Autorització a l'Administració per a consultar, de forma telemàtica, dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i declaració responsable d'acord amb els articles 13 i 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar, de forma telemàtica, dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i declaració responsable d'acord amb els articles 13 i 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització perquè la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comprove les dades d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social per a la percepció de beques, ajudes i subvencions, així com, si és el cas, les dades d'identitat dels representants de les entitats interessades a obtindre ajudes i subvencions d'esta.
Declaració responsable d'acord amb el que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions per a ser beneficiari d'ajudes i subvencions.
Declaració responsable d'acord amb el que preveu l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions per a poder procedir al pagament de les ajudes i subvencions.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones, físiques o jurídiques, que desitgen ser beneficiàries de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Sol·licitud
- AUTORITZACIÓ DE CONSULTA TELEMÀTICA DE DADES PER A BEQUES, AJUDES I SUBVENCIONS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE SEGONS L'ARTICLE 34.5 DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A SER BENEFICIARI D'AJUDES I SUBVENCIONS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ACORD AMB EL MARC SOBRE AJUDES ESTATALS D'INVESTIGACIÓ I DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ (2014/C 198/01)
Termini
Termini
En el termini establit per l'Administració en el procediment de concessió de beques, ajudes i subvencions de què es tracte.
Formularis documentació
Impresos associats
- AUTORITZACIÓ DE CONSULTA TELEMÀTICA DE DADES PER A BEQUES, AJUDES I SUBVENCIONS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE SEGONS L'ARTICLE 34.5 DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A SER BENEFICIARI D'AJUDES I SUBVENCIONS
- DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ACORD AMB EL MARC SOBRE AJUDES ESTATALS D'INVESTIGACIÓ I DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ (2014/C 198/01)
Presentació
Presentació
Presencial
- En els registres dels òrgans administratius als quals es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a qualsevol administració de les comunitats autònomes o a alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'hi ha subscrit el conveni oportú, així com en les representacions diplomàtiques o en les oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- En qualsevol oficina de correus. En este cas s'haurà de presentar en un sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data a l'imprés de sol·licitud i a la còpia.
- I, preferentment, a:
On dirigir-se
- Registre de la Direcció Territorial de Sanitat - Alacant
- Registre de la Direcció Territorial de Sanitat - Castelló
- Registre Auxiliar de la Direcció Territorial de Sanitat - Castelló
- Registre de la Direcció Territorial de Sanitat - València
- REGISTRE GENERAL DEL DEPARTAMENT DE SALUT VALÈNCIA-LA FE
- Registre General de la Conselleria de Sanitat
C/ GIRONA, 26
03001 - Alacant/Alicante
Pl. HORT DELS CORDERS, 12
12001 - Castelló/Castellón
Av. DEL MAR, 12
12003 - Castelló/Castellón
GRAN VIA FERRAN EL CATÒLIC, 74
46008 - València/Valencia
Av. FERNANDO ABRIL MARTORELL, 106
46026 - València/Valencia
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, així com els sol·licitants que, no estant obligats a això, opten per aquesta via, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat .
1.- La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida es realitzarà MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se.
Per a això hauran de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten:
-El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la C.Valenciana).
-I el sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones juridicas: empreses, ajuntaments, entitats ....). Més informació respecte als sistemes admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/es/web/sede_electronica/sede_certificados
2.- Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), haurà d'inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en:
- En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
- I en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/
Sense aqueixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona presentadora.
3- Si escau, haurà de procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-se el justificant de pagament.
4.- Clickando en l'enllaç directe indicat en "Com es tramita telemàticament?" o en l'enllaç "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" (en color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la sol·licitud i altra documentació emplenada i signada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre.
5.- Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR, en el seu cas:
És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les SIGNATURES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que ho/s subscriga/n. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que pot utilitzar.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí