Detall de Procediment

Convocatòria del programa Campaments d'estiu per a joves, durant l'estiu de 2023, dins de la campanya Viu L’Estiu.

Codi SIA: 716865
Codi GUC: 19276
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT IVAJ
Termini de sol·licitud: OBERT des de 01-06-2023
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Oferir, als joves de 12 a 17 anys, en els albergs de la Comunitat Valenciana i altres comunitats autònomes, activitats d'oci educatiu i inclusiu amb la finalitat de promoure la participació i l'intercanvi d'experiències i fomentar al màxim els espais de trobada i de debat.

Observacions

Observacions

Serveis que s'ofereixen: - Un programa d'activitats de multiaventura, temps lliure, activitats d'oci educatiu, formatiu i convivencial. En alguns s'inclouen activitats nàutiques, amb una duració de 10 dies. - Allotjament en albergs juvenils de la Comunitat Valenciana o d'altres comunitats autònomes. - Alimentació en règim de pensió completa, en el qual s'inclou el desdejuni, menjar, berenar i sopar. - Servei d'animació per especialistes en activitats socioculturals, en nàutiques i de multiaventura. - Material necessari per a realitzar les activitats. - Assegurança de responsabilitat civil i d'accidents. - En les activitats en altres comunitats autònomes, s'inclou el transport des de València, Alacant o Castelló fins a l'alberg on s'allotgen. En les activitats que es realitzen en la Comunitat Valenciana, l'o la jove que participe haurà d'arribar pels seus propis mitjans a l'alberg.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran participar en aquesta convocatòria els i les joves que reunisquen els següents requisits: -Ser residents en la Comunitat Valenciana. -Que el primer dia de l'activitat tinguen l'edat mínima i que no superen l'edat màxima que per a cada activitat es detalla en l'annex II. -Altres requisits que apareguen en les fitxes de les activitats.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Les persones interessades podran presentar la seua sol·licitud a partir de les 09.00 h. del dia 1 de juny de 2023 i fins a 15 dies abans de l'inici de l'activitat, a través de l'enllaç que es publicarà en la següent pàgina https://ocieducatiu.info/activitats-doci-educatiu/intercanvis2023/

Formularis documentació

La documentació requerida és la següent: a) La inscripció en campaments d'estiu, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex III, mitjançant el procediment telemàtic de l'IVAJ b) Fitxa mèdica, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex IV. c) Qualsevol altra documentació que se sol·licite en la fitxa d'activitats

Presentació

Presentació

Presencial
Les sol·licituds d'inscripció es realitzaran a través dels següents mitjans: - Les inscripcions es realitzaran preferentment en línia a través de l'enllaç que es publicarà en la pàgina web de l'IVAJ, https://ocieducatiu.info/es/actividades-de-ocioeducactivo/campamentos-de-intercambio/, emplenant el formulari. - Quan la persona interessada opte per fer la inscripció de manera presencial podrà fer-ho en les seus de l'IVAJ, a València, C/ de l'Hospital 11, Alacant, Rambla Méndez Núñez 41, i Castelló de la Plana, C/ Orfebres Santalínea 2, on se'ls assistirà per una persona empleada pública, d'acord amb el que preveu l'article 12.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Es procedirà de la mateixa manera per a fer el pagament. Només es podrà adjudicar una plaça per persona. No obstant això, en el cas que queden places vacants fins a 15 dies naturals abans de l'inici de l'activitat, es podrà sol·licitar una altra plaça. Els mitjans per a tramitar la formalització de les places adjudicades en el sorteig, seran: Presentant a través del registre telemàtic https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciartramite.html?tramite=dgm_gen&version=3&login=c&idioma=es&idcatguc=pr&idprocguc=19276 la documentació requerida: a) Fitxa mèdica, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex IV. b) Qualsevol altra documentació que se sol·licite en la fitxa d'activitats
Telemàtica
Les inscripcions es realitzaran preferentment en línia a través de l'enllaç que es publicarà en la pàgina web de l'IVAJ.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de clicar en la icona "tramitar amb certificat". Haurà de disposar d'un certificat electrònic reconegut per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (www.accv.es), o DNI electrònic. A continuació, haurà de seguir els passos següents per a la tramitació: 1. "Heu de saber": breu explicació dels passos a seguir per a completar el procés. Començar. 2. "Emplenar": Completar el formulari de dades generals amb els camps obligatoris. Enviar. 3. "Documentar": cal tindre en compte el següent: - Des de "sol·licitud" "annexa document", es pot descarregar el formulari corresponent (annex IV). - Guardar el formulari en l'equip i emplenar-lo. - Annexar. 4. Des de l'apartat “Altres documents” es pot adjuntar la documentació requerida. En l'apartat "pagar" no s'ha de fer cap acció. 5. Registrar el formulari presentat. 6. Guardar el formulari signat i registrat com a document vàlid davant l'Administració.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

Tarifes: L'import de cada plaça és l'indicat en l'Annex II. Sobre aquests imports s'aplicaran els següents descomptes o bonificacions: a) Per ser titular d'un carnet de família nombrosa de categoria general, un 20%. b) Per ser titular d'un carnet de família nombrosa de categoria especial, un 50%. c) Per ser titular d'un carnet de família monoparental de categoria general, un 20%. d) Per ser titular d'un carnet de família monoparental de categoria especial, un 50%. e) Per ser una família d'acolliment, un 20%. f) Per ser persona amb discapacitat, un 20%. g) Per ser víctimes de violència de gènere, un 50%. h) Per ser víctimes de terrorisme, un 50%. En el procediment de cobrament Les inscripcions es realitzaran preferentment en línia a través de l'enllaç que es publicarà en la pàgina web de l'IVAJ, https://ocieducatiu.info/es/actividades-de-ocioeducactivo/campamentos-de-intercambio/, emplenant el formulari. El pagament de la quota es realitzarà en la mateixa pàgina web a través del sistema TPV. La reserva es formalitzarà mitjançant el pagament del preu de la plaça adjudicada, tenint en compte les bonificacions a les quals puga tindre dret. Les bonificacions no són acumulables Per a poder realitzar la inscripció en línia es requereix verificar la informació d'identificació i residència, per la qual cosa és necessari autoritzar la consulta.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No

Documentació

Documentació

Documentació a aportar posteriorment per a formalitzar la plaça: La formalització de la plaça es farà una vegada realitzat el pagament, amb la presentació de la documentació requerida. Podran formalitzar la plaça fins a 48 hores després de la inscripció. Una vegada realitzat el pagament hauran de presentar a través del registre telemàtic https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciartramite.html?tramite=dgm_gen&version=3&login=c&idioma=es&idcatguc=pr&idprocguc=19276 la documentació requerida: a) Fitxa mèdica, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex IV. b) Qualsevol altra documentació que se sol·licite en la fitxa d'activitats