Detall de Procediment

Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, les dades de les empreses que desitgen contractar amb la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

Codi SIA: 223664
Codi GUC: 17606
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autorització perquè la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme comprove les dades d'identitat dels representants de les empreses interessades a contractar amb ella, així com les dades d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les empreses interessades a contractar amb la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En el termini establit per l'Administració en el procediment de licitació de què es tracte.

Presentació

Presentació

Presencial
- En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat , a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes , o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas , s'haguera subscrit l'oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - També en qualsevol oficina de correus . En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia. - I, preferentment, en EL LLOC INDICAT EN EL PROCEDIMENT DE LICITACIÓ QUE ES TRACTE i a:
Telemàtica
1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se. Esta modalitat telemàtica és obligatòria per a les persones compreses en l'article 14, apartats 2 i 3, de la citada Llei 39/2015 i voluntària per a les persones físiques. 2. Per a presentar l'autorització mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados). En el cas d'utilitzar un certificat digital d'una persona actuant en representació d'una altra persona, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible: - En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 3. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç "SOL·LICITUD_Presentació autenticada" (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar l'autorització emplenada i firmada digitalment que ha d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre. 4. Respecte al document a annexar: - En l'apartat "FORMULARIS" (a més d'en el propi tràmit telemàtic) existix un model normalitzat i emplenable, que després d'emplenar-se, HA DE FIRMAR-SE DIGITALMENT. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de firma de documents pdf que pot utilitzar. - És recomanable que, en primer lloc, emplene, ferm i guarde electrònicament l'autorització a annexar en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podrà fer-ho en eixe mateix pas. 5. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion