Detall de Procediment

Concurs de trasllat (presentació de documentació). Al·egacions.

Codi SIA: 278195
Codi GUC: 18922
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

El tràmit d'informació pública té per objecte recollir al·legacions dels funcionaris de carrera que han participat en un concurs de trasllats dels llocs de treball de la Direcció General de Funció Pública.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol funcionari de carrera que, després de participar en un concurs de trasllats, considere que aquest concurs afecta l'esfera dels seus drets i interessos legítims.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini per a la presentació d'al·legacions serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'edicte corresponent a la convocatòria del concurs de trasllats.

Formularis i documentació

Es presentarà el model de sol·licitud normalitzat acompanyat de la documentació que es considere oportuna.

Presentació

Presentació

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa