Detall de Procediment

Mòdul específic: agents químics. Valoració del sistema de prevenció de riscos laborals. INVASSAT.

Codi SIA: 2082709
Codi GUC: 20110
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
Termini de sol·licitud: TANCAT
(13-03-2019
31-12-2019)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), en funció dels plans d'actuació contra la sinistralitat laboral, sol·licita i posa a disposició de determinades empreses l'ompliment del tràmit "Mòdul específic: agents químics", a fi que l'empresa, juntament amb la seua modalitat preventiva, s'avalue en el desenvolupament i la implantació de l'activitat preventiva, segons la Llei 31/1995, de prevenció de riscos laborals.

Observacions

Observacions

Per a poder realitzar el tràmit, ha de descarregar-se l'"INFORME DE SINISTRALITAT DE L'EMPRESA (*) http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17962&version=amp a) IMPORTANT: Abans d'emplenar el tràmit ha de descarregar-se l'arxiu Agents_Químics.pdf b) Imprimir el document Agents_Químics.pdf c) Emplenar i signar el document Agents_Químics.pdf en format paper d) Escanejar el document Agents_Químics.pdf en format pdf o zip e) Començar a emplenar el tràmit en l'aplicació f) Al final del tràmit l'aplicació li sol·licitarà que adjunte l'Agents_Químics.pdf emplenat en format paper. - * INFORME DE SINISTRALITAT - L'informe de sinistralitat inclou la informació sobre els accidents de treball amb baixa mèdica en jornada de treball, malalties professionals tancades com a malaltia professional amb i sense baixa mèdica, i accidents de treball amb baixa d'empreses de treball temporal -ETT- que ha patit l'empresa en qualitat d'empresa usuària. Tot això s'ha utilitzat per a la classificació final i global de l'empresa. - A més d'aquesta informació, s'inclouen els accidents in itinere i els accidents sense baixa. - L'informe pot incloure tres annexos amb la següent informació: . L'annex I registra la relació d'accidents en jornada de treball amb baixa incloses les recaigudes, malalties professionals comunicades, accidents in itinere i accidents sense baixa. . L'annex II facilita la relació d'accidents de treball que han tingut lloc en la pròpia empresa en treballadors pertanyents a altres empreses actuant com, contracta, subcontracta, ETT o unes altres i relació d'accidents de treball de treballadors de l'empresa que han tingut sinistres com a treballadors d'una altra (pluriempleo). . L'annex III, únicament per a les empreses de treball temporal, inclou una relació d'accidents de treball i el lloc-empresa on han succeït. - S'informa en l'apartat "D" respecte els delegats de prevenció i comités de seguretat i salut de l'empresa, segons els registres oficials vigents de les Direccions Territorials de Treball.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Totes les empreses/organismes/autònoms que els siga requerit per l'INVASSAT, segons els plans d'actuació contra la sinistralitat laboral

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • DECRET 48/2016, de 22 d'abril, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT).
  • Decret 157/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Termini

Termini

Obertura el dia 13 de Març de 2019 (disponible fins a final d'any).

Formularis i documentació

Al tràmit s'accedeix telemàticament i requereix aportació documental.

Presentació

Presentació

Presencial
S'accedeix al tràmit telemàticament.
Telemàtica
Tramitar amb certificat electrònic: - Feu clic en la part superior "Tramitar amb certificat". - Per a poder tramitar electrònicament, heu de disposar d'un certificat electrònic reconegut en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana segons la normativa vigent. Podeu consultar ací la llista completa de certificats admesos: https://sede.gva.es/va/sede_certificados - Si s'hi accedeix mitjançant un certificat electrònic de persona física, se sol·licitarà l'acceptació per part del peticionari del fet que "disposa d'un document d'autorització per part de l'empresa per a l'accés a l'informe de sinistralitat, el qual és confidencial i d'ús exclusiu de l'empresa i, així mateix, que dona el seu consentiment perquè quede registrat el seu accés com a persona física". - Les empreses que NO hagen tingut accidents amb baixa l'any de referència, únicament podran accedir a l'aplicació amb el certificat digital d'empresa. - Si teniu alguna incidència tècnica, podeu dirigir-vos a: generalitat_en_red@gva.es i, si és un dubte funcional, podeu dirigir-vos a: servplanesactuacionestadistica@gva.es, i indicar en l'assumpte "Informe de sinistralitat-Nom de l'empresa" i adjuntar el formulari: Sol·licitud de modificació de dades de l'informe anual de sinistralitat emés per l'INVASSAT (*).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Únicament s'admet per mitjans telemàtics. Certificat electrònic d'empresa o de ciutadà.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa