglés de les escoles oficials d’idiomes de centres públics i privats concertats, situats en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Codi SIA: 211841
Codi GUC: 17018
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: TANCAT
(23-03-2023
04-04-2023)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- Objecte: Aquesta resolució té com a objecte convocar la realització d’estades formatives d’immersió lingüística, estades formatives a l’estranger i cursos d’anglés a distància per al professorat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Formació Professional, professorat especialista d’anglés de les escoles oficials d’idiomes (d’ara en avant, EOI), de centres públics i privats concertats, i per al professorat d’Ensenyaments Artístics Superiors que impartisca docència en els centres de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics situats en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, que puguen vehicular les seues matèries en llengües estrangeres, d’acord amb el que s’estableix en la Llei 4/2018, de 21 de febrer, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià. Aquests programes es desenvolupen a través de tres tipus de formació diferent: Tipus 1. Immersió lingüística: Es convoca la realització d’estades d’immersió lingüística en territori nacional per al professorat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Formació Professional, professorat especialista d’anglés de les EOI i d’Ensenyaments Artístics Superiors que impartisca docència en els centres de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics, que treballe en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, amb la finalitat de conéixer i actualitzar eines metodològiques pròpies de l’ensenyament de la llengua anglesa i en anglés en un context intercultural d’immersió lingüística que facilite el desenvolupament de la competència comunicativa en anglés. Tipus 2. Estades a l’estranger: Es convoca la realització d’estades formatives a l’estranger per al professorat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Formació Professional, professorat especialista d’anglés de les EOI i d’Ensenyaments Artístics Superiors que impartisca docència en els centres de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics, que exercisca la seua funció docent en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, amb la finalitat de conéixer i actualitzar eines metodològiques pròpies de l’ensenyament de la llengua anglesa i en anglés, en un context intercultural d’immersió lingüística que facilite el desenvolupament de la competència comunicativa en anglés. Tipus 3. Curs en anglés a distància: Es convoca la realització de cursos en anglés a distància, per al professorat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Formació Professional, professorat especialista d’anglés de les EOI i d’Ensenyaments Artístics Superiors que impartisca docència en els centres de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics, la finalitat dels quals siga conéixer i actualitzar eines metodològiques pròpies de l’ensenyament de la llengua anglesa i en anglés en un context intercultural d’immersió lingüística que facilite el desenvolupament de la competència comunicativa en anglés mitjançant l’ús i desenvolupament d’eines TIC. - Objectius: El programa formatiu està dissenyat per a assolir els objectius següents: a) Conéixer i actualitzar eines metodològiques pròpies de l’ensenyament de la llengua anglesa i en anglés. b) Millorar la competència comunicativa en anglés en les cinc destreses bàsiques: llegir, escoltar, parlar, escriure i interactuar a través d’una experiència d’immersió lingüística. c) Conéixer un altre context sociocultural per a afavorir les experiències interculturals. d) Potenciar l’elaboració de materials didàctics per a millorar la seua tasca educativa en els centres. e) Compartir experiències educatives entre el professorat que fomenten l’esperit crític en l’evolució de la seua tasca com a docents. f) Fomentar el treball cooperatiu entre el personal docent.

Observacions

Observacions

- Programa de l'estada segons el tipus de formació: TIPUS 1. CURS D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN TERRITORI NACIONAL El programa es basa en el perfeccionament de la competència oral de la llengua anglesa, així com en l’adquisició de destreses a l’hora d’impartir classes en aquest idioma, amb la finalitat de millorar les tècniques a l’aula: dinàmiques, habilitats i pràctiques pedagògiques. L’estada inclourà els serveis següents: a) Curs de formació d’una setmana de durada, basat en un programa dissenyat amb la finalitat de potenciar i desenvolupar les habilitats comunicatives en llengua anglesa, amb les característiques següents: • Més de 100 hores de formació anglés. • Fins a 10 accents diferents. • Tallers i sessions especialitzades. • Vocabulari i expressions d’utilitat a l’aula. • Tècniques i instruments per a millorar la pràctica docent. • Converses «One to one» amb persones natives angloparlants de diferents països anglòfons. • Tallers específics per a professorat d’anglés amb professorat natiu. • Tallers per a professorat DNL. • Activitats socials i culturals. • Pràctiques i tècniques de treball en equip. • Set dies de convivència amb professorat angloparlant de diferents països en un entorn privilegiat. b) Transport El trasllat d’anada i tornada amb autobús serà a càrrec de l’empresa. El punt d’eixida d’aquests trajectes el determinarà l’empresa per a cadascun dels grups. c) Hostalatge L’hostalatge es farà en habitacions amb bany d’ús individual. d) Manutenció Les estades es realitzaran en règim de pensió completa, des de l’arribada al lloc d’hostalatge fins a l’eixida d’aquest. S’inclouran els serveis de desdejuni, dinar i sopar. L’horari del menjador s’ajustarà a la planificació de les activitats formatives. e) Duració i períodes de realització La duració de l’estada formativa serà d’una setmana (set dies i sis nits) i es realitzarà a l’estiu (des de l’1 de juliol al 31 d’agost). En cap cas, les persones participants podran triar dates ni setmanes concretes. TIPUS 2. ESTADA A L’ESTRANGER L’estada inclourà els serveis següents: a) Curs de formació de quatre setmanes. El programa lectiu comptarà amb un mínim de 20 hores setmanals, que constarà d’una combinació de classes d’anglés general i metodologia CLIL (Content Language Integrated Learning - Aprenentatge Integrat de Llengua i Contingut) per a aquell personal docent que impartisca ensenyaments bilingües, o de metodologia d’ensenyament de la llengua anglesa per al professorat que impartisca anglés com a segon idioma. No obstant això, d’acord amb el nivell d’anglés de les persones beneficiàries, els centres de formació i l’empresa adjudicatària podran valorar la inclusió d’adaptacions o modificacions en la part lectiva del programa (per exemple, reforç en la part d’anglés general per al persona docent amb un nivell que els impedisca seguir adequadament les classes de metodologia). L’empresa adjudicatària adoptarà les decisions oportunes referent a això, basant-se en el nivell d’anglés de les persones participants, en consens amb els centres de formació. Així mateix, si és necessari, durant el transcurs del programa, es podran realitzar ajustos referents a qüestions pedagògiques (nivell, contingut, etc.) per a un òptim aprofitament del programa lectiu per part d’aquestes. En la mesura de les possibilitats, l’empresa adjudicatària procurarà que les classes es concentren de dilluns a divendres, en la franja horària de 9 a 15 h. Quan això no siga possible i calga impartir classes en un altre horari, l’empresa adjudicatària procurarà concentrar aquestes classes en algunes vesprades, a fi que les persones participants disposen de prou vesprades lliures per a realitzar activitats pel seu compte, fet que els permet posar en pràctica l’idioma i conéixer més a fons els costums, la història i la cultura del país (visites a museus, cinema, teatre, etc.). En tot cas, es tindrà present la necessitat d’adaptar-se als horaris dels centres de formació i al compliment del programa lectiu. Aquest tindrà prioritat enfront de la disponibilitat de temps lliure. Les decisions que adopte l’empresa adjudicatària en col·laboració amb els centres de formació s’entendran com les idònies en cada cas i hauran de ser respectades en tot moment per les persones participants en l’estada. L’empresa adjudicatària, a més, programarà setmanalment activitats els eixos principals de les quals seran els següents: coneixement del sistema educatiu del país, la seua història i la seua cultura, activitats d’interés turístic i activitats de tipus lúdic. b) Transport Les persones participants seleccionades acudiran pels seus propis mitjans a l’aeroport d’eixida. El programa inclourà el trasllat des dels aeroports de destinació a les seus de les estades on es desenvoluparan els cursos i els trasllats necessaris per a la realització de totes les activitats del curs. L’equipatge que es desitge facturar en l’aeroport estarà supeditat a les especificacions pròpies de cadascuna de les companyies aèries contractades per les empreses que el gestionen. c) Hostalatge El professorat participant s’allotjarà en residències. Aquestes disposaran d’habitacions d’ús individual amb bany privat. Totes les persones beneficiàries seran allotjades en diferents residències universitàries. Aquestes compliran amb la normativa vigent a la UE per a desenvolupar l’activitat. Addicionalment, seran totes inspeccionades pel personal de l’empresa adjudicatària prèviament a l’arribada del professorat amb vista a garantir l’estat correcte de les seues instal·lacions. Abans del viatge, s’informarà aquest de les característiques i serveis oferits per la residència en la qual s’allotjaran. Correspondrà a l’empresa adjudicatària decidir en quines seus i residències s’allotjaran les persones participants en el programa. En cap cas s’admetran sol·licituds de canvi de residència per part d’aquests, una vegada haja concretat l’allotjament per l’empresa adjudicatària. Si alguna persona participant té algun tipus de minusvalidesa o problema de salut, haurà de documentar-ho a l’empresa adjudicatària amb el pertinent certificat mèdic en el moment d’acceptar la plaça, perquè aquesta ho tinga en consideració. Totes les residències estaran situades a menys de 30 minuts en transport públic dels recintes on s’impartisquen les classes i es desenvolupen les activitats. L’empresa dotarà cada participant d’una targeta/bo per a ús del transport públic que podran utilitzar durant el temps que dure la seua estada. d) Manutenció Es garantiran els serveis de desdejuni, esmorzar i sopar tots els dies, ajustant l’horari del menjador a les activitats contractades. L’àpat del migdia es realitzarà a l’escola on l’alumnat realitza el curs. Tant el desdejuni com el sopar es realitzaran en la residència. Quan això no siga possible, s’oferirà un bo per a canviar en un local en els voltants de la residència. La distància d’aquest local i la residència no podrà excedir, en cap cas, entre 5 i 10 minuts caminant. En les residències, els apartaments disposaran de cuina equipada per a l’ús col·lectiu de les persones participants. e) Durada i períodes de realització. El temps de l’estada formativa a l’estranger per a aquesta convocatòria serà de quatre setmanes, i es podrà triar entre els períodes següents: – Primer període: mes de juliol de 2023. – Segon període: mes d’agost de 2023. En el cas de les persones participants de Formació Professional, aquesta formació serà de tres setmanes durant el mes de juliol. Per qüestions organitzatives els períodes podran incorporar dies anteriors o posteriors al mes seleccionat. f) Llocs de realització Els països on es duran a cap els cursos a l’estranger per al professorat de Formació Professional seran els següents: • 30 places en Països Baixos, per al professorat de Comerç i Màrqueting i Administració d’Empreses. • 20 places a Malta, per al professorat d’Hostaleria i Turisme. • 25 places a Finlàndia, per al professorat d’Informàtica i Imatge i So. • 75 places a Irlanda o el Regne Unit, per al professorat d’altres famílies professionals. Per a la resta del professorat els destins de les estades seran Irlanda i el Regne Unit. TIPUS 3. Curs intensiu d’anglés a distància a) El curs intensiu d’anglés a distància estarà basat en activitats pedagògiques, lúdiques, etc., que fomenten la conversa amb la finalitat de desenvolupar habilitats comunicatives en llengua anglesa. Per a això, s’organitzaran grups de treball integrats per un màxim de cinc participants. Aquests accediran a una plataforma digital a través del seu usuari i contrasenya. Allí estaran situats els materials del curs. Aquest mòdul inclou: • 30 hores de formació intensiva en llengua anglesa. • 6 hores de conversa «One to one» amb personal natiu en llengua anglesa amb fins a cinc accents diferents anglòfons. • Tallers i sessions especialitzades que versaran sobre continguts curriculars dels diferents àmbits de coneixement i assignatures. • Lèxic d’utilitat a l’aula. • Instruments i tècniques per a millorar la pràctica docent. • Tallers específics per al professorat d’anglés amb professorat nadiu. • Tallers per a professorat DNL (Non-linguistic discipline). • Activitats culturals a través de la realitat virtual com ara: joc d’escapada o scaperoom virtual, circuits digitals en entorns angloparlants virtuals, etc. • Pràctiques i tècniques de treball en equip. b) Durada i períodes de realització: Aquest curs tindrà una duració de dues setmanes i s’impartirà des de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2023. S’assignaran a l’alumnat dues setmanes d’aquest període. Es tindrà en compte que el curs ha d’iniciar-se en dilluns i finalitzar en dissabte. L’alumnat podrà optar per a realitzar-lo a dos torns, en funció de les seues preferències: de 9.00 h a 14.00 h o de 15.00 h a 20.00 h. Cinqué. Requisits de participació 1. El professorat haurà d’estar en servei actiu. A més, haurà d’estar impartint docència en la modalitat i grup pels quals participa. 2. El professorat participant haurà d’acreditar un nivell de competència en anglés B1 o superior (B2, C1 o C2) mitjançant algun dels certificats següents: a) Els certificats de superació dels diferents nivells dels ensenyaments d’idiomes, expedits per les escoles oficials d’idiomes. b) Els certificats expedits a l’empara d’altres normes del mateix rang o d’un rang superior que establisquen el reconeixement i l’acreditació de la competència lingüística. c) Els certificats expedits per les universitats del sistema educatiu espanyol i les institucions nacionals i estrangeres que es recullen a l’annex I. d) Els certificats de Capacitació per a l’Ensenyament en Llengua Estrangera (anglés). 3. El professorat d’Ensenyaments Artístics Superiors que impartisca docència en els centres de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana, haurà d’estar vehiculant la seua assignatura en anglés durant el curs 2022-2023 i haurà d’acreditar-ho mitjançant el certificat signat per la direcció del centre i de l’ISEACV, on conste la matèria i l’horari impartit en anglés. - Seguiment, avaluació i certificació: 1. La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport realitzarà el seguiment, l’avaluació i la certificació d’aquestes estades formatives. 2. Per a l’avaluació de la realització del programa, les persones que hagen participat emplenaran telemàticament la memòria final sobre el programa realitzat una vegada hi haja finalitzat el curs de formació. La memòria final s’emplenarà directament a través d’un enllaç en OVIDOC. Aquesta memòria guiada reflectirà les conclusions del programa i la incidència en la seua docència directa, la valoració del procés i dels resultats aconseguits, així com les propostes que, per al futur, es deriven del programa. El termini de presentació de la memòria serà des del dia 18 al 29 de setembre de 2023. Per a poder ser avaluada aquesta documentació haurà d’estar degudament emplenada. En cas contrari, es considerarà la persona participant com a no apta. 3. El certificat de l’empresa signat i segellat, que acredita la realització del programa amb especificació de les hores totals i les dates serà traslladada per l’empresa adjudicatària a la Subdirecció General de Formació del Professorat. En cas de no haver superat el programa formatiu, es considerarà que la persona participant no ha completat la formació i, per tant, es considerarà no apta. 4. La Subdirecció General de Formació del Professorat elaborarà els informes de seguiment i redactarà l’acta final d’avaluació, una vegada analitzada la documentació rebuda. 5. La Subdirecció General de Formació del Professorat certificarà a les persones que hi resulten aptes 100 hores de formació, d’acord amb el que estableix l’article 14 de l’Ordre 65/2012, de 26 d’octubre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, que defineix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives. 6. Totes les persones que hagen sigut certificades com a aptes obtindran a més, si ho desitgen, la inscripció gratuïta en la prova de certificació de nivell d’anglés, pel nivell superior pel qual van participar en aquest programa, en un dels centres oficials d’idiomes reconeguts en l’annex I d’aquesta convocatòria. La gestió d’aquesta inscripció, així com els tràmits derivats d’aquesta, serà a càrrec de l’empresa que gestiona la realització del curs i es durà a terme des d’octubre de l’any 2023.

Requisits

Requisits

- Requisits de participació: 1. El professorat haurà d’estar en servei actiu. A més, haurà d’estar impartint docència en la modalitat i grup pels quals participa. 2. El professorat participant haurà d’acreditar un nivell de competència en anglés B1 o superior (B2, C1 o C2) mitjançant algun dels certificats següents: a) Els certificats de superació dels diferents nivells dels ensenyaments d’idiomes, expedits per les escoles oficials d’idiomes. b) Els certificats expedits a l’empara d’altres normes del mateix rang o d’un rang superior que establisquen el reconeixement i l’acreditació de la competència lingüística. c) Els certificats expedits per les universitats del sistema educatiu espanyol i les institucions nacionals i estrangeres que es recullen a l’annex I. d) Els certificats de Capacitació per a l’Ensenyament en Llengua Estrangera (anglés). 3. El professorat d’Ensenyaments Artístics Superiors que impartisca docència en els centres de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana, haurà d’estar vehiculant la seua assignatura en anglés durant el curs 2022-2023 i haurà d’acreditar-ho mitjançant el certificat signat per la direcció del centre i de l’ISEACV, on conste la matèria i l’horari impartit en anglés.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

1. En aquesta convocatòria podrà participar el professorat que concórrega en alguns d’aquests casos: 1.1. Professorat que pertanga al cos de mestres d’Educació Infantil i Educació Primària (597), cos de catedràtics d’Educació Secundària (511), cos de professors d’Educació Secundària (590), cos de professorat tècnic de Formació Professional (grau mitjà i superior de les especialitats que figuren en l’annex III (591) i el professorat d’escoles oficials d’idiomes (592) que exercisca docència directa durant el curs 2022-2023 en centres docents públics dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Comunitat Valenciana. 1.2. Professorat que pertanga al cos de catedràtics de Música i Arts Escèniques (593), cos de professors i professores de Música i Arts Escèniques (594), cos de catedràtics i catedràtiques d’Arts Plàstiques i Disseny (513), cos de professors i professores d’Arts Plàstiques i Disseny (595), i cos de Mestres de Taller d’Arts Plàstiques i Disseny (596) que exercisca docència directa durant el curs 2022-2023 en ensenyaments artístics superiors de centres docents públics dependents de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana. El professorat de les especialitats del cos de professors i professores de Secundària corresponents a la formació professional específica enumerats en l’annex III.a) de la present resolució, hauran d’optar, quan accedisquen al tràmit a través de la plataforma OVIDOC per la participació en la modalitat de Secundària de l’àrea no lingüística o per la modalitat de Formació Professional específica. El professorat d’Ensenyaments Artístics Superiors que vehicule la seua assignatura en anglés, quan accedisca al tràmit a través de la plataforma OVIDOC, participarà en la modalitat de Secundària de l’àrea no lingüística. Podrà participar també el professorat dels centres privats concertats que exercisca docència directa durant el curs 2022-2023, en les etapes d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i Formació Professional, sempre que aquestes etapes estiguen concertades per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. 2. S'oferirà un total de dues mil cinc-centes places, que es distribuiran de la manera següent: --Tipus 1. Immersió lingüística: 1. Educació Infantil: 50. 2. Educació Primària. D'àrees no lingüístiques: 170. 3. Educació Primària. Especialistes d'Anglés: 130. 4. Educació Secundària. D'àrees no lingüístiques: 190. 5. Educació Secundària. Especialistes d'Anglés: 150. 6. Formació Professional: 125. 7. Escoles oficials d'idiomes: 10. --Tipus 2. Estades a l'estranger: 1. Educació Infantil: 125. 2. Educació Primària. D'àrees no lingüístiques: 175. 3. Educació Primària Especialistes d'Anglés: 150. 4. Educació Secundària. D'àrees no lingüístiques: 280. 5. Educació Secundària. Especialistes d'Anglés: 240. 6. Formació Professional: 180. 7. Escoles oficials d'idiomes: 20. --Tipus 3. Curs a distància: 1. Educació Infantil: 25. 2. Educació Primària (àrees no lingüístiques i especialistes d'Anglés): 135. 3. Educació Secundària (àrees no lingüístiques i especialistes d'Anglés): 190. 4. Formació Professional: 145. 5. Escoles oficials d'idiomes: 10. - En cas que el nombre de sol·licitants siga inferior al nombre de places oferides en algun dels grups anteriors, es podrà incrementar el nombre de places en altres modalitats més demandades fins a completar el total de places. - Amb la finalitat de donar continuïtat a la formació rebuda, els participants que van resultar APTES en l’edició dels anys 2017, 2018, 2019 i 2021, podran participar en aquesta convocatòria en funció de la posició que ocupen en el barem establit en l’annex II. No podran participar, no obstant això, les persones participants que van resultar APTES i NO APTES en l’edició del 2022. Totes les places del professorat de Formació Professional seran finançades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea - NextGenerationEU, en el marc del mecanisme del Pla de recuperació, transformació i resiliència.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria a les 12.00 hores en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, a través de l’enllaç https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesorado/estancias-en-el-extranjero i finalitzarà el 4 d’abril de 2023 a les 12.00 hores.

Formularis i documentació

- Sol·licitud telemàtica: plataforma Ovidoc (ovidoc.edu.gva.es). - Documentació escanejada que procedisca enviada amb la sol·licitud telemàtica.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Instruccions i convocatòria en la web de Formació del Professorat i sol·licitud per via telemàtica utilitzant la plataforma Ovidoc (ovidoc.edu.gva.es).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de sol·licituds: 1. El personal docent que desitge participar haurà d’emplenar la sol·licitud per via telemàtica, utilitzant el formulari d’inscripció que estarà a la seua disposició en la plataforma OVIDOC (ovidoc.edu.gva.es). A aquesta plataforma s’accedirà amb la clau d’usuari d’ITACA o a través de sistema Cl@ve. A la sol·licitud s’adjuntarà la documentació escanejada que acredite estar en possessió dels requisits de participació en el moment de la inscripció, establits en el punt cinqué d’aquesta resolució, sempre que no estiga ja en poder de l’Administració. 2. En OVIDOC, el tràmit Estades a l’Estranger 2022-2023, la convocatòria del qual porta per títol Programa d’Estades en l’Estranger / Immersió Lingüística / Curs en anglés a distància - Convocatòria 2022/2023, serà visible per al personal docent de centres públics i de centres privats concertats que complisca els requisits de participació. El personal docent que exerceix les seues funcions en els centres privats concertats haurà de registrar-se en ITACA, indicant l’especialitat que imparteix. Serà competència de la direcció dels centres privats concertats actualitzar aquestes dades per a fer visible el tràmit al personal docent del seu centre interessat a participar (vegeu document Instruccions en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, Subdirecció General de Formació del Professorat). 3. En la mateixa sol·licitud telemàtica es podrà triar entre les opcions següents: – Juliol o agost, Curs d’immersió lingüística. – Juliol o agost, Estades a l’estranger. – Curs intensiu d’anglés a distància. 4. En cas d’haver presentat més d’una sol·licitud telemàtica de participació, només es tindrà en compte l’última presentada. 5. Només s’estimaran els períodes sol·licitats que es corresponguen amb el cos i especialitat de la persona sol·licitant. - Llista provisional de persones aspirants admeses i excloses al procediment: Una vegada revisades les sol·licituds i aplicats els criteris de priorització establits a aquest efecte, es publicarà, en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport Subdirecció General de Formació del Professorat, la llista provisional de persones aspirants admeses, i ordenades segons els criteris de priorització, i la llista provisional de persones aspirants excloses en el procediment. Les persones sol·licitants podran comprovar en la plataforma OVIDOC la seua inclusió en les llistes provisionals. S’obrirà un període de 7 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquestes llistes en la web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per a presentar al·legacions telemàticament en aquesta plataforma. - Llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses en el procediment: Examinades les al·legacions i vist l’informe de la Comissió de Selecció, la Subdirecció General de Formació del Professorat formularà la proposta de resolució i elevarà al secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses en el procediment, ordenades segons els criteris de priorització en cada modalitat. Aquestes llistes podran consultar-se en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. - Llista de persones aspirants seleccionades: Una vegada vista la proposta de la Subdirecció General de Formació del Professorat, el secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional aprovarà les llistes de persones aspirants seleccionades, incloent-hi les llistes de persones aspirants en llista d’espera i les llistes de persones aspirants excloses. Aquests llistats es faran públics en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (Formació del Professorat). A partir d’aquest moment, les persones aspirants seleccionades disposaran d’un període de nou dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació de les llistes de persones aspirants seleccionades en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per a confirmar o renunciar a la plaça mitjançant la plataforma OVIDOC. En el cas que confirme, haurà d’aportar les dades personals necessàries per a continuar amb la gestió. Si no confirma ni renuncia, s’entendrà que renuncia a la participació en aquesta formació. Finalitzat el termini de confirmació o renúncia, les places vacants s’adjudicaran a les persones aspirants següents que figuren en les llistes d’espera. Una vegada hagen transcorregut 15 dies des de la finalització del termini de confirmació o renúncia, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport la destinació i les dates de realització de l’estada formativa de les persones aspirants seleccionades. A partir d’aquest moment, les empreses adjudicatàries contactaran amb les persones aspirants seleccionades. En funció de les renúncies que es facen fora de termini, les llistes de persones aspirants en llista d’espera s’actualitzaran i publicaran cada quinze dies en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport fins al 20 de juny de 2023. El professorat que haja sigut seleccionat per a participar en el programa i siga requerit per l’administració educativa per a la composició dels tribunals dels procediments d’oposició, serà exclòs de la participació en les estades programades per a l’any 2023. Aquest professorat tindrà dret preferent per a obtindre una plaça en el cas que decidisca participar en la convocatòria de l’edició següent. Abans que es comence el programa, es convocaran videoconferències informatives coordinades des de la Subdirecció General de Formació del Professorat, juntament amb les empreses adjudicatàries dirigides a tot el professorat participant en el programa. Les dates d’aquestes reunions seran publicades en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (Formació del Professorat). - Renúncies: 1. El professorat seleccionat definitivament per a incorporar-se en aquestes estades formatives podrà renunciar, una vegada transcorregut el termini de presentació de confirmacions i renúncies, si manifesta causes justificades de força major que n’impedisquen la incorporació. Les renúncies es comunicaran a la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, descarregant el model de RENÚNCIA degudament emplenat, signat i serà enviat al correu electrònic de la convocatòria formacioestranger@gva.es i a les empreses adjudicatàries pels mitjans que aquesta considere en les condicions establides per elles. 2. El fet de no incorporar-se al programa o d’abandonar-lo, sense causa justificada, abans de la finalització, suposarà no poder participar en el Programa d’estades a l’estranger / Immersió lingüística / curs a distància en l’edició següent (curs 2023-2024).

Criteris de valoració

Criteris de valoració

- Criteris de selecció: 1. Les sol·licituds de participació seran ordenades en cada una de les modalitats assenyalades en l’apartat tercer d’aquesta convocatòria, d’acord amb els criteris de priorització que figuren en l’annex II d’aquesta convocatòria. 2. En cas que, seguint l’aplicació dels criteris anteriors, es produïren empats entre les persones participants, les sol·licituds s’ordenaran en ordre ascendent, mitjançant un número triat per sorteig d’entre el rang de sol·licituds de participació rebudes. La data de realització del sorteig, així com el seu resultat, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (Subdirecció General de Formació del Professorat).

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Alçada

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No