Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autoritzar la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme perquè comprove directament, de manera telemàtica, les dades acreditatives d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social, així com les dades d'identitat i/o, si és el cas, de residència, de les persones (o els seus representants) interessades a obtindre beques, ajudes i subvencions d'esta Conselleria.
En cas de no subscriure esta autorització, la persona interessada està obligada a aportar els documents que acrediten eixes dades en els termes exigits per les normes reguladores del procediment de què es tracte.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones, físiques o jurídiques, interessades a ser beneficiàries de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
En el termini establit per l'Administració en el procediment administratiu de què es tracte.
Formularis i documentació
Presentació
Presentació
Presencial
- Als registres dels òrgans administratius on es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanya a l'Administració General de l'Estat, a qualsevol administració de les comunitats autònomes o a alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'hi ha subscrit el conveni oportú, així com a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de correus. En este cas s'haurà de presentar en un sobre obert perquè es puguen estampar el segell i la data a l'imprés de sol·licitud i a la còpia.
- I, preferentment, a:
On dirigir-se
- Registre Auxiliar de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
- Registre Auxiliar II de la Direcció General de Turisme
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI A
46018 - València/Valencia
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 2
46018 - València/Valencia
Telemàtica
1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'autorització pot realitzar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se.
2. Per a presentar l'autorització mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados).
En el cas d'utilitzar un certificat digital d'una persona actuant en representació d'una altra persona, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
- En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
3. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç SOL·LICITUD_Presentació autenticada (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia *Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar l'autorització emplenada i firmada digitalment que ha d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre.
4. Respecte al document a annexar:
- En l'apartat "Impresos Associats" (a més d'en el propi tràmit telemàtic) existix un model normalitzat i emplenable, que després d'emplenar-se, HA DE FIRMAR-SE DIGITALMENT. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana (*ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de firma de documents pdf que pot utilitzar.
- És recomanable que, en primer lloc, emplene, ferm i guarde electrònicament l'autorització a annexar en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podrà fer-ho en eixe mateix pas.
5. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Pl. GABRIEL MIRÓ, 7
03001 - Alacant/Alicante