Detall de Procediment

Comunicació de l'inici de cursos de formació en matèria d'animació juvenil, no inclosos en la programació anual. IVAJ.

Codi SIA: 225059
Codi GUC: 18839
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT IVAJ
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La comunicació per a l'acreditació d'un curs de formació en matèria d'animació juvenil, que no estiga inclòs en la programació anual presentada, amb almenys dos mesos d'anterioritat a la seua data d'inici, segons establix l'article 36.1, del Decret 86/2015 , de 5 de juny del Consell, pel qual es desplega reglamentàriament la Llei 18/2010, de 30 de desembre, de la Generalitat, de Joventut de la Comunitat Valenciana.

Requisits

Requisits

Podran iniciar el tràmit telemàtic les persones físiques titulars de drets o interessos legítims per part de les escoles, amb capacitat d'obrar davant de les Administracions Públiques, d'acord amb el que establix la llei.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les escoles d'animació juvenil ubicades a la Comunitat Valenciana, reconegudes per l'Institut Valencià de la Joventut, que impartixen els cursos de formació en matèria d'animació juvenil regulats en el Decret 86/2015 , de 5 de juny del Consell.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 3/2010, de 5 de maig, de la Generalitat, d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 6262 de 07/05/2010).
  • Decret 165/2010, de 8 d'octubre del Consell, de mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives (DOGV núm. 6376, de 14/10/2010).
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE nº 236 de 02/10/2015).
  • Llei 15/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de polítiques integrals de joventut (DOGV num. 40569, de 13.11.2017)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de polsar en la icona "tramitar amb certificado". Haurà de disposar d'un certificat electrònic reconegut per l'Agència de Tecnologia i Certificació electrònica (www.accv.es), o DNI electrònic. A continuació realitzarà els següents passos per a la tramitació: 1. "Ha de saber": breu explicació dels passos que s'ha de seguir per a completar el procés. Començar. 2. "OMplir": completar el formulari de dades generals amb els camps obligatoris. Enviar. 3. "Documentar": cal tindre en compte el següent: - des de "solicitud" "anexa documento", es pot descarregar el formulari corresponent (cronograma, llistat d'alumnat inscrit, acta final). - Guardar el formulari en l'equip i omplir. - Annexar. Des de "otros documentos" es poden annexar els que l'interessat considere necessari per a adjuntar al formulari normalitzat. 4. En l'apartat "pagar" no ha de realitzar-se cap actuació. 5. Registrar el formulari presentat. 6. Guardar el formulari firmat i registrat com a document vàlid davant de l'Administració. - Els ciutadans que desitgen sol·licitar un certificat digital en suport software han de dirigir-se a qualsevol dels Punts de Registre d'Usuari de l'ACCV (PRU) que existixen a la Comunitat Valenciana. L'emissió del certificat digital és presencial i dura entre 5 i 10 minuts des del moment de la sol·licitud. Haurà d'identificar-se amb el seu DNI, NIE o passaport espanyol, en vigor.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Haurà d'omplir la sol·licitud amb les dades sol·licitades i els camps assenyalats com obligatoris. S'adjuntarà el formulari que corresponga. Podran adjuntar en l'apartat annex, la documentació que es requerisca normativament o la que estimen necessària per a la gestió del procediment.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa