Comunicació d'ús de desfibril·lador semiautomàtic extern per personal no sanitari - DESA - GVA.ES
Comunicació d'ús de desfibril·lador semiautomàtic extern per personal no sanitari - DESA
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 16-10-2017
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Comunicació de l'ús del desfibril·lador semiautomàtic (DESA) al Servei de Planificació i Organització del Sistema d'Urgències i
Emergències Sanitàries
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
La persona titular o persona física jurídica responsable de la gestió o explotació dels espais o llocs on es trobe instal·lat el DESA utilitzat.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 10/2014, de 29 de desembre, de la Generalitat, de salut de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 7434 de 31/12/2014).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236 de 02/10/2015).
- Reial decret 365/2009, de 20 de març, pel qual s'estableixen les condicions i els requisits mínims de seguretat i qualitat en la utilització de desfibril·ladors automàtics i semiautomàtics externs fora de l'àmbit sanitari.
- Decret 159/2017, de 6 d'octubre, del Consell, pel qual es regula la instal·lació i l'ús de desfibril·ladors automàtics i semiautomàtics externs fora de l'àmbit sanitari, a la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
Es notificarà la utilització després de cada cas d'ús d'un DESA i després de la finalització de la intervenció, en un termini màxim de 72 hores.
Formularis i documentació
1. El document de registre que el mateix DESA proporciona després de cada ús, en el cas que genere el dit registre.
2. El model de comunicació que es troba disponible en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet, , així com en la pàgina web de la Conselleria amb competències en matèria de sanitat, .
Presentació
Presentació
Presencial
La documentació s'ha de remetre al Servei de Planificació i Organització del Sistema d'Urgències i Emergències Sanitàries i s'ha de presentar:
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca, a la següent adreça postal:
Direcció General Assistència Sanitària
Servei de Planificació i Organització del Sistema d'Urgències i Emergències Sanitàries
C/Misser Mascó 31, 46010 València
Telemàtica
Normativa
Normativa
- Llei 10/2014, de 29 de desembre
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre
- Decret 159/2017, de 6 d'octubre, del Consell.
- Reial decret 365/2009, de 20 de març, pel qual s'estableixen les condicions i els requisits mínims de seguretat i qualitat en la utilització de desfibril·ladors automàtics i semiautomàtics externs fora de l'àmbit sanitari.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La persona titular o persona física jurídica responsable de la gestió o explotació dels espais o llocs on es trobe instal·lat el DESA utilitzat, haurà de notificar la utilització després de cada cas d'ús d'un DESA i després de la finalització de la intervenció, en un termini màxim de 72 hores.
Haurà d'emplenar el model de comunicació que es troba disponible en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en Internet, , així com en la pàgina web de la Conselleria amb competències en matèria de sanitat, .
Haurà d'adjuntar al model anterior, el document de registre que el mateix DESA proporciona després de cada ús, en el cas que genere el dit registre.
Els documents anteriors s'han de remetre al Servei de Planificació i Organització del Sistema d'Urgències i Emergències Sanitàries a través dels llocs de presentació assenyalats en aquest procediment.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Servei de Planificació i Organització del Sistema d'Urgències i Emergències Sanitàries
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí