Detall de Procediment

Sol·licitud d'aprovació de pla tècnic de gestió forestal simplificat de plantacions forestals temporals.

Codi SIA: 211844
Codi GUC: 17024
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitud d'aprovació del pla tècnic de gestió forestal simplificat d'una plantació forestal temporal.

Observacions

Observacions

- En el cas que es produïsquen variacions en la gestió de la plantació forestal temporal que signifiquen canvis substancials en el pla tècnic de gestió forestal simplificat, caldrà sol·licitar l'aprovació d'un nou.

Requisits

Requisits

- Que tinga poder suficient per a actuar en nom i representació de l'empresa, si és el cas.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona física o jurídica que presente una comunicació prèvia d'establiment de plantacions forestals temporals o que siga titular d'una plantació forestal temporal.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Termini

Termini

- En el moment en què es presente la comunicació prèvia d'establiment de la plantació forestal temporal o quan es modifique un pla tècnic de gestió forestal simplificat de plantacions forestals temporals aprovat amb anterioritat.

Formularis i documentació

Formulari de sol·licitud d'aprovació del Pla Tècnic de Gestió Forestal Simplificat de Plantacions.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius al fet que es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, Capítols i Consells Insulars, als Ajuntaments dels Municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat des de l’apartat “Com va això meu”-> “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud en un formulari normalitzat (persona interessada). - Examen de forma i fons de la comunicació (Servici Territorial de Medi Ambient). - Resolució estimatòria o desestimatòria (Direcció Territorial d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient). - Notificació a la persona interessada (Servici Territorial de Medi Ambient)

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/15).

Termini màxim

Termini màxim

- En el moment en què es presente la comunicació prèvia d'establiment de la plantació forestal temporal o quan es modifique un pla tècnic de gestió forestal simplificat de plantacions forestals temporals aprovat amb anterioritat.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa