Detall de Procediment

ESMENA, RENÚNCIA, DEVOLUCIÓ D'INGRESSOS, RELACIONS DE PARTICIPANTS I EQUIP D'ANIMACIÓ I APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ, per a reserves de la modalitat "Viu L'hivern" 2024/2025

Codi SIA: 687690
Codi GUC: 19158
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT IVAJ
Termini de sol·licitud: OBERT
(06-04-2023
31-05-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Este tràmit permet l'aportació de documents a un expedient de la convocatòria de la campanya *Viu *Jove, en la modalitat "Viu L'hivern" d'Oferta Concertada. L'aportació es pot realitzar: - Per iniciativa de la persona interessada o aportació de documentació. - A conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'Administració

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones titulars, o els seus representants legals, de les sol·licituds d'Oferta Concertada presentades.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

L'aportació de documents es pot dur a terme en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat. Si ja se li ha requerit, la documentació s'ha d'aportar en el termini que l'Administració establisca.

Formularis i documentació

Quan siga per iniciativa de la persona interessada, aportarà la documentació que considere pertinent, i a més els annexos: III (Sol·licitud) IV (Relació de participants), V (Relació de l'equip d'animació), VI (Renúncia total o parcial de places), VII (Sol·licitud de devolució d'ingressos), VIII (Tarifes) IX (Períodes d'estades Si es tracta de requeriment administratiu, la que se li sol·licite en este.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Les instàncies es presentaran a través de mitjans electrònics, mitjançant la seua presentació via telemàtica.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. La persona interessada s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. 2. Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar. 3. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal competent, qui procedirà en conseqüència.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa