Detall de Procediment

Sol·licitud baixa Servici electrònic d'actes de comunicació judicials

Codi SIA: 2249766
Codi GUC: 20498
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: OBERT des de 19-12-2019
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La baixa en el servei d'actes de comunicació permet a qualsevol persona física sol·licitar la baixa del servei per al qual havia sol·licitat l'alta prèviament.

Requisits

Requisits

Per a accedir a aquest servei, s'ha de disposar de DNI electrònic, certificat digital o @clave.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona física donada d'alta en el servici electrònic d'actes de comunicació judicials.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • ORDRE 8/2019, de 28 de maig, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es crea la seu judicial electrònica de la Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Termini

Termini

Sense subjecció a termini de presentació.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre ells, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/es/sede_certificados), així com el sistema clau signatura per a les persones físiques. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent (els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, procedisca) i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'esta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es). Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es).

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació