Condició de formació del professorat per a exercir la docència en centres privats. - GVA.ES
Condició de formació del professorat per a exercir la docència en centres privats.
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Obtindre un document que indique les condicions de formació per a impartir matèries d'Educació Secundària Obligatòria o de Batxillerat en centres privats.
Requisits
Requisits
a) Tindre un títol de llicenciatura, enginyeria o arquitectura, o un títol oficial d'educació superior de graduat.
b) Acreditar una qualificació específica adequada per a impartir les matèries respectives.
c) Tindre la formació pedagògica i didàctica a la qual fa referència el Reial decret 860/2010, de 2 de juliol.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
El professorat dels centres privats podrà impartir matèries dels esmentats ensenyaments si reuneix els següents requisits de formació:
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre, pel qual es defineixen les condicions de formació per a l'exercici de la docència en l'Educació Secundària Obligatòria, el Batxillerat, la Formació Professional i els ensenyaments de règim especial, i s'estableixen les especialitats dels cossos docents d'ensenyament secundari (BOE núm. 287, de 28.11.2008).
- Reial decret 860/2010, de 2 de juliol, pel qual es regulen les condicions de formació inicial del professorat dels centres privats per a exercir la docència en els ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria o de Batxillerat (BOE núm. 173, de 17.07.2010).
- Correcció d'errors del Reial decret 860/2010, de 2 de juliol, pel qual es regulen les condicions de formació inicial del professorat dels centres privats per a exercir la docència en els ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria o de Batxillerat (BOE núm. 227, de 18.09.2010).
- Reial decret 1146/2011, de 29 de juliol, pel qual es modifica el Reial decret 1631/2006, de 29 de desembre, pel qual s'estableixen els ensenyaments mínims corresponents a l'Educació Secundària Obligatòria, així com els reials decrets 1834/2008, de 8 de novembre, i 860/2010, de 2 de juliol, afectats per aquestes modificacions (BOE núm. 182, de 30.07.2011).
- Ordre EDU/2645/2011, de 23 de setembre, per la qual s'estableix la formació equivalent a la formació pedagògica i didàctica exigida per a les persones que estan en possessió d'una titulació declarada equivalent a l'efecte de docència, però no poden realitzar els estudis de màster (BOE núm. 240, de 05.10.2011).
- Ordre ECD/1058/2013, de 7 de juny, per la qual es modifica l'Ordre EDU/2645/2011, de 23 de setembre, per la qual s'estableix la formació equivalent a la formació pedagògica i didàctica exigida per a les persones que estan en possessió d'una titulació declarada equivalent a l'efecte de docència, però no poden realitzar els estudis de màster (BOE núm. 140, de 12.06.2013).
- Reial decret 665/2015, de 17 de juliol, pel qual es despleguen determinades disposicions relatives a l'exercici de la docència en l'Educació Secundària Obligatòria, el Batxillerat, la Formació Professional i els ensenyaments de règim especial, a la formació inicial del professorat i a les especialitats dels cossos docents d'Ensenyament Secundari.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Sol·licitud
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis i documentació
Per a obtindre un document que indique les condicions de formació per a impartir docència en centres privats (Reial decret 860/2010), l'interessat ha de presentar en el Registre d'Entrada de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, o telemàticament mitjançant el procediment Z-General, una sol·licitud dirigida al Servei d'Ordenació Acadèmica, Secció Secundària, i adjuntar una còpia compulsada de la documentació següent (la compulsa es pot realitzar en registre):
· Títol universitari.
· Certificació acadèmica personal (expedida per la universitat i oficial).
· Títol del CAP o màster de Professorat de Secundària.
· Experiència docent de professor/a de Secundària en ensenyaments reglats (full de serveis o full signat per la direcció del centre i visada per l'inspector/a).
· Una altra documentació (cursos certificats per administracions educatives relacionats amb les matèries d'ESO i BATXILLERAT).
Impresos associats
Presentació
Presentació
Presencial
- En els registres administratius dels òrgans administratius a què es dirigisquen, o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
- També en qualsevol oficina de Correus. En aquest cas, s'ha de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- Telemàticament, mitjançant el tràmit Z-General.
- O en els registres que s'indiquen a continuació:
On dirigir-se
- Registre General de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
- REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'EDUCACIÓ, CULTURA I ESPORT - CASTELLÓ
- REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'EDUCACIÓ, CULTURA I ESPORT - ALACANT
- REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'EDUCACIÓ, CULTURA I ESPORT - VALÈNCIA
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Av. DEL MAR, 23
12003 - Castelló/Castellón
C/ CARRATALÀ, 47
03007 - Alacant/Alicante
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat. (https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
IMPORTANT: Abans de començar la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en la qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que:
1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que llegiu.
2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica.
3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Heu d'omplir el formulari de dades generals.
b) Per favor:
- Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit.
- Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD".
- Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud.
- Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació).
e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.
Normativa
Normativa
- Reial decret 665/2015, de 17 de juliol, pel qual es despleguen determinades disposicions relatives a l'exercici de la docència en l'Educació Secundària Obligatòria, el Batxillerat, la Formació Professional i els ensenyaments de règim especial, a la formació inicial del professorat i a les especialitats dels cossos docents d'Ensenyament Secundari.
- Vegeu el Reial decret 860/2010, de 2 de juliol.
- Vegeu l'Ordre EDU/2645/2011, de 23 de setembre.
- Vegeu el Reial decret 1146/2011, de 29 de juliol.
- Vegeu el Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre.
- Vegeu l'Ordre ECD/1058/2013, de 7 de juny.
- Vegeu la correcció d'errors del Reial decret 860/2010, de 2 de juliol.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- SERVEI D'ORDENACIÓ ACADÈMICA
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- SERVEI D'ORDENACIÓ ACADÈMICA
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí