TECG - Aportació documental, renúncia o desistiment, per iniciativa del ciutadà, a un expedient telemàtic. - GVA.ES
TECG - Aportació documental, renúncia o desistiment, per iniciativa del ciutadà, a un expedient telemàtic.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Permet l'aportació d'un únic document a un expedient telemàtic obert en la Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.
L'aportació es realitza a iniciativa del ciutadà. L'objecte de l'aportació del document és informar l'administració de qualsevol dada o consideració que el ciutadà desitge en relació amb l'expedient telemàtic.
Així mateix, permet presentar renúncies (sobre sol·licituds realizades) o desistiments (sobre drets atorgats) a expedients oberts.
Observacions
Observacions
La presentació de la documentació comporta l'acceptació de la recepció de notificacions telemàtiques a través de la bústia personal en el portal de la Generalitat destinat la "Administració en línia".
Requisits
Requisits
Tindre obert i no arxivat un expedient telemàtic davant de la Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.
En la documentació aportada haurà de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient telemàtic a què fa referència.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars, o els seus representants, d'expedients telemàtics oberts davant de la Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Sol·licitud
Termini
Termini
En qualsevol moment mentres l'expedient no estiga arxivat.
Formularis i documentació
- Imprés normalitzat de sol·licitud.
- Els documents electrònics que consideren oportuns per a adjuntar a l'expedient telemàtic a què es fa referència.
Impresos associats
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
Telemàtica
Procés de tramitació
Procés de tramitació
S'ha d'accedir a l'Administració en línia, lloc en què el ciutadà s'identificarà amb un certificat de firma digital acceptat per la Generalitat, i s'adjuntaran els documents electrònics que consideren oportuns per a adjuntar a l'expedient telemàtic a què es fa referència.
Finalment, ho registrarà d'entrada a través del registre telemàtic.
La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en eixa matèria, qui actuarà en conseqüència.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Els competents en l'expedient a què aporta la documentació.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
El competent en l'expedient a què aporta la documentació.
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí