Detall de Procediment

TECE - Comunicació telemàtica d'inici de les obres d'un expedient de rehabilitació edificatòria.

Codi SIA: 687367
Codi GUC: 19108
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

El tràmit té per objecte la presentació telemàtica de la comunicació de l'inici de les obres d'un expedient de sol·licitud d'ajudes del Programa d'ajudes a la rehabilitació edificatòria.

Observacions

Observacions

L'atenció presencial en la Direcció Territorial d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori -VALÈNCIA- serà per mitjà de cita prèvia, la qual es pot sol·licitar a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 (o 963866000) o a través de la pàgina d'Internet: https://www.tramita.gva.es/citaprevia/validacion.jsp?p_idioma=valenciano

Requisits

Requisits

Tindre un expedient en tramitació del Programa d'ajudes a la rehabilitació edficatòria

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

L'aportació documental telemàtica, l'efectuarà la persona sol·licitant (o el representant legal) de l'ajuda que es tramita en la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

La comunicació d'inici de les obres es realitzarà dins del termini de 4 mesos des de la notificació de la resolució de la concessió de l'ajuda publicada en el DOGV.

Formularis i documentació

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de punxar en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, on la persona sol·licitant s'identificarà amb un certificat de firma digital acceptat per la Generalitat. Haurà de disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic (Ver enllaços de l'apartat Informació Complementaria). També pot tramitar utilitzant el sistema de CL@VE-PERMANENT de l'Estat. Amb aquest sistema d'autenticació i signatura no necessita disposar de certificat en el seu equip ni usar Java o el programa AUTOFIRMA (vegeu l'apartat enllaços d'aquest tràmit). 2. S'haurà d'aportar obligatòriament les dades de l'expedient per al que s'aporta la documentació: Nom i cognoms o raó social del sol·licitant i el seu número de DNI-NIE-NIF, així com el número de l'expedient. NOTA IMPORTANT: si l'aplicació no respon amb eixe DNI-NIE-NIF, complete la casella amb el DNI-NIE-NIF del propietari / comunitat de propietaris. 3. A continuació, s'adjuntarà l'imprés de comunicacions d'inici de les obres degudament omplit. 4. Finalment ho registrarà d'entrada, a través del registre telemàtic. La documentació s'incorporarà a l'expedient, i serà valorada pel personal de la conselleria encarregat de la tramitació de l'expedient.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa