Detall de Procediment

Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

Codi SIA: 223673
Codi GUC: 17662
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autoritzar la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme perquè comprove directament, de manera telemàtica, les dades acreditatives d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social, així com les dades d'identitat i/o, si és el cas, de residència, de les persones (o els seus representants) interessades a obtindre beques, ajudes i subvencions d'esta Conselleria. En cas de no subscriure esta autorització, la persona interessada està obligada a aportar els documents que acrediten eixes dades en els termes exigits per les normes reguladores del procediment de què es tracte.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones, físiques o jurídiques, interessades a ser beneficiàries de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En el termini establit per l'Administració en el procediment administratiu de què es tracte.

Presentació

Presentació

Presencial
- Als registres dels òrgans administratius on es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanya a l'Administració General de l'Estat, a qualsevol administració de les comunitats autònomes o a alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'hi ha subscrit el conveni oportú, així com a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - També en qualsevol oficina de correus. En este cas s'haurà de presentar en un sobre obert perquè es puguen estampar el segell i la data a l'imprés de sol·licitud i a la còpia. - I, preferentment, a:
Telemàtica
1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se. 2. Per a presentar l'autorització mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados). En el cas d'utilitzar un certificat digital d'una persona actuant en representació d'una altra persona, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible: - En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 3. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç SOL·LICITUD_Presentació autenticada (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia *Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar l'autorització emplenada i firmada digitalment que ha d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre. 4. Respecte al document a annexar: - En l'apartat "Impresos Associats" (a més d'en el propi tràmit telemàtic) existix un model normalitzat i emplenable, que després d'emplenar-se, HA DE FIRMAR-SE DIGITALMENT. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana (*ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de firma de documents pdf que pot utilitzar. - És recomanable que, en primer lloc, emplene, ferm i guarde electrònicament l'autorització a annexar en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podrà fer-ho en eixe mateix pas. 5. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació