Detall de Procediment

Programa d'ajudes per a donar suport a actuacions desenvolupades per entitats gestores d'àrees industrials de la Comunitat Valenciana, que impulsen les modernització i la millora de la gestió d'estes infraestructures industrials, per a l'exercici 2024 (INENT2). Indústria

Codi SIA: 287492
Codi GUC: 18843
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: OBERT
(23-04-2024
14-05-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

  • Esmena

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- La concessió de subvencions en matèria d'industrialització, en règim de concurrència competitiva, per a donar suport a actuacions desenvolupades per entitats gestores d'àrees industrials de la Comunitat Valenciana, que impulsen la modernització i la millora de la gestió d'estes infraestructures industrials. - En l'exercici 2024 només seran subvencionables les actuacions DESENVOLUPADES ENTRE L'1 DE GENER de 2024 i la DATA DE JUSTIFICACIÓ de la subvenció per entitats gestores d'àrees industrials que impulsen la modernització i la millora de la gestió d'estes infraestructures de la Comunitat Valenciana: a) Accions per a l'adequada gestió d'una àrea industrial per part d'una entitat de gestió i modernització, constituïda i registrada com a tal, tot això conforme al que es disposa en la Llei 14/2018 de 5 de juny de la Generalitat, de gestió, modernització i promoció de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana. b) La presentació davant l'ajuntament corresponent, de la sol·licitud de constitució d'una entitat de gestió i modernització de l'àrea industrial, conforme al que es disposa en l'article 7 de la Llei 14/2018 de 5 de juny de la Generalitat, de gestió, modernització i promoció de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana. c) La presentació davant l'ajuntament corresponent d'un pla de mobilitat sostenible o d'un pla de seguretat i emergència per a l'àrea industrial, així com la seua revisió, actualització o millora passats un mínim de 3 anys des de la presentació a l'ajuntament d'un pla anterior . d) L'elaboració de projectes per a millorar l'eficiència energètica en àrees industrials de la Comunitat Valenciana. e) L'elaboració de projectes per a impulsar l'economia circular en àrees industrials de la Comunitat Valenciana. f) La realització d'actuacions per a la promoció de la seguretat industrial entre les empreses de l'àrea industrial. - NO S'ESTABLIX PRESSUPOST MÍNIM SUBVENCIONABLE. - NO SERAN SUBVENCIONABLES les actuacions que suposen una ajuda directa o un avantatge econòmic manifest per a empreses concretes i individualitzades, que puga falsejar la competència entre els estats membres de la UE, ni aquelles que consistisquen en una activitat econòmica de l'entitat sol·licitant, entenent-se per activitat econòmica tota aquella per la qual l'entitat perceba una retribució de mercat.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

1.Podran ser beneficiàries d'estes ajudes les entitats de gestió i modernització d'àrees industrials, les entitats urbanístiques de conservació, agrupacions d'interés urbanístic, associacions empresarials o altres entitats amb personalitat jurídica pròpia, que agrupen persones titulars d'immobles en sòl industrial, i que acrediten que en 2024 gestionen àrees industrials de la Comunitat Valenciana. 2.No podran obtindre la condició de beneficiàries les entitats sol·licitants en les quals concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38 /2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà des del 23 D'ABRIL FINS AL 14 DE MAIG DE 2024, tots dos inclosos (d'acord amb la Resolució de convocatòria que en 2024 s'ha publicat en el DOGV núm.9832, de 19/04/2024). NOTA: Veure avís en l'apartat d'ajudes en l'àrea d'Indústria IMPORTANT: - Només seran admeses les sol·licituds que hagen sigut gravades en el registre electrònic de la Generalitat fins a les 23.59:59 hores de l'últim dia de termini de presentació (hora oficial peninsular espanyola). - Si malgrat estar obligades a presentar electrònicament la sol·licitud, alguna entitat la presenta presencialment, l'òrgan instructor li requerirà perquè rectifique este defecte a través de la seua presentació electrònica en el termini de 10 dies, però es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica, per la qual cosa, si la mateixa es produïx després del termini de presentació establit en el resolc onzé de la convocatòria, la sol·licitud serà inadmesa per extemporània.

Formularis documentació

IMPORTANT: ÉS NECESSARI LLEGIR PRÈVIAMENT LA GUIA ACLARIDORA PER A SOL·LICITAR ESTES AJUDES, que està disponible en l'apartat "FORMULARIS (Formularis i documentació_Sol·licitud)" d'este tràmit de la Guia Prop. 1. SOL·LICITUD general de subvenció (segons model normalitzat en formulari web disponible en el tràmit telemàtic). 1.1. Esta sol·licitud conté les següents declaracions: - Dades de domiciliació bancària que, en tot cas, han d'indicar-se en l'apartat «Dades bancàries» del formulari web de sol·licitud general de subvenció del tràmit telemàtic. Només en el cas que no s'hagen presentat eixes dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació, a més haurà de realitzar-se el tràmit telemàtic denominat «Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat»,. El citat tràmit està disponible en el següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=g22648 - Declaració responsable de totes les ajudes obtingudes per a les mateixes despeses subvencionables, a fi de comprovar que complix el que s'establix en la lletra e) de l'apartat 2 del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria. - Declaració responsable que l'entitat no està incursa en alguna de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària establides en l'article 13, apartats 2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. 1.2. D'altra banda, la Conselleria competent en matèria d'indústria obtindrà de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, de conformitat amb la Llei 39/2015 i en els termes previstos en els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. No obstant això, l'entitat sol·licitant podrà denegar expressament esta autorització en la pròpia sol·licitud de subvenció, havent d'aportar llavors les següents certificacions: - De l'Agència Estatal d'Administració Tributària, el certificat que acredite que l'entitat sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries. - De la Tresoreria General de la Seguretat Social el certificat acreditatiu que l'entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social. - De l'Agència Tributària Valenciana, el certificat acreditatiu que l'entitat no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat. Estes certificacions tindran una validesa de sis mesos des de la data de la seua expedició, d'acord amb el que s'establix en l'article 23.3 del RD 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, General de Subvencions. 2. DOCUMENTACIÓ que ha d'acompanyar-se a la sol·licitud: a) Model normalitzat de DECLARACIONS RESPONSABLES I RESUM DE DADES BÀSIQUES de les actuacions, (ANINEN2B que està inclòs com a imprés associat a este tràmit i també disponible en el tràmit telemàtic), que contindrà degudament emplenades les declaracions responsables de les següents dades o circumstàncies: I. Criteris de preferència per als CASOS D'EMPAT de puntuació d'acord amb el que s'establix en l'Annex III de la Resolució de convocatòria, quan concórreguen en l'entitat sol·licitant. La falta d'emplenament d'algun d'estos apartats s'entendrà com que l'entitat sol·licitant no reunix eixos criteris de desempat, sense necessitat de requeriment d'esmena per part de la Direcció General competent en matèria d'indústria. II. Resum de les despeses subvencionables, respectant en tot cas els límits establits en el resolc sèptim. III. Que l'entitat disposa de les autoritzacions administratives preceptives, es troba inscrita en els registres públics pertinents i complix amb els requisits exigits per les disposicions que els són aplicables, i que es troben al corrent en el compliment de la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d'Activitats en la Comunitat Valenciana, del Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social, de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes, i de la Llei 9/2003, de 2 d'abril, per a la Igualtat entre Dones i Homes. IV. Declaració responsable que l'entitat no realitza activitats econòmiques, o en cas que duga a terme activitats econòmiques al costat d'activitats pròpies de la beneficiària de caràcter no econòmic, declaració que distingix amb claredat entre tots dos tipus d'activitats, separant clarament el finançament de les mateixes i portant comptabilitat separada o codi comptable adequat per a les despeses objecte de subvenció, de manera que no repercutisquen sobre les activitats econòmiques d'esta b) ACTA DE CONSTITUCIÓ de l'entitat sol·licitant i dels ESTATUTS vigents, o, si és el cas, declaració de vigència degudament firmada. c) CERTIFICAT, emés amb una antelació màxima a la sol·licitud de subvenció d'un mes, en el qual s'acredite la situació de l'entitat i la vigència de la seua inscripció en el Registre corresponent, llevat que siga en el Registre Autonòmic d'Entitats de Gestió i Modernització d'Àrees Industrials, la instrucció de les quals es comprovarà directament per l'òrgan instructor. d) ACTES i principals acords adoptats per l'Assemblea General anual de l'entitat sol·licitant en els exercicis 2021,2022 i 2023. e) MODEL NORMALITZAT DE MEMÒRIA DESCRIPTIVA de l'actuació per a la qual se sol·licita l'ajuda, (MEMDJAS2 que està inclosa com a imprés associat a este tràmit i també disponibles en el tràmit telemàtic), que contindrà almenys els apartats, les descripcions, dades i justificacions establits en l'Annex I de la Resolució de convocatòria. Esta memòria serà l'únic referent per a aplicar els criteris de valoració, per la qual cosa la seua absència, una incompleta o deficient emplenament, així com la seua difícil comprensió, generarà una menysvaloració del pla d'actuacions o fins i tot podrà suposar una denegació de la sol·licitud, sense necessitat de requeriment per part de la Direcció General competent en matèria d'indústria per a la seua millora o degut emplenament. f) MODEL NORMALITZAT DE TAULA DE COSTOS ESTIMATS (MODINEN2 , que està inclòs com a imprés associat a este tràmit i també disponible en el tràmit telemàtic), amb el desglossament detallat del pressupost subvencionable. g) En els casos de no subjecció o exempció, total o parcial, de l'IVA, així com en aquells supòsits en què l'entitat aplique una prorrata de l'IVA, haurà d'aportar-se juntament amb la sol·licitud qualsevol certificat o documentació que acredite estes circumstàncies, considerant-se en cas de no aportar-se que l'import de l'IVA suportat no serà subvencionable. Esta situació respecte a l'IVA deurà, a més, explicar-se adequadament en el compte justificatiu i reflectir-se expressament en l'informe d'auditoria. 3. L'òrgan competent per a la instrucció i resolució de l'expedient, podrà requerir de l'entitat sol·licitant en qualsevol moment, altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La PRESENTACIÓ de les sol·licituds i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'estes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT ELECTRÒNIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se. Per a això haurà de disposar d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de firma electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre estos sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació de la C.Valenciana). - I el sistema clau-firma de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats....). Més informació en: https://sede.gva.es/es/sede_certificados 2.- Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), haurà d'inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit. Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona presentadora. 3. *Clickando en el BOTÓ "Sol·licitud-Presentació autenticada" (que figura en color roig ), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el/els formulari/s web, annexar la documentació emplenada i firmada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre. Existix una GUIA ACLARIDORA en l'apartat "Impresos associats" i també unes instruccions de tramitació telemàtica en la pàgina web de la Conselleria (veure enllaç directe en este tràmit). 4. Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR: - És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les FIRMES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que ho subscriguen. - En este tràmit de la Guia Prop: * En l'apartat denominat "FORMULARIS I DOCUMENTACIÓ; apareix el llistat de documents a presentar. * I en l'apartat "IMPRESOS ASSOCIATS"(a més d'en el propi tràmit telemàtic) existixen models normalitzats i emplenables de tots o alguns d'eixos documents, segons el cas. Si existix model normalitzat el document haurà de presentar-se en ell. No obstant això, aquells documents per als quals no existisca model normalitzat hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar a la seua sol·licitud telemàtica. - En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar i els seus possibles formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans d'annexar els documents. 5. Disposa de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://www.gva.es/es/web/administracion-online/faqs-servicis-en-linia

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DE LA DOCUMENTACIÓ ANNEXA REQUERIDA per a l'obtenció d'estes ajudes, OBLIGATÒRIAMENT DE MANERA ELECTRÒNICA, a través del tràmit telemàtic dissenyat per a estes ajudes. IMPORTANT: - La presentació de la sol·licitud d'ajudes i altra documentació requerida es realitzarà obligatòriament de manera telemàtica, atenent el que es preveu en el resolc nové de la Resolució de convocatòria i en l'apartat d'este tràmit denominat 'Com es tramita telemàticament? - Informació de tramitació'. A més, s'ha elaborat una GUIA ACLARIDORA PER A SOL·LICITAR ESTES AJUDES, disponible en l'apartat "Impresos associats" d'este tràmit de la Guia Prop i existixen unes INSTRUCCIONS generals per a ajudar en eixa tramitació telemàtica en la pàgina web de la Conselleria (veure enllaç directe en este tràmit). - Si malgrat estar obligades a presentar electrònicament la sol·licitud, alguna entitat la presenta presencialment, l'òrgan instructor li requerirà perquè rectifique este defecte a través de la seua presentació electrònica en el termini de 10 dies, però es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica, per la qual cosa, si la mateixa es produïx després del termini establit en el resolc onzé de la Resolució de convocatòria, la sol·licitud serà inadmesa per extemporània. - CADA ENTITAT NOMÉS podrà presentar UNA SOL·LICITUD D'AJUDA . En cas de presentar-se més d'una sol·licitud per la mateixa entitat , s'admetrà únicament l'última sol·licitud que tinga entrada en la seu electrònica de la Generalitat, dins del termini establit. 2. ESMENA DE SOL·LICITUDS - Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible o es considere necessària per a resoldre, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, en el termini de deu dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents requerits, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment. - Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre i 54 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana. - La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser esta via obligatòria per a les persones jurídiques. - L'esmena o l'aportació de documentació a iniciativa de l'entitat sol·licitant es realitzarà a través d'este mateix tràmit, però en la fase d'esmena 3. COMISSIÓ D'AVALUACIÓ: - De conformitat amb el que es disposa en la base 24 de les bases reguladores, es constituirà una comissió d'avaluació que elevarà a la persona titular de la Direcció general, amb competències en matèria d'indústria, les corresponents propostes de concessió d'ajudes, amb determinació de les seues quanties, de denegació d'ajudes, així com, si és el cas, de desistiment i inadmissió de sol·licituds, amb expressa menció dels motius concurrents en cada cas. - La composició de la Comissió Tècnica i el seu funcionament seran els establits en la citada base 24 4. RESOLUCIÓ: - Es delega en la Direcció General amb competències en matèria d'indústria, la resolució de les sol·licituds de subvencions que es presenten a l'empara de les convocatòries d'ajudes. L'òrgan competent per a la resolució d'estes subvencions serà, així mateix, competent per a dictar la resolució prevista en la base 26 de l'Orde 6/2021, modificada per l'Orde 12/2022. - El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de SIS MESOS a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). - Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada. - Per a la resolució d'incidències i supòsits de modificació de la subvenció s'estarà al que es preveu en la base 26 de l'Orde 1/2024, de 30 de gener i en el resolc catorzé de la Resolució de convocatòria. 5. NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ - La resolució del procediment de concessió es notificarà a les entitats interessades mitjançant la seua publicació en la pàgina web de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, en aplicació de l'article 45.1. b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - També es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en la Base de dades Nacional de Subvencions, en compliment del que s'establix sobre publicitat de subvencions en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 6. JUSTIFICACIÓ DE LES AJUDES Veure informació en apartat JUSTIFICACIÓ I COBRAMENT 7. INFORMACIÓ I PUBLICITAT: De conformitat amb el que s'establix en l'article 21 del Decret 118/2022, de 5 d'agost, del Consell, s'establix com a compromís de transparència que totes les entitats beneficiàries que perceben una subvenció per esta convocatòria, hauran d'informar d'esta, publicant en un apartat específic del seu portal web, l'import de la subvenció concedida, així com una referència genèrica de les finalitats per a les quals s'ha concedit l'ajuda. La informació haurà de mantindre's publicada en el portal web almenys durant 3 anys comptats des de la data límit de justificació de les ajudes. La informació haurà de mantindre's publicada en el portal web almenys durant 3 anys comptats des de la data límit de justificació de les ajudes. Igualment haurà d'informar-se del suport de la Conselleria en tot el material físic, gràfic, informàtic o audiovisual relacionat amb les actuacions subvencionades (carpetes, cartelleria, bàners en webs, notes de premsa, campanyes en xarxes socials, vídeos, roll-ups i estands, mails informatius, invitacions a participar en les actuacions, accions de difusió, informes o estudis lliurables finals etc). El compliment d'estes obligacions de publicitat es justificarà davant l'empresa auditora i el seu incompliment total o parcial podrà considerar-se com a insuficient justificació de la subvenció, amb les conseqüències jurídiques establides en el resolc dihuité d'esta Resolució El logo institucional que l'entitat beneficiària publique en el seu web per a la difusió de les actuacions subvencionades haurà de correspondre a la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme (i no a altres conselleries o organismes públics com IVACE, entre altres), i referent a això s'haurà d'incorporar impressió de la pàgina web, on siga visible este logo, en l'informe d'auditoria. Per al seu correcte ús ha de distingir-se clarament la relació existent entre l'entitat beneficiària i la Conselleria. Per tant, abans de l'aparició de la marca/logo ha de figurar alguna frase que establisca de manera adequada la citada relació, del tipus "Amb la subvenció de...". El seu accés està disponible a través del següent enllaç: https://presidencia.gva.es/estatico/identitat-gva/ Pot utilitzar-se qualsevol de les dos versions de la marca/logo: en color o en negre, així com també en negatiu.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Veure el resolc dotzé i els annexos I, II i III de la Resolució de convocatòria.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

La direcció general competent en matèria d'indústria.

Obligacions

Obligacions

Les beneficiàries d'aquestes ajudes hauran de complir totes les obligacions establides en la base 3 de la ordre 6/2021, de 13 d'octubre.

Observacions

Observacions

La resolució de concessió que es dicte posa fi a la via administrativa i contra aquesta podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació, si l'acte fóra exprés, o en qualsevol moment a partir de l'endemà a aquell en què es produïsquen els efectes del silenci administratiu, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de la seua notificació, si fóra expressa, o, si no ho fóra, en el termini de sis mesos a comptar des de l'endemà d'aquell en què es produïsca l'acte presumpte, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1. QUANTIA DE L'AJUDA: - En el resolc huité de la Resolució de convocatòria s'establix l'import de l'ajuda, en funció del tipus d'actuació. - En relació amb les despeses d'auditoria per a l'elaboració de l'Informe de revisió de la documentació justificativa de la subvenció per empresa auditora externa, inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, l'ajuda consistirà en una subvenció del 100% de les despeses que siguen considerats com a subvencionables. - S'establix un IMPORT MÀXIM d'ajuda per sol·licitud de 30.000 euros 2. DESPESES SUBVENCIONABLES 2.1. Tindran la consideració de despeses subvencionables els que satisfacen el que s'establix l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, que hagen sigut efectivament pagats entre l'1 de gener i el 29 de novembre de 2024, i s'enquadren en alguna de les categories previstes en el resolc sèptim de la Resolució de convocatòria. 2.2. Són regles aplicables als conceptes de despesa subvencionable les enumerades en l'apartat 2 del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria. 2.3. La justificació a l'empresa auditora de les despeses subvencionables es farà en els termes de l'apartat 3 del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria. 3. MINORACIÓ I REINTEGRAMENT D'AJUDES: veure el que es disposa en el resolc desseté de la Resolució de convocatòria.

Termini màxim

Termini màxim

- El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de SIS MESOS a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds establit en la convocatòria. - Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això, sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La competència de la persona titular de la conselleria per a dictar la resolució de concessió d'aquestes ajudes s'ha delegat en la direcció general competent en matèria d'indústria.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

S'aplicarà el règim sancionador per la comissió d'infraccions administratives previstes en la normativa bàsica estatal que s'estableix en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, als subjectes beneficiaris de subvencions, que siguen responsables d'aquestes, i seran sancionats d'acord amb el que disposa el capítol IV del títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i amb caràcter procedimental en el títol VI de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
Termini justificació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La presentació de la documentació justificativa es realitzarà utilitzant el TRÀMIT TELEMÀTIC disponible en l'apartat ESMENA d'aquest mateix tràmit.

Termini

Termini

Les entitats beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa FINS Al 29 DE NOVEMBRE DE 2024, inclusivament.

Documentació

Documentació

IMPORTANT: Amb caràcter previ a la presentació de la documentació, es recomana la lectura detallada de la GUIA PER A JUSTIFICAR LES AJUDES (veure FJINENT2) - La documentació justificativa, que haurà de presentar-se de conformitat amb el que es disposa en la base 29 de l'Orde 1/2024, de 30 de gener (els models normalitzats es troben disponibles com a impresos associats a este tràmit), serà la següent: 1) Model normalitzat d'Informe d'empresa auditora de comptes, degudament emplenat en tots els seus apartats i firmat electrònicament per la mateixa (model AUDINEN2). 2) Model normalitzat de taula de costos realitzats i efectivament pagats amb motiu del pla d'actuacions subvencionat, que es considerarà com a compte justificatiu, i haurà d'estar firmat electrònicament per l'empresa beneficiària i, optativament, per l'empresa auditora de comptes (CINENT2B) 3) Memòria tecnicoeconòmica , segons model normalitzat, firmada electrònicament ( MTERBA2 ). 4) En cas d'haver denegat expressament l'autorització a la Direcció General competent en matèria d'indústria perquè obtinga de manera directa, a través de certificats electrònics, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, haurà d'aportar les certificacions relacionades en l'apartat dos del resolc dècim de la Resolució de convocatòria. - La Direcció General competent en matèria d'indústria podrà requerir la informació addicional que, en cada cas, estime necessària per a acreditar el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció.

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix

- Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible o es considere necessària per a resoldre, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, esmene la falta o acompanye els documents requerits, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment. - Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. - La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser aquesta via obligatòria per a les persones jurídiques.

Termini

Termini

TERMINI: 10 dies hàbils CÒMPUT DEL TERMINI: Els terminis expressats en dies es comptaran a partir de l'endemà d'aquell en què tinga lloc la notificació o publicació de l'acte de què es tracte, o des del següent a aquell en què es produïsca l'estimació o la desestimació per silenci administratiu. (art. 30.3 Llei 39/2015, d'1 d'octubre)

Presentació

Presentació