Detall de Procediment

Presentació de la documentació corresponent al curs de Formador o Formadora d'animadores i animadors. IVAJ.

Codi SIA: 2099669
Codi GUC: 20370
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT IVAJ
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La presentació, per part de les escoles d'animació juvenil, de la documentació establida en l'article 38.1 a, b i c del Decret 86/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual es desplega reglamentàriament la Llei 15/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de polítiques integrals de joventut.

Observacions

Observacions

- Els ciutadans que vulguen sol·licitar un certificat digital en suport programari han de dirigir-se a qualsevol dels punts de registre d'usuari de l'ACCV (PRU) que hi ha a la Comunitat Valenciana. L'emissió del certificat digital és presencial i dura entre 5 i 10 minuts des del moment de la sol·licitud. Cal identificar-se amb el DNI, NIE o passaport espanyol, en vigor. - Podeu consultar l'enllaç següent: http://www.accv.es/ciudadanos/puntos-de-registro-de-usuario/ - Sistemes de signatura electrònica admesos o usats en la seu https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados

Requisits

Requisits

Podran iniciar el tràmit telemàtic les persones físiques titulars de drets o interessos legítims per part de les escoles, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, conformement al que s'estableix en la llei.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les escoles d'animació juvenil situades a la Comunitat Valenciana, reconegudes per l'Institut Valencià de la Joventut, que imparteixen els cursos de formació en matèria d'animació juvenil regulats en el Decret 86/2015, de 5 de juny, del Consell.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 15/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de polítiques integrals de joventut
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
  • Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Al llarg de tot l'any

Formularis documentació

S'ha d'omplir la sol·licitud amb les dades sol·licitades i els camps assenyalats com a obligatoris. S'ha d'adjuntar el formulari que siga corresponent. Podran adjuntar, en l'apartat annex, la documentació que es requerisca normativament o la que estimen necessària per a la gestió del procediment. Respecte dels impresos associats, s'han de presentar: El cronograma del curs de Formador o Formadora d'animadores i animadors (FA) almenys 30 dies abans de la data d'inici prevista. La llista d'alumnat inscrit, en el termini de deu dies des de la data prevista per a l'inici del curs. I l'acta final, dins del termini d'un any des de l'inici del curs.

Presentació

Presentació

Telemàtica
La tramitació és telemàtica. S'ha de disposar d'un certificat electrònic reconegut per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (www.accv.es) o DNI electrònic. Per a iniciar el tràmit telemàtic, cal fer clic en la icona "Tramitar amb certificat". S'ha de disposar d'un certificat electrònic reconegut per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (www.accv.es) o DNI electrònic. A continuació, s'han de fer els passos següents per a la tramitació: 1. "Heu de saber": Breu explicació dels passos que s'han de seguir per a completar el procés. Començar. 2. "Omplir": Completar el formulari de dades generals amb els camps obligatoris. Enviar. 3. "Documentar": cal tindre en compte que: - Des de "Sol·licitud" "Annexa document", es pot descarregar el formulari corresponent (cronograma, llista d'alumnat inscrit, acta final). - Guardar el formulari en l'equip i omplir-lo. - Annexar. Des d'"Altres documents", es poden annexar els que l'interessat considere necessari per a acompanyar el formulari normalitzat. 4. En l'apartat "Pagar" no s'ha de fer cap actuació. 5. Registrar el formulari presentat. 6. Guardar el formulari signat i registrat com a document vàlid davant de l'Administració.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa