Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, les dades de les empreses que desitgen contractar amb la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, les dades de les empreses que desitgen contractar amb la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització perquè la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme comprove les dades d'identitat dels representants de les empreses interessades a contractar amb ella, així com les dades d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les empreses interessades a contractar amb la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
En el termini establit per l'Administració en el procediment de licitació de què es tracte.
Formularis i documentació
Presentació
Presentació
Presencial
- En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat , a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes , o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas , s'haguera subscrit l'oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de correus . En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- I, preferentment, en EL LLOC INDICAT EN EL PROCEDIMENT DE LICITACIÓ QUE ES TRACTE i a:
On dirigir-se
Telemàtica
1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se. Esta modalitat telemàtica és obligatòria per a les persones compreses en l'article 14, apartats 2 i 3, de la citada Llei 39/2015 i voluntària per a les persones físiques.
2. Per a presentar l'autorització mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados).
En el cas d'utilitzar un certificat digital d'una persona actuant en representació d'una altra persona, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
- En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
3. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç "SOL·LICITUD_Presentació autenticada" (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar l'autorització emplenada i firmada digitalment que ha d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre.
4. Respecte al document a annexar:
- En l'apartat "FORMULARIS" (a més d'en el propi tràmit telemàtic) existix un model normalitzat i emplenable, que després d'emplenar-se, HA DE FIRMAR-SE DIGITALMENT. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de firma de documents pdf que pot utilitzar.
- És recomanable que, en primer lloc, emplene, ferm i guarde electrònicament l'autorització a annexar en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podrà fer-ho en eixe mateix pas.
5. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion