Detall de Procediment

Sol·licitud d'ajudes per al desenvolupament i la preparació de projectes d'obres audiovisuals per a l'any 2021.

Codi SIA: 223840
Codi GUC: 18746
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE CULTURA IVC
Termini de sol·licitud: TANCAT
(15-04-2021
12-05-2021)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Convocar la concessió d'ajudes per al desenvolupament i la preparació d'obres audiovisuals, siga a partir d'una idea original o d'una adaptació amb la finalitat d'incentivar les activitats dirigides a la producció audiovisual a la Comunitat Valenciana.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran obtindre la condició de beneficiari d'aquestes ajudes, d'acord amb el que estableixen els articles 2 i 30.2 de l'ordre de bases reguladores, les petites i mitjanes empreses de qualsevol estat membre de la Unió Europea, o de l'Espai Econòmic Europeu, i agrupacions d'interés econòmic que es dediquen professionalment a la producció i desenvolupen les seues activitats a la Comunitat Valenciana. A més, han de tindre la condició de productores independents d'acord amb el que estableix l'article 4, lletra n, de la Llei 55/2007, de 28 de desembre, del cinema. També podran ser beneficiàries les persones físiques autores del guió de l'obra si són valencianes. En el cas que en un mateix projecte participen diferents autors, tots han de complir amb el que preveu aquest punt i acreditar la condició de valencians/anes. Per a la seua acreditació, els guionistes podran presentar una declaració responsable (inclosa en el model de sol·licitud), o bé una còpia del DNI i si no han nascut a la Comunitat Valenciana, a més d'un certificat d'empadronament. En cas de persones jurídiques, seran empreses valencianes les que tinguen el seu domicili social a la Comunitat Valenciana. En el cas d'empreses persones físiques (autònoms), les que tinguen el seu domicili fiscal a la Comunitat Valenciana.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • ORDRE 8/2020, d'11 de juny, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques en règim de concurrència competitiva de les diferents matèries culturals integrades en l'Institut Valencià de Cultura.
  • RESOLUCIÓ de 8 d'abril de 2021, del president de l'Institut Valencià de Cultura, per la qual es convoca la concessió d'ajudes al desenvolupament i preparació de projectes d'obres audiovisuals per a l'any 2021.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana

Formularis documentació

Les sol·licituds s'han de dirigir a l'Institut Valencià de Cultura i s'han de presentar, juntament amb la documentació vinculada a aquestes, per via telemàtica a través del registre electrònic accessible des de l'URL següent: http://ivc.gva.es/, per a la qual cosa la persona sol·licitant o el seu representant ha de disposar de qualsevol dels certificats o signatures electròniques que admet aquesta aplicació. En cap cas seran vàlids els documents als quals s'haja d'accedir mitjançant enllaços o adreces web, corresponents a aplicacions o plataformes d'emmagatzematge, o a serveis d'allotjament d'arxius, de manera que aquests documents es consideraran no presentats. 1. Les sol·licituds han d'omplir-se necessàriament de conformitat amb el model de sol·licitud que s'adjunta com a annex I a aquesta convocatòria, i han d'adjuntar-se els documents o les certificacions a què es fa referència en cada capítol del model de sol·licitud. La documentació ha d'incloure un índex en què cal indicar els documents aportats, numerats segons l'ordre en què figuren en el dossier aportat. La sol·licitud i documentació que l'acompanye han de contindre: a) Declaració responsable de les subvencions, ajudes, ingressos o recursos sol·licitats, percebuts o concedits i pendents de percepció per altres administracions o institucions públiques i privades per a la mateixa finalitat (inclosa en el model de sol·licitud). Aquesta declaració ha d'especificar les ajudes públiques de minimis concedides a la sol·licitant durant l'exercici fiscal present i dels dos anteriors (inclòs en el model de sol·licitud). b) Declaració responsable de no incórrer en cap de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari especificades en els punts 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en els termes que preveu l'article 13.7 de l'esmentat cos legal (inclosa en el model de sol·licitud). c) S'ha d'indicar en el model de sol·licitud el gènere i modalitat a què pertany el guió presentat. d) Declaració responsable de compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat o, si escau, declaració de l'exempció d'aquesta obligació, d'acord amb el que es disposa en l'article 7 de la Llei 11/2003, de la Generalitat, de 10 d'abril, sobre l'Estatut de les Persones amb Discapacitat (DOGV núm. 4479, 11.04.2003) i en l'article 5 del Decret 279/2004, del Consell de la Generalitat, de 17 de desembre, pel qual es regulen mesures en els procediments de contractació administrativa i de concessió de subvencions per al foment de l'ocupació de les persones amb discapacitat (DOGV núm. 4907, 21.12.2004) (apartat G del model de sol·licitud). e) Documentació relativa a l'empresa productora: 1r. En el cas que l'empresa sol·licitant estiga inscrita en el Registre administratiu d'empreses audiovisuals de la Comunitat Valenciana: declaració responsable de la vigència de les dades que conté el registre esmentat (inclosa en el model de sol·licitud). 2n. Per al supòsit que l'empresa sol·licitant siga persona jurídica i no estiga inscrita en el Registre administratiu d'empreses audiovisuals de la Comunitat Valenciana, haurà d'aportar: - Targeta d'identificació fiscal. - Escriptura de constitució amb el caixetí d'inscripció en el registre públic corresponent o, si és el cas, certificació expedida pel titular del registre públic en què aquesta es trobe inscrita. - Documentació acreditativa de la representació i capacitat amb què actua el seu representant legal. f) Contracte o precontracte entre l'autor o autors del guió i l'empresa productora en el qual es reflectisca l'associació temporal de les dues parts i el compromís de l'autor o autors de cedir els drets de propietat intel·lectual sobre el guió acabat a la productora, per a la realització de la pel·lícula. Quan el guionista coincidisca amb el productor o representant de l'empresa sol·licitant, no haurà d'aportar-se precontracte ni contracte, sinó que serà suficient acreditar la propietat intel·lectual sobre el guió o la seua sol·licitud i una declaració de cessió de drets del guionista a l'empresa productora quan aquesta última siga una societat, una AIE o una altra persona jurídica. En el cas que el guió del projecte es base en una obra literària preexistent, haurà de presentar-se un acord entre la productora i el propietari dels drets de l'obra en el qual s'establisquen les condicions de l'opció i del futur contracte de cessió de drets; o, en el cas que ja estiga signat el contracte definitiu, còpia d'aquest. A més, s'ha d'acreditar la propietat dels drets sobre l'obra per part de qui els tinga en cas de no ser el mateix autor de l'obra literària. g) El projecte de l'activitat per al qual se sol·licita ajuda i que comprendrà: 1r. En el cas de llargmetratges: la sinopsi argumental i una versió completa del guió o, a falta de guió, un tractament íntegre que podrà ser seqüenciat, capitular o narratiu complet. En cas de presentar un tractament, es presentarà també el desenvolupament equivalent a cinc minuts del guió definitiu. Una memòria d'un màxim de 10 folis on es faça una descripció de l'obra, el format, l'univers, l'argument i dels personatges. En el cas de minisèries de ficció: Una memòria d'un màxim de 10 folis on es faça una descripció d'aquesta, el format, l'univers, l'argument i els personatges de la minisèrie. El guió complet d'almenys un capítol o el tractament íntegre dels dos primers capítols amb una extensió d'un mínim de 10 folis i un màxim de 20 folis per cada capítol. En cas de presentar un tractament, es presentarà també el desenvolupament equivalent a cinc minuts del guió definitiu. En el cas de sèries d'animació: Una memòria d'un màxim de 10 folis en què es faça una descripció d'aquesta, el format, l'univers, l'argument i els personatges de la sèrie. - El guió complet de la sèrie o dels primers capítols que sumen en total una duració mínima de 15 minuts, o el tractament íntegre d'aquests capítols. En cas de presentar un tractament, es presentarà també el desenvolupament equivalent a cinc minuts del guió definitiu. Aquests continguts s'inclouran en un mateix arxiu separat de la resta i anònim en el qual només ha de figurar el títol del projecte. En aquests documents no ha de figurar cap referència al nom del guionista o empresa implicada, ni a premis obtinguts, si és el cas; si no és així, el projecte quedarà exclòs de la convocatòria. El guió o bé el tractament i el seu desenvolupament parcial, i la memòria, s'han de presentar en la seua versió original. Si la versió original no fora en castellà, es presentarà, a més, una versió en castellà d'aquests continguts. Si s'utilitzen l'estil, girs i vocables propis d'una determinada zona, s'ha d'especificar aquesta circumstància. La sinopsi, el guió o tractament s'han de presentar en format de foli DINA4 i lletra Courier New, grandària 12. 2n. Historial de l'empresa productora, del guionista/istes i del productor executiu si és valencià. 3r. Cartes de compromís de participació en el projecte presentat del guionista/istes i del productor executiu valencià. 4t. Pressupost total previst per a les activitats de desenvolupament. h) La documentació corresponent als diferents mèrits declarats, a més del guió, a l'efecte de la baremació dels criteris continguts en el resolc sisé de la present resolució. Els mèrits s'han d'acreditar en els termes que especifica el resolc esmentat. Els mèrits declarats i no acreditats en tots els seus punts no es computaran. i) El full d'autobaremació dels mèrits l'acreditació dels quals s'aporta, susceptibles d'un càlcul automàtic dels punts. En la web de l'Institut Valencià de Cultura (http://ivc.gva.es), estarà a la disposició dels sol·licitants el formulari d'autobaremació que hauran d'omplir i presentar amb la sol·licitud. D'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en absència d'oposició expressa del sol·licitant, l'òrgan gestor del procediment estarà autoritzat a obtindre directament les dades dels documents elaborats per qualsevol administració pública, excepte les dades tributàries que requereixen autorització expressa (aquestes opcions figuren en el model de sol·licitud), respecte d'aquells que es proposen com a beneficiaris i que per a aquest procediment són els següents: - Dades d'identitat (DNI o document equivalent en cas d'estrangers). - Certificació de l'Agència Estatal d'Administració Tributària que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions. - Certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions. - Certificació de la direcció territorial de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic corresponent que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Generalitat. En cas de manifestar en l'imprés de sol·licitud oposició a la seua obtenció per l'Administració o no autoritzar l'accés a les dades tributàries, seran els interessats els qui hagen d'aportar els documents i certificats esmentats. Qualsevol document que es presente en una llengua que no siga valencià o en castellà haurà d'acompanyar-se de traducció jurada. En cas de no fer-ho, no es prendrà en consideració. A l'efecte de computar els mèrits dels criteris d'atorgament, la referència a pel·lícules que tinguen certificat de l'ICAA o d'un organisme equivalent serà vàlida en la mesura que aquest certificat haja sigut emés amb anterioritat a l'acabament del termini de presentació de les sol·licituds d'aquestes ajudes. Igualment, a aquest efecte, només es farà referència a obres televisives emeses amb anterioritat a la finalització d'aquest termini. Els sol·licitants han de presentar una declaració responsable dels títols que disposen del certificat ICAA o equivalent, amb la indicació de la data qualificació i la data d'emissió, i el canal en el cas de les obres televisives. L'Institut Valencià de Cultura pot requerir-li, en qualsevol moment, l'acreditació fefaent d'aquests punts. La falsedat en aquesta declaració responsable sobre la possessió del certificat o l'emissió televisiva de qualsevol de les pel·lícules sobre les quals es declare aquesta circumstància, en els termes indicats, suposarà l'exclusió de la convocatòria o la pèrdua del dret al cobrament total en el cas que se li haguera concedit l'ajuda.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Les sol·licituds s'han de dirigir a l'Institut Valencià de Cultura i s'han de presentar, juntament amb la documentació vinculada a aquestes, per via telemàtica a través del registre electrònic accessible des de l'URL següent: http://ivc.gva.es/, per a la qual cosa la persona sol·licitant o el seu representant ha de disposar de qualsevol dels certificats o signatures electròniques que admet aquesta aplicació.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. Presentació de la sol·licitud. 2. Les sol·licituds s'han d'omplir, necessàriament, de conformitat amb el model de sol·licitud que s'adjunta com a annex I en la convocatòria, i s'acompanyaran dels documents o les certificacions a què es fa referència en cada capítol del model de sol·licitud. En cap cas seran vàlids els documents als quals s'haja d'accedir mitjançant enllaços o adreces web, corresponents a aplicacions o plataformes d'emmagatzematge, o a serveis d'allotjament d'arxius, de manera que aquests documents es consideraran no presentats. Si la sol·licitud d'iniciació no inclou totes les dades que aquesta exigeix, s'hi aplicarà el que disposa l'article 5.4 de l'ordre de les bases reguladores i, quan se'n requerisca l'esmena, les dades i la documentació que es requerisquen hauran de presentar-se per via telemàtica, d'acord amb el que preveu el punt 2 del resolc quart. En tot cas, l'òrgan instructor podrà requerir els sol·licitants perquè proporcionen qualsevol informació aclaridora que resulte necessària, així com la documentació acreditativa d'aquelles circumstàncies que es declaren responsablement. La documentació acreditativa de mèrits ha de presentar-se dins del termini de presentació de sol·licituds i no serà requerida posteriorment ni tindrà validesa cap document amb data posterior a l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds. No obstant l'anterior, en cap cas podrà ser objecte de requeriment per part de l'Institut Valencià de Cultura el guió o tractament, ni documentació amb la finalitat d'acreditar els mèrits del sol·licitant que preveuen els criteris que conté el resolc sisé d'aquesta resolució. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, els sol·licitants no hi podran aportar cap documentació dirigida a acreditar aquests mèrits, i en cas que s'hi aporte no es tindrà en consideració a l'efecte del còmput dels criteris de valoració. 3. Per a l'avaluació dels projectes presentats pels sol·licitants, es constituirà una comissió tècnica de valoració. 4. La comissió tècnica de valoració, a la vista dels informes dels analistes i de la puntuació corresponent a la resta de criteris d'atorgament, emetrà un informe que s'incorporarà a les actes de la comissió i s'hi deixarà constància de l'avaluació dels projectes, així com de la prelació de més a menys puntuació. En aplicació de l'article 6.5 de l'Ordre de bases reguladores, en cas d'empat, tindran preferència els sol·licitants dels projectes que acrediten, juntament amb la sol·licitud, la contractació de persones amb discapacitat, segons el que preveu l'article 6.1 del Decret 279/2004, de 17 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual es regulen mesures en els procediments de contractació administrativa i de concessió de subvencions per al foment de l'ocupació de les persones amb discapacitat. En aquests casos, la contractació d'aquestes persones ha de mantindre's, almenys, fins que finalitze el desenvolupament de l'activitat per a la qual es concedeix la subvenció. Si persisteix l'empat, caldrà ajustar-se a la puntuació atorgada al projecte en virtut de la puntuació obtinguda en la valoració del paper protagonista de la dona en el guió en els termes que preveu aquesta resolució. Finalment, i en defecte d'això, cal ajustar-se a l'ordre de presentació en el registre electrònic, segons la data i l'hora. Si s'han realitzat diversos enviaments del mateix projecte, es tindrà en compte la data i l'hora de l'últim enviament realitzat dins del termini de presentació de sol·licituds. 5. Resolució: S'ha d'ajustar al contingut de l'article 7 de l'ordre de bases reguladores i el termini de resolució i publicació és de sis mesos des de la publicació de la convocatòria. En tot cas, la resolució esmentada s'ha de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que disposa l'article 26 de la Llei general de subvencions en relació amb els articles 40 i 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i en la pàgina web de l'Institut Valencià de Cultura (http://ivc.gva.es/). Les ajudes concedides es publicaran igualment en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS). La resolució de concessió posarà fi a la via administrativa i contra aquesta es podrà interposar, potestativament, un recurs de reposició, davant del president de l'Institut Valencià de Cultura, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé, directament, un recurs contenciós administratiu, davant dels jutjats contenciosos administratius de València, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació, sense perjudici de qualsevol altre que s'estime pertinent. En el cas que la convocatòria no siga resolta en el termini previst anteriorment, s'entendran desestimades totes les sol·licituds, sense perjudici de l'obligació de l'Administració de resoldre, expressament continguda en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Als beneficiaris se'ls informarà del caràcter de minimis de les ajudes concedides i de la seua subjecció al Reglament 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L 352, de 24.12.2013).

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Vegeu l'article sisé, Criteris d'atorgament de les ajudes, de la resolució de convocatòria.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Servei d'Ajudes de l'Institut Valencià de Cultura.

Obligacions

Obligacions

Seran obligacions de les persones beneficiàries: 1. Comunicar a l'Institut Valencià de Cultura l'acceptació de l'ajuda en un termini no superior als deu dies hàbils següents al dia de la publicació de la resolució de concessió en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, segons el model d'acceptació que acompanya aquesta convocatòria com a annex III, i facilitar les dades bancàries en què l'empresa sol·licitant vulga rebre l'import de l'ajuda, per a la qual cosa s'ha d'omplir el model de domiciliació bancària que s'adjunta a aquesta convocatòria com a annex II. Aquests documents s'han de presentar per via telemàtica segons el que es preveu per a presentar la sol·licitud. En cas de no presentar l'acceptació, es declararà la pèrdua del dret a la subvenció concedida. Sense perjudici de l'anterior, la presentació de l'acceptació per via telemàtica fora del termini establit constitueix una infracció administrativa, tal com recull l'article 56 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per la qual cosa comportarà l'aplicació de les sancions que corresponguen, d'acord amb el que preveu el punt 3 del resolc desé d'aquesta resolució. 2. Es farà constar, en cas de realització de l'obra, la col·laboració de l'Institut Valencià de Cultura, segons el manual d'identitat corporativa inclòs en la pàgina web de l'Institut Valencià de Cultura (https://ivc.gva.es/es/ivc/quienes-somos-ivc/logos). 3. Les persones beneficiàries han de participar en totes les activitats organitzades per la Generalitat i els seus organismes dependents per a la promoció dels projectes subvencionats. 4. Les persones beneficiàries autoritzaran, si és el cas, l'Institut Valencià de Cultura per a realitzar amb els projectes subvencionats accions de promoció a través de sessions de presentació d'aquests, disposició dels projectes en la pàgina web de l'Institut Valencià de Cultura (http://ivc.gva.es/) o qualsevol altra activitat que l'Institut Valencià de Cultura considere necessària per a la difusió i promoció d'aquests. 5. L'alteració dels aspectes del projecte que han sigut objecte de baremació en la fase de producció l'han de comunicar els titulars que hagen resultat beneficiaris d'aquestes ajudes abans de procedir a aquestes modificacions i justificar les raons d'aquestes variacions. 6. En cas que l'Institut Valencià de Cultura no notifique al beneficiari la seua oposició expressa a la modificació en el termini dels deu dies hàbils següents a la seua presentació, caldrà entendre-la com a autoritzada. En cas d'absència de comunicació dels beneficiaris o quan l'Institut Valencià de Cultura considere que la modificació no està suficientment motivada, es podrà revocar l'ajuda concedida. 7. Les persones beneficiàries han de trobar-se al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social.

Observacions

Observacions

De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra el present acte, que posa fi a la via administrativa, es pot recórrer potestativament en reposició o bé s'hi pot plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació: a) El recurs de reposició s'ha d'interposar davant del president de l'Institut Valencià de Cultura, en qualitat d'òrgan competent per a concedir les ajudes, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. El recurs contenciós administratiu s'ha de plantejar davant dels jutjats contenciosos administratius de València en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

QUANTIA Es concedirà un màxim de dotze ajudes, amb la distribució següent: Set ajudes de 20.000 euros seran per a projectes d'obres de ficció, de les quals un màxim de dues seran per a minisèries, sempre que aquests projectes obtinguen un mínim de 50 punts, d'acord amb el que estableix l'article 32 de l'ordre bases reguladores. En aquestes ajudes, 8.000 euros seran per al/als guionista/istes i 12.000 euros per a l'empresa productora. Tres ajudes de 19.000 euros seran per a projectes d'obres documentals, sempre que aquests projectes obtinguen un mínim de 50 punts, d'acord amb el que estableix l'article 32 de l'ordre de bases reguladores. En aquestes ajudes, 8.000 euros seran per al/als guionista/istes i 11.000 euros per a l'empresa productora. Dues ajudes de 25.000 euros seran per a projectes d'obres d'animació, sempre que aquests projectes obtinguen un mínim de 50 punts, d'acord amb el que estableix l'esmentat article 32 de l'ordre de bases reguladores. En aquestes ajudes, 8.000 euros seran per al/als guionista/istes i 17.000 euros per a l'empresa productora. Una vegada assignades les ajudes a cada gènere, si es presentaren menys projectes de les ajudes corresponents a un gènere o són menys les que han arribat als 50 punts, les ajudes no assignades a un gènere es destinaran a la resta de projectes per ordre de puntuació, sempre que arriben als 50 punts, fins a l'import màxim assenyalat en cada cas. PAGAMENT El pagament d'aquestes ajudes s'efectuarà mitjançant una transferència bancària segons el model de domiciliació bancària presentat juntament amb el model d'acceptació de la subvenció i es realitzarà la prèvia justificació per part dels beneficiaris del compliment de les obligacions, que s'adjuntaran al model de justificació.

Termini màxim

Termini màxim

S'ha d'ajustar al contingut de l'article 7 de l'ordre de bases reguladores i el termini de resolució i publicació és de sis mesos des de la publicació de la convocatòria. En tot cas, la resolució esmentada s'ha de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que disposa l'article 26 de la Llei general de subvencions en relació amb els articles 40 i 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i en la pàgina web de l'Institut Valencià de Cultura (http://ivc.gva.es/). Les ajudes concedides es publicaran igualment en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS). En el cas que la convocatòria no siga resolta en el termini previst anteriorment, s'entendran desestimades totes les sol·licituds, sense perjudici de l'obligació de l'Administració de resoldre, expressament recollida en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

President de l'Institut Valencià de Cultura.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

1. L'Institut Valencià de Cultura es reserva, igualment, la possibilitat de modificar o deixar sense efecte la subvenció, en cas d'incompliment d'alguna de les obligacions imposades a les persones beneficiàries, en els terminis i les condicions assenyalades, per a la qual cosa es tindrà sempre en compte el principi de proporcionalitat a què es refereix l'article 17.3.n de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 2. El ròssec que puga produir-se per les renúncies produïdes podran disposar-se de conformitat amb el que determina l'article 7.3 de l'Ordre de bases reguladores. 3. Les infraccions i sancions es resoldran de conformitat amb el que disposa l'article 19 de l'Ordre de bases reguladores.