Detall de Procediment

Sol·licitud de reconeixement d'hores de desdoblegue de cicles formatius per al curs 2021-2022 per a centres privats concertats.

Codi SIA: 225104
Codi GUC: 18862
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: TANCAT
(15-07-2021
31-07-2021)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitud de pagament d'hores de desdoblegue de Cicles Formatius per al curs 2021-22 per a centres privats concertats.

Observacions

Observacions

- Les unitats que no arriben a un número mínim de 20 alumnes no seran susceptibles de desdoblament en els mòduls establits. - En el cas que tinguen concertades diverses unitats d'un mateix curs, es podrà desdoblegar el mínim nombre d'hores possible.

Requisits

Requisits

- Tindre unitats concertades en el curs 2021-22 en els cicles formatius de grau mitjà i/o superior objecte de la sol·licitud. - Els mòduls han de ser susceptibles de desdoblegue segons la normativa vigent (veure "Fonts jurídiques i/o documentals"). - S'ha d'acreditar que en el mòdul sol·licitat hi ha matriculades un mínim de 20 persones matriculades amb assistència efectiva. - En el supòsit de tindre concertades diverses unitats del mateix cicle en un mateix curs i complir la normativa en matèria de ràtios alumnat/unitat, es podrà desdoblegar el mínim d'unitats possible.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

S'iniciarà a instàncies de part, sent aquesta el representant de la titularitat o persona a qui autoritze en representació.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 4/2020, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2021
  • RESOLUCIÓ de 8 de juliol de 2021, de la Secretària Autonòmica d'Educació i Formació Professional, per la qual és determinen els mòduls susceptibles de desdoblament en els cicles formatius de grau mitjà i superior per al curs 2021-2022 i el procediment de sol·licitud als centres privats concertats.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

S'estableix el termini de presentació de la sol·licitud d'hores de desdoblegue pels interessats del 15 al 31 de juliol de 2021. (DOGV num.9127 del 14.07.2021)

Formularis i documentació

Imprés de sol·licitud, disponible en l'apartat "impresos associats".

Presentació

Presentació

Presencial
A fi de facilitar i agilitar la tramitació de la sol·licitud, aquesta es presentarà PREFERENTMENT en el registre electrònic disponible en https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18494. En cas de no optar per la presentació en format electrònic, pot dirigir-se a: a) Els registres dels òrgans administratius al qual es dirigisquen. b) Els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) Les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) Les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) Qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

On dirigir-se

Telemàtica
Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica llija atentament tota la informació d'aquest tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la seua tramitació, ja que accedirà a una sol·licitud general, en el qual vosté mateix haurà de detallar l'objecte de la seua sol·licitud, emplenar les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això cal: 1- Anotar el nom d'aquest tràmit que està llegint. 2- Descarregar els formularis o plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que estime necessari, emplenar-los, signar-los, en el seu cas, per les persones que, segons el tipus de document, procedisca, i guardar-los en el seu ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica. 3- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, iniciarà el tràmit telemàtic punxant la icona superior de "Tramitació telemàtica", que li portarà a identificar-se mitjançant l'Assistent de Tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Emplenar el formulari de dades generals. b) Indicar el servei territorial: "serveis centrals (direcció general)". c) Especificar en la matèria objecte de la sol·licitud: Sol·licitud d'hores de desdoblegue de Cicles Formatius de grau mitjà i superior per al curs 2021-22 per a centres privats concertats. d) Emplenar el nom del tràmit en el camp "SOL·LICITUD": Sol·licitud d'hores de desdoblegue de Cicles Formatius de grau mitjà i superior per al curs 2021-22 per a centres privats concertats. e) Annexar el formulari de sol·licitud que prèviament ha sigut descarregat i emplenat. f) Fer clic sobre el botó Registrar (es facilitarà el número de registre, data, lloc i hora de presentació). g) Guardar i imprimir (si ho desitja) el justificant de registre. La presentació telemàtica haurà finalitzat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. Presentació de la sol·licitud dirigida al Servei de Finançament de Centres Concertats de la Direcció General de Centres Docents. 2. El Servei de Finançament de Centres Concertats comprovarà la documentació i el compliment dels requisits. 3. En cas de deficiències en la sol·licitud, es requerirà a l'interessat perquè esmene les mateixes en un termini de deu dies. Si així no ho fera, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució. 4. Les sol·licituds es valoraran amb la prèvia comprovació de l'assistència efectiva fins al 30 de setembre de 2021 en els mòduls dels cicles formatius objecte de la sol·licitud, bé a través de la inspecció educativa bé a través dels mitjans informàtics de gestió del sistema educatiu en disposició de l'administració competent en matèria educativa (ITACA). 5. Comprovada tota la documentació i que es reuneixen tots els requisits exigibles, s'emetrà la corresponent Resolució per la Secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Es podra interposar recurs d'alçada davant del Conseller d'Educació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la notificació de la resolució, de conformitat amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No