Detall de Procediment

Subvencions destinades a les cases regionals d'altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana, les seues federacions i confederacions, per a l'exercici 2023.

Codi SIA: 212085
Codi GUC: 18098
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: TANCAT
(06-03-2023
31-03-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Fomentar activitats que tinguen per objecte el coneixement i manteniment de les arrels culturals d'altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana.

Observacions

Observacions

* ACTUACIONS SUBVENCIONABLES 1. Se subvencionaran les actuacions, l'objectiu general de les quals siga l'organització i realització de projectes concrets per al desenvolupament de les activitats pròpies dels centres, les seues federacions i confederacions. 1.1. Els objectius específics, que s'han de definir i desenvolupar en el projecte, han de consistir en: a) Promoure projectes de caràcter participatiu que tinguen per objecte el coneixement i manteniment de les arrels culturals d'altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana. b) Promoure projectes de caràcter participatiu que tinguen per objecte la integració de la població originària d'altres comunitats autònomes en la cultura i la llengua pròpia de la Comunitat Valenciana. c) Afavorir el coneixement mutu i la convivència entre les associacions, cases i centres regionals presents en la societat valenciana. 1.2 Per a la consecució dels objectius abans esmentats, se subvencionaran activitats i accions que consistisquen en: a) Conferències, jornades, exposicions o altres activitats similars per a potenciar el coneixement i manteniment de les arrels culturals d'altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana. b) Conferències, jornades, exposicions o altres activitats similars que fomenten la participació activa i la integració de la població originària d'altres comunitats autònomes en la cultura valenciana i la llengua pròpia de la Comunitat Valenciana. c) Cursos i programes d'informació, orientació i assessorament dirigits a la població originària d'altres comunitats autònomes, resident a la Comunitat Valenciana, en l'àmbit legal, sociolaboral, educatiu, cultural i de participació ciutadana, amb la finalitat de millorar les seues condicions d'integració a la comunitat. d) Programes de promoció de l'associacionisme i desenvolupament d'activitats d'animació sociocultural, dirigits a facilitar a la població originària d'altres comunitats autònomes, resident a la Comunitat Valenciana, el contacte amb la seua realitat social i territorial. e) Programes de promoció de l'associacionisme i desenvolupament d'activitats d'animació sociocultural dirigits a afavorir el coneixement mutu i la convivència entre les associacions, cases i centres regionals presents en la societat valenciana. 2. No passaran a la fase de valoració els projectes que no s'adeqüen als objectius concrets i a les activitats que es defineixen en aquest apartat, o els projectes en els quals no existisca una mínima coherència entre aquests objectius i les activitats, de manera que es desestimarà la sol·licitud. 3. Les activitats que se subvencionen podran executar-se a partir de l'1 de gener de 2023 i fins a la data límit de justificació de la subvenció, sense esperar que la concessió de les subvencions es produïsca i sense que això prejutge la decisió que finalment s'adopte. 4. Les activitats subvencionades s'han d'executar al territori de la Comunitat Valenciana. * DESPESES SUBVENCIONABLES 1. Seran despeses subvencionables les que responguen de manera indubtable a la naturalesa de l'activitat subvencionada i resulten estrictament necessàries per a la consecució de l'objecte de la subvenció. En qualsevol cas, cal atendre el que estableix l'article 31 de l'LGS. 2. Seran subvencionables les despeses corrents i de personal necessàries per a la realització del projecte presentat. Entre aquestes despeses, es poden incloure les següents: a) Despeses indirectes: S'entén per tals les despeses que afecten tota l'activitat de l'entitat beneficiària amb caràcter general. S'inclouen les despeses de lloguer de l'immoble que figure com a seu, llum, aigua, telèfon, neteja i anàlegs. Es podrà imputar a aquesta mena de despesa un màxim del 40 % de la subvenció concedida en el cas de les cases regionals, que es limitarà a un 10 % per a les federacions i confederacions. b) Despeses directes: Seran subvencionables les despeses que es deriven de manera directa de l'execució de les activitats detallades en el projecte. S'inclouen en aquesta mena de despeses: b.1) Costos de personal intern: Dins d'aquestes despeses, s'inclouran les nòmines del personal de la mateixa entitat, imputables a la realització del projecte, fins a un màxim del 40 % de la quantitat subvencionada, tant per a cases regionals com per a federacions i confederacions. b.2) Costos de funcionament: S'inclouen les despeses de difusió, material fungible d'oficina, despeses de transport i altres despeses gestionades i realitzades directament per l'entitat. Respecte de les despeses de transport, seran subvencionables les despeses de locomoció del personal adscrit al projecte que s'executa, sempre que el desplaçament siga necessari i tinga relació directa amb l'activitat subvencionada. Quan el desplaçament es realitze en vehicle particular, únicament se subvencionarà, si és el cas, la quantitat que resulte de computar 0,19 euros per quilòmetre recorregut, sempre que es justifique la necessitat del desplaçament i la seua realització efectiva. b.3) Costos de subcontractació: S'entén per subcontractació quan l'entitat beneficiària concerta amb tercers l'execució total o parcial de les activitats que constitueixen l'objecte de la subvenció. L'entitat beneficiària podrà subcontractar, totalment o parcialment, l'activitat objecte de la subvenció, fins a un percentatge màxim del 75 % de l'import de les activitats subvencionades, amb els requisits i les prohibicions que estableix l'article 29 de l'LGS. 3. El pressupost presentat ha de tindre relació directa amb les activitats que preveu el projecte i ha de ser coherent amb aquestes. A aquest efecte, s'entendrà com a coherència en la distribució de les despeses la relació lògica i adequada entre les despeses que es pressuposten en el projecte i les activitats que es realitzen per al compliment dels objectius previstos. Per a això, el pressupost haurà d'estar suficientment detallat segons el tipus de despesa que s'ha de realitzar i equilibrat íntegrament. 4. Quan un projecte continga activitats recreatives com a complement a la seua realització, les despeses corresponents a serveis de servei d'àpats, restauració, comestibles o avituallament imputables a la subvenció no podran superar en cap cas el 10 % de la quantitat subvencionada quan l'entitat beneficiària siga una casa regional, i es limitarà a un 5 % per a les federacions i confederacions. 5. El pressupost per a l'execució del projecte que presente l'entitat ha d'adequar-se a l'import de la subvenció sol·licitada, que no podrà superar en cap cas la subvenció màxima per projecte que estableix la convocatòria. *NO SERAN SUBVENCIONABLES: No seran subvencionables: a) Les despeses per a l'adquisició de béns inventariables (equips informàtics, impressores, mobiliari, vestits tradicionals i altres anàlegs). b) Els premis, les donacions o les ajudes de qualsevol tipus. c) Les despeses d'allotjament. d) Les despeses de taxi, pàrquing, peatge d'autopistes i combustible. f) Tota la cartelleria i la publicitat realitzada de l'activitat subvencionada que no porte l'esment ni els logotips d'haver sigut finançades per la Generalitat Valenciana, Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica. f) Els materials realitzats per encàrrec, que tinguen impreses llegendes o eslògans i no porten imprés el logotip d'haver sigut finançats per la Generalitat Valenciana, Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica. g) Activitats que promoguen o justifiquen qualsevol forma de discriminació per raó de raça, sexe, religió, ideologia o qualsevol altra que atempte contra els drets fonamentals de la persona o la seua dignitat. * JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ: 1. Per a efectuar el pagament, les entitats beneficiàries de la subvenció s'han d'ajustar als requisits i les formes d'acreditació que estableixen els articles 30 i 31 de l'LGS, així com l'article 169 de l'LHPG, per a la qual cosa s'ha de presentar un compte justificatiu simplificat, de conformitat amb l'article 75 de l'RLGS, que ha de contindre la documentació següent: a) Certificat de justificació de despeses (annex, document número 4). b) Relacions detallades de les despeses ocasionades pel projecte objecte de subvenció, per cadascun dels diferents conceptes de despesa, amb el detall següent: - Una relació per a les despeses indirectes. - Una relació per als costos de personal intern. - Una relació per als costos de funcionament. - Una relació per als costos de subcontractació. En cadascuna de les relacions haurà de constar la identificació de la persona creditora, import, data d'emissió de la factura, nòmina o una altra despesa del personal, data de pagament d'aquestes i relació amb les activitats i objectius del projecte. A més, s'haurà d'indicar l'import d'imputació de cada factura i de les despeses de personal intern a la subvenció concedida. Així mateix, cadascuna de les relacions haurà de portar realitzat el sumatori de les despeses realitzat i la quantitat de les quals haurà de coincidir amb les quantitats expressades en el certificat de compliment del pressupost aprovat, previst en l'apartat d). En aquest sentit es considerarà despesa realitzada el que ha sigut efectivament pagat amb anterioritat a la finalització del període de justificació. Les relacions de despeses hauran de ser subscrites electrònicament per el/la representant de l'entitat. c) Memòria tècnica detallada de les activitats realitzades efectivament i materialment i que han sigut subvencionades. Ha de ser desenvolupada, com a mínim, segons els epígrafs següents: - Dades de l'entitat sol·licitant: nom i NIF. - Títol del projecte. - Treball en xarxa: entitats participants, àrees de responsabilitat, pressupost assignat. - Activitats realitzades, amb el detall del nom, les dates de realització, el lloc, l'horari, el nombre d'hores, el nombre de participants, els materials utilitzats, la persona responsable i la descripció de com s'ha dut a terme. - Difusió del projecte: descripció del pla de difusió amb el detall de les dates de realització i les accions emprades. - Avaluació del projecte: Descripció dels resultats obtinguts. Descripció de la relació entre els resultats obtinguts i les necessitats prèvies. Anàlisi del grau de compliment dels objectius plantejats. Descripció de la incidència dels resultats sobre el foment de la participació ciutadana. Aplicació dels resultats per a la posada en marxa de futurs projectes o la millora en la gestió d'aquests. - Aportació del material gràfic (fullets, cartells, tríptics), fotografies de les activitats o material utilitzat en l'avaluació (qüestionaris, informes de resultats), llista d'assistents i altres que es consideren oportuns. d) Certificat de compliment del pressupost aprovat (annex, document número 5). S'ha d'adjuntar amb la justificació final un certificat del compliment del pressupost aprovat amb la sol·licitud. Les despeses justificades han d'adaptar-se als tipus de despesa autoritzats. Només s'admetrà una desviació en la imputació de quantitats dels diferents tipus de despeses en una quantia de fins a un trenta per cent (30 %), en més o menys, de l'import assignat a cada un d'aquests, respectant en tot moment els límits màxims que estableix l'apartat sis d'aquesta resolució. La desviació no podrà aplicar-se a tipus de despesa no autoritzats. 2. La documentació justificativa haurà de presentar-se per via telemàtica en el Portal de la Generalitat Valenciana, i s'accedirà a la Seu Electrònica, Serveis en línia, Ciutadania, Ajudes, Beques i subvencions: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=19273. Els annexos associats a la justificació estan disponibles també en la pàgina web de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica: http://participacio.gva.es/es/web/participacio/convocatorias-y-subvenciones. Per a poder realitzar aquesta presentació electrònica, l'entitat sol·licitant haurà de disposar d'algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la Seu de la Generalitat. 3. Es reduirà proporcionalment la subvenció en el cas que la justificació de les despeses realitzades no arribe a la quantia atorgada o es produïsca el desviament de quantitats que superen els percentatges màxims establits en el resolc sis i en el tretze, apartat 1.d. 4. Es produirà la pèrdua del dret al cobrament total o parcial de la subvenció en el supòsit d'incompliment de l'obligació de justificació, la justificació insuficient i la presentació extemporània de la justificació, segons el que estableixen els articles 34.3. i 37.1.c de l'LGS. Els tres supòsits donaran lloc a la incoació d'un procediment per a deixar sense efecte l'acte de concessió de la subvenció. En tot cas, es garantirà el dret de l'audiència de la persona interessada.

Requisits

Requisits

a) Estar inscrites en el Registre Nacional d'Associacions o en el Registre Autonòmic d'Associacions de la Comunitat Valenciana o en els registres especials establits per la normativa vigent. b) No estar incurses en les prohibicions que, per a obtindre la condició de beneficiaris de subvencions, estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (d'ara en avant, LGS). c) Estar adaptades, en el cas d'associacions, federacions i confederacions, a l'àmbit d'aplicació de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació. ** No poden beneficiar-se d'aquestes subvencions: a) Les cases regionals i federacions integrades en una federació o confederació, que hagen sol·licitat una subvenció en la corresponent convocatòria per al mateix projecte presentat per la seua federació o confederació. b) Les cases regionals que hagen integrat els seus projectes específics en el projecte general d'una federació, que no podran rebre una subvenció indirecta a través del projecte subvencionat de la federació a la qual pertanyen. c) Les entitats en les quals concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els apartats segon i tercer de l'article 13 de la LGS. A aquest efecte, l'entitat sol·licitant ha d'estar al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social previstes en els articles 18 i 19 del RLGS, circumstància que serà comprovada d'ofici per l'òrgan instructor del procediment, d'acord amb el que s'estableix en el resolc set d'aquesta resolució. La justificació per les entitats de no estar incurses en les prohibicions per a obtindre la condició d'entitat beneficiària, contingudes en els apartats segon i tercer de l'article 13 de la LGS, es realitzarà mitjançant declaració responsable.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Poden sol·licitar aquesta subvenció les cases regionals d'altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana, les seues federacions i confederacions.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Termini

Termini

Les sol·licituds s'han de presentar en el termini de 20 dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV 9546, de 03.03.2023). L'incompliment del termini esmentat donarà lloc a l'exclusió de la convocatòria.

Formularis i documentació

La sol·licitud (annex, document número 1) formalitzada en tots els seus apartats i signada per la persona representant legal degudament autoritzada, anirà acompanyada dels següents documents electrònics: a) Projecte presentat segons el model normalitzat (annex, document número 2). Les dades no emplenades en aquest formulari no seran tinguts en compte a l'efecte de valoració. b) Memòria descriptiva de les activitats i projectes duts a terme, en el seu cas, per l'entitat durant els exercicis 2021 i 2022. c) Només en els casos d'aquells projectes on estiga previst el treball en xarxa, s'haurà d'aportar declaració responsable subscrita per la persona representant de l'entitat sol·licitant, on es manifeste la col·laboració en el disseny i/o l'execució del projecte a través de la metodologia de treball en xarxa (annex, document número 3). d) Si el compte bancari de l'entitat o persona sol·licitant no estiguera donat d'alta en la Generalitat, o calguera modificar les seues dades, haurà de realitzar-se aquesta tramitació de manera telemàtica a través de l'URL següent: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=22648. e) En el cas de federacions i confederacions hauran de presentar un llistat actualitzat de les associacions federades i/o confederades. f) L'entitat sol·licitant haurà d'aportar certificació acreditativa de l'actual composició de la junta directiva, amb indicació del nom, cognoms, DNI dels membres integrants, i càrrec que ocupen. g) Qualsevol altre document justificatiu de mèrits al·legats per a la valoració.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Hi ha un correu electrònic d'assistència tècnica, generalitat_en_red@gva.es, destinat a solucionar qualsevol problema tècnic relacionat amb la presentació telemàtica d'aquesta sol·licitud., https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_SUB_SUGUS&version=1&idioma=es&idProcGuc=18098&idCatGuc=PR&login=c Per a poder dur a terme la tramitació telemàtica, el sol·licitant ha de disposar d'algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la seu electrònica de la Generalitat., Per a poder dur a terme la tramitació telemàtica, el sol·licitant ha de disposar d'algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la seu electrònica de la Generalitat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Cada entitat només podrà presentar una sol·licitud a la present convocatòria de subvenció (annex, documente número 1). El projecte que, en el seu cas, presenten les federacions i/o confederacions haurà d'estar necessàriament relacionat amb les activitats específiques de la federació, no podent incloure projectes o activitats concretes de les seues cases regionals federades. 1. Presentació de la sol·licitud acompanyada de la documentació requerida. (Les entitats sol·licitants, atés que són persones jurídiques i, per tant, estan obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la LPAC, presentaran les sol·licituds exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat). 2. Si la sol·licitud no reuneix els requisits i documents que s'assenyalen en les bases es requerirà a l'interessat perquè, en un termini de deu dies hàbils esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistit de la seua petició. 3. Les entitats sol·licitants hauran d'obtindre en la valoració un mínim de 50 punts per a rebre una subvenció, tenint en compte els criteris objectius de valoració establits en l'article 28 de l'Ordre 4/2016 i en la present convocatòria. 4. L'òrgan encarregat de l'ordenació i instrucció del procediment serà la Direcció General de Participació Ciutadana que, en qualsevol moment del procediment podrà d'ofici, acordar totes les actuacions necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals ha de pronunciar-se la resolució. 5. L'examen i valoració dels expedients presentats, així com la consegüent proposta de concessió i denegació de les ajudes, correspondran a una comissió. 6. Per a determinar la quantia subvencionada, es tindrà en compte l'adequació dels projectes presentats per les entitats als criteris de valoració determinats en la convocatòria. 7. La Direcció General de Participació Ciutadana, com a òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà proposta de resolució provisional de concessió de les subvencions que es publicarà en la pàgina web de la Conselleria, sense que la mateixa origine cap dret a favor de les entitats beneficiàries proposades, fins que siga dictada i publicada la resolució de concessió, conforme al que es preveu en l'article 25.4 de LGS. 8. La resolució de concessió o denegació de les subvencions correspondrà dictar-la a la persona titular de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, prèvia proposta de la comissió avaluadora, prevista en l'article 9 de l'Ordre 4/2016, després de la valoració de les sol·licituds admeses. 9. El termini màxim per a resoldre les sol·licituds i procedir a la publicació de la resolució de concessió, serà el de sis mesos comptats des de la data de publicació de la convocatòria, transcorregut el qual sense que haja recaigut resolució expressa, hauran d'entendre's aquelles desestimades, de conformitat amb l'article 25 de la LPAC. 10. La resolució per la qual es concedisquen o deneguen les subvencions es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que s'estableix en l'article 45.1.b de la LPAC.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Les cases regionals sol·licitants han d'obtindre en la valoració un mínim de 50 punts per a rebre una subvenció en la present convocatòria, tenint en compte els criteris objectius de valoració establits en l'article 28 de l'Ordre 4/2016 i la ponderació d'aquests que a continuació s'estableix: a) Entitat sol·licitant (fins a 30 punts): a.1) Nombre de socis i sòcies (fins a 6 punts). a.2) Antiguitat del centre (fins a 6 punts). a.3) Foment de les TIC (fins a 6 punts). a.4) Creació i treball en xarxes (fins a 6 punts). a.5) Relleu generacional i paritat en els òrgans directius dels centres (fins a 6 punts). b) Projecte i activitats que es desenvoluparan (fins a 70 punts): b.1) Enfocament tècnic. Es valorarà la qualitat i viabilitat del projecte, així com la coherència i adequació d'aquest als objectius que s'han d'aconseguir (fins a 15 punts). b.1.1) Identificació de les necessitats que justifiquen el projecte. Es valorarà la fonamentació de les necessitats detectades que motiven la realització del projecte i, especialment, la realització d'estudis o anàlisis prèvies d'aquestes. Si es realitza l'estudi, s'ha d'adjuntar a la sol·licitud (fins a 5 punts). b.1.2) Adequada definició i desenvolupament dels objectius del projecte (fins a 5 punts). b.1.3) Grau de coherència entre els objectius i les activitats que es desenvoluparan (fins a 5 punts). b.2) Activitats previstes. Es valoraran la planificació i gestió de les activitats previstes, tenint en compte el seu àmbit d'actuació i la difusió i els impactes previstos (fins a 40 punts). b.2.1) Planificació i gestió de les activitats previstes (fins a 15 punts). b.2.2) Àmbit d'actuació (fins a 20 punts). b.2.3) Activitats de difusió (fins a 5 punts). b.3) Persones beneficiàries del projecte. Es valoraran especialment les activitats destinades als col·lectius més desfavorits, a la infància, la joventut, les persones majors, així com la convivència intergeneracional, les dones i la igualtat d'oportunitats entre homes i dones (fins a 5 punts). b.4) Experiència. Es valoraran les activitats desenvolupades per l'entitat en els últims dos anys (fins a 10 punts).

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

L'òrgan encarregat de l'ordenació i la instrucció del procediment serà la Direcció General de Transparència i Participació que, en qualsevol moment del procediment, podrà, d'ofici, acordar totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de pronunciar la resolució.

Obligacions

Obligacions

Vegeu l'article 5. Obligacions dels beneficiaris, de l'Ordre 4/2016, de 3 de juny de 2016.

Observacions

Observacions

Contra la resolució d'adjudicació, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar, potestativament, un recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que preveuen els articles 123 i 124 de l'LPAC, o bé un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que estableixen els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

QUANTIA: Per a determinar la quantia subvencionada, es tindrà en compte l'adequació dels projectes presentats per les entitats als criteris de valoració determinats en la convocatòria. - La subvenció màxima per projecte serà: a) Per a confederacions i federacions de cases regionals se subvencionaran, com a màxim, 15.000 euros per projecte. b) Per a cases regionals considerades individualment se subvencionaran, com a màxim, 2.500 euros per projecte. - Els projectes que hagen superat la puntuació de 50 punts, se subvencionaran d'acord amb el límit anterior. Les subvencions es concediran per ordre de puntuació, de més alta a més baixa, fins que s'esgoten els fons previstos en la convocatòria corresponent. - Quan es produïsca la renúncia d'algun dels beneficiaris a la subvenció, el crèdit pressupostari no aplicat podrà concedir-se, sense necessitat d'una nova convocatòria, a l'entitat sol·licitant següent per ordre de puntuació que haja superat la puntuació mínima i no n'haja resultat beneficiària, sempre que aquesta renúncia es produïsca en el termini d'un mes des de la publicació de la resolució de concessió. - L'import global màxim establit en la convocatòria per a finançar aquestes subvencions es distribuirà destinant el 70 % a les confederacions i federacions i el 30 % a les cases regionals considerades individualment. En el cas que la quantia econòmica destinada a cada un dels dos grups d'entitats esmentades anteriorment no s'esgotara íntegrament, el sobrant es podrà aplicar a les sol·licituds de l'altre grup. PAGAMENT: - El pagament de les subvencions es realitzarà en pagament únic, després de la justificació de la despesa realitzada, mitjançant una transferència bancària al compte designat per l'entitat beneficiària en la seua sol·licitud. - El termini màxim per a presentar la justificació de la subvenció finalitzarà el 31 d´octubre de 2023.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre les sol·licituds i procedir a la publicació de la resolució de concessió, serà el de sis mesos comptats des de la data de publicació de la convocatòria, transcorregut el qual sense que haja recaigut resolució expressa, hauran d'entendre's aquelles desestimades, de conformitat amb l'article 25 de la LPACAP.. La resolució per la qual es concedisquen o deneguen les subvencions es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb l'article 45.1.b de la LPACAP.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La resolució de concessió o denegació de les subvencions correspondrà dictar-la al conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, amb la prèvia proposta de la comissió avaluadora, prevista en l'article 9 de l'Ordre 4/2016, després de la valoració de les sol·licituds admeses.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa