Autorització a l'Administració per a consultar de forma telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació. - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar de forma telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació.
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització perquè la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació comprove que els interessats estan al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social per a la percepció de beques, ajudes i subvencions, així com les seues dades d'identitat i residència o dels seus representants.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones, físiques o jurídiques, que desitgen ser beneficiàries de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
En el termini establit per l'Administració en el procediment de concessió de beques, ajudes i subvencions de què es tracte
Formularis i documentació
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- Presidència de la Generalitat
C/ CAVALLERS, 2
46001 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Presidència de la Generalitat
C/ CAVALLERS, 2
46001 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí