Detall de Procediment

AL SERVEI D´INSPECCIÓ MEDIAMBIENTAL - Contestació a Requeriment i/o aportació documental en procediments seguits en el SERVEI D'INSPECCIÓ MEDIAMBIENTAL en matèria de Qualitat Ambiental

Codi SIA: 716867
Codi GUC: 19290
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Presentar tot tipus d'al·legacions i/o aportar documentació al requeriment efectuat des del servei d'inspecció mediambiental en matèria de qualitat ambiental.

Observacions

Observacions

Una vegada transcorregut el termini atorgat en el requeriment de referència sense haver presentat la documentació requerida, s'entendrà que no la té, la qual cosa pot donar lloc a l'inici de les actuacions corresponents en determinació de possibles responsabilitats en què hauria pogut incórrer de conformitat amb el que preveu la normativa mediambiental vigent.

Requisits

Requisits

- Ser persona física o jurídica assenyalada en el requeriment com a presumpta responsable o representant d'aquesta.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones físiques o jurídiques que hagen sigut assenyalades en el requeriment com a presumptes responsables i estiguen interessades a contestar-lo i/o a presentar documentació respecte d'això.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Termini

Termini

En el termini indicat en el peu del requeriment.

Formularis i documentació

La reflectida en el requeriment referit, així com qualsevol altre document que considereu convenient.

Presentació

Presentació

Presencial
a) Als registres dels òrgans administratius a què s'adrecen. b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) A les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre lloc que establisquen les disposicions vigents. No obstant això, els interessats que siguen persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligats a relacionar-se amb aquestes a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de la documentació s'ha d'efectuar electrònicament. I, preferentment, a:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com els que, encara que no hi estan obligats, opten per aquesta via, han de presentar la documentació telemàticament mitjançant la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent: http://www.gva.es/va/proc19290 Per a accedir de manera telemàtica l'interessat ha de tindre un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre els quals estan els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema de signatura Cl@ve per a les persones físiques. Quan els interessats estiguen obligats a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics però la documentació es presente de forma presencial, es requerirà l'interessat que l'esmene mitjançant la seua presentació electrònica. Els documents que s'adjunten al tràmit telemàtic han d'estar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que s'efectuen per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat però que no s'arriben a registrar, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Tramitació presencial: Presentar als registres d'entrada indicats en l'apartat "On s'ha d'anar" l'escrit de contestació al requeriment signat per la persona presumpta responsable o pel seu representant legal, i adjuntar tota la documentació que considere pertinent. Tramitació telemàtica: En la icona superior "Tramitar amb certificat" inicieu el tràmit de presentació de contestació al requeriment, que serà signat electrònicament d'acord amb l'article 11.2 de la Llei 39/2015.

Observacions

Observacions

No es pot interposar cap recurs.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa