Detall de Procediment

Sol·licitud per a la realització de subvencions destinades a la realització, a la Comunitat Valenciana, d'itineraris personalitzats d'inserció laboral destinats a col·lectius amb especials dificultats d'integració el mercat de treball (INTEGREM).

Codi SIA: 2398278
Codi GUC: 21046
Organisme: LABORA SERVEI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
Termini de sol·licitud: TANCAT
(11-01-2021
08-02-2021)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Per mitjà de la Resolució de 4 de desembre de 2020, de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, es va aprovar la convocatòria per a la concessió de subvencions per a la realització d'itineraris d'inserció laboral amb càrrec a l'exercici pressupostari 2021 en aplicació de l'Ordre 1/2020, de 27 de febrer, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball (d'ara en avant, ordre). Aquests itineraris inclouran accions d'orientació laboral, formació i experiències en entorns laborals (EEL), per part d'entitats especialitzades, dirigits a persones inscrites com a demandants d'ocupació en els espais LABORA amb especials dificultats d'integració en el mercat de treball.

Requisits

Requisits

- Tindre implantació física a la província de la Comunitat Valenciana on sol·liciten actuar. La resolució de convocatòria estableix en el resolc quart, apartat 3, les característiques mínimes dels locals on s'hagen de realitzar les accions dels blocs 1 i 2. D'acord amb el resolc quinzé, apartat 1.3 de la convocatòria, les entitats han d'aportar els plans de tots els locals que pretenguen utilitzar, així com els títols jurídics que n'acrediten la disponibilitat. Aquestes instal·lacions han de complir les condicions que estableix el resolc 4, punt 3 de la resolució de convocatòria. - Les entitats han de disposar d'adreça electrònica habilitada vàlida i actualitzada per a les comunicacions amb LABORA, així com per a rebre notificacions en aquesta, d'acord amb el resolc 4, punt 4 de la resolució de convocatòria. - Presentar la declaració responsable de la persona representant de l'entitat sol·licitant de disposar de signatura electrònica avançada i adreça electrònica de contacte actualitzada i funcional d'acord amb el model que s'estableix en el resolc quinzé apartat 1.7 de la resolució de convocatòria. No es podrà tindre la condició d'entitat beneficiària sense l'ompliment d'aquest imprés. - Tindre, entre les seues funcions o finalitats, l'atenció especialitzada a algun o alguns dels col·lectius que s'inclouen en l'article 3.1 de l'Ordre. Aquestes funcions s'han d'acreditar mitjançant una còpia compulsada dels documents corresponents o escriptures referents a la constitució i estatuts vigents de l'entitat, inscrites en el registre corresponent, i on es reculla l'atenció preferent a aquests col·lectius, de manera que quede acreditat el caràcter prevalent que aquesta finalitat representa sobre l'activitat general de l'entitat. - Les entitats sol·licitants han de tindre una antiguitat mínima de 3 anys, a comptar de la data de la seua constitució. - Estar acreditada o inscrita en un registre com a entitat col·laboradora en matèria de formació, d'acord amb el que disposa l'article 15 de la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de Formació Professional per a l'Ocupació en l'àmbit laboral (d'ara en avant, LSFP). S'ha de verificar mitjançant documentació justificativa de l'acreditació o inscripció com a entitat col·laboradora en matèria de formació, o declaració responsable sobre el compliment dels requisits exigits en l'article 15 de l'LSFP. - No estar incurses en cap de les circumstàncies que estableix l'article 13, apartats 2 i 3 de l'LGS. - Complir la normativa sobre integració de les persones amb discapacitat, excepte les que estiguen exemptes d'aquesta obligació, d'acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

De conformitat amb el resolc tercer de la convocatòria, i en relació amb el que disposa l'article 4 de l'Ordre, podran ser beneficiàries les entitats privades sense ànim de lucre amb experiència en l'atenció a persones pertanyents als col·lectius que s'indiquen en l'article 3.1 d'aquesta.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de l'LGS.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de l'LGS.
  • Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • DECRET 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana.
  • Text refós de la Llei d'ocupació, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2015, de 23 d'octubre
  • Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de Formació Professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral.
  • Llei 11/2003, de 10 d'abril, de la Generalitat, sobre l'Estatut de les persones amb discapacitat
  • Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
  • RESOLUCIÓ de 4 desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoquen, mitjançant tramitació anticipada, per a l'exercici 2021, les subvencions per a la realització d'itineraris d'inserció laboral per part d'entitats especialitzades en l'atenció de col·lectius amb especials dificultats d'integració en el mercat de treball (INTEGREM), en aplicació de l'Ordre 1/2020 de 27 de febrer, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
  • EXTRACTE DE LA RESOLUCIÓ de 4 desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoquen, mitjançant tramitació anticipada, per a l'exercici 2021, les subvencions per a la realització d'itineraris d'inserció laboral per part d'entitats especialitzades en l'atenció de col·lectius amb especials dificultats d'integració en el mercat de treball (INTEGREM), en aplicació de l'Ordre 1/2020 de 27 de febrer, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a comptar del dia 11 de gener de 2021 al 8 de febrer de 2021, els dos inclosos. Una vegada publicada aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, DOGV núm. 8976, de 16 de desembre de 2020. DOGV. Núm 8976 de 16 desembre de 2020

Formularis i documentació

DOCUMENTACIÓ QUE S'HA D'APORTAR AMB LA SOL·LICITUD: Juntament amb la sol·licitud, s'han de presentar els documents que s'indiquen a continuació: 1- Documentació obligatòria relativa a l'entitat: - Fotocòpia DNI del representant, si no autoritza la comprovació de la seua identitat en la sol·licitud. - Còpia compulsada dels documents o les escriptures referents a la constitució i els estatuts vigents de l'entitat, inscrites en el registre corresponent (cal indicar els paràgrafs d'aquests documents on s'acrediten els requisits que estableixen els articles 4.3 b i c de l'ordre). - Documentació de la persona signatària de la sol·licitud acreditativa de la capacitat per a representar a l'entitat (v. gr., escriptura d'apoderament o certificació de l'òrgan de govern de l'entitat, que faculte el representant per a subscriure la sol·licitud). - Acreditació de la disponibilitat dels locals i plans d'aquests. - Certificacions de compliment d'obligacions tributàries i de Seguretat Social, si no n'autoritza la consulta en la sol·licitud. - Model de domiciliació bancària. - Acreditació com a entitat col·laboradora de formació o declaració responsable del compliment dels requisits de l'art. 15 Llei 30/2015. - Declaració de signatura electrònica avançada actualitzada i funcional i representants autoritzats (en relació amb el resolc 4.4). - Declaració responsable del percentatge de persones amb discapacitat major o igual al 33 %, o, si és el cas, declaració d'estar exempta d'aquesta obligació. 2- Documentació voluntària relativa a l'entitat: - Declaració d'utilitat pública. - Documentació acreditativa de percentatge de persones de la plantilla amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %. - Pla d'igualtat entre homes i dones (visat). - Pla sobre conciliació laboral, personal i familiar. - Declaració responsable del percentatge de dones en llocs d'òrgans de direcció de l'entitat. - Document descriptiu de la metodologia pròpia d'orientació, si és el cas. 3- Documentació relativa a la subvenció sol·licitada: - Acords de col·laboració amb centres de treball per a la realització de les EEL. - Projecte-memòria de les accions que s'han de realitzar en els diferents blocs dels itineraris d'inserció: a) Dades de l'entitat sol·licitant. b) Àmbit territorial provincial on es pretén actuar i nombre de persones als quals l'entitat sol·licita atendre. Així com el col·lectiu o els col·lectius que sol·licita atendre, d'entre els que s'indiquen en l'article 3 de l'Ordre. c) Recursos humans de l'entitat per a l'execució de les accions d'orientació i de gestió i seguiment de les EEL, amb la delimitació d'aquells que estan a disposició de l'entitat en el moment de la sol·licitud i aquells que incorporaran abans de l'inici de les accions. d) Detall d'instal·lacions, equip i material amb de què l'entitat disposa en l'àmbit de cada província de la Comunitat Valenciana on pretén actuar, amb l'acreditació de la seua disponibilitat. e) Indicació d'utilització de metodologia pròpia. En cas afirmatiu, cal adjuntar el document esmentat en el resolc quinzé apartat 1.11.e, de la convocatòria. f) Llista dels acords amb les empreses per a la realització de l'EEL. g) Dades generals del projecte de formació. h) Relació de les accions formatives que s'impartiran en el model normalitzat, amb els corresponents codis, números d'acreditació o inscripció, duració en hores, nombre total de participants que se sol·licita atendre per a totes les accions formatives, i import sol·licitat, nombre total de participants en cada acció formativa, així com les hores d'EEL que sol·liciten per a cada curs. En el cas de sol·licitar impartir formació no certificable, cal afegir una descripció del contingut d'aquesta formació: - En cas de formació inclosa en el catàleg d'especialitats formatives del SEPE, només caldrà esmentar el nom del programa formatiu i el del mòdul o mòduls que s'impartiran, així com l'equipament i material necessaris per a la realització d'aquests mòduls. - En el cas de formació no inclosa en el catàleg d'especialitats formatives del SEPE, la descripció de la formació que s'impartirà haurà de concretar el contingut dels cursos i indicar l'equipament i material necessaris per a impartir-los, així com el perfil professional dels docents que hagen d'impartir aquestes accions formatives.

Presentació

Presentació

Telemàtica
En seu electrònica de la Generalitat, dirigits a les corresponents direccions territorials en l'àmbit o els àmbits de les quals provincials pretenga actuar l'entitat. L'accés a aquesta seu es farà a través de https://labora.gva.es/es/insercio o https:\\sede.gva.es S'ha de presentar només una sol·licitud per província. Per a fer la presentació telemàtica de les sol·licituds, s'ha d'accedir a la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), des d'on es pot accedir al tràmit de presentació de sol·licituds a ajudes de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o de la web labora.gva.es, mitjançant l'enllaç "Sol·licitud telemàtica". Per a fer la presentació, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), tots dos admesos per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es). En el cas que es presente un certificat digital de persona física i que s'actue en representació d'una persona jurídica, cal estar inscrita prèviament en el Registre de representacions de caràcter voluntari davant de la Generalitat per a fer tràmits per via telemàtica. - Quan la sol·licitud no reunisca els requisits que estableix la resolució de convocatòria i l'Ordre reguladora de les bases, o no s'acompanye la documentació que, d'acord amb aquestes, resulte exigible, de conformitat amb el que preveu l'article 68 de la Llei 39/2015, es requerirà l'entitat sol·licitant perquè, en el termini de 10 dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, si així no ho fa, es considerarà que ha desistit de la seua petició, amb la prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 88 de la llei esmentada. - La notificació es practicarà en l'adreça de correu que s'haja assenyalat a aquest efecte en la sol·licitud i s'entendrà rebutjada quan hagen transcorregut deu dies naturals des de la posada a la disposició de la notificació sense que s'accedisca al contingut d'aquesta, llevat que se'n comprove la impossibilitat tècnica o material de l'accés. En les notificacions, es remetrà un avís a l'adreça de correu electrònic que figure en l'expedient, en què s'informarà de la posada a la disposició d'una notificació en la seu electrònica de la Generalitat. La falta de pràctica de l'avís no impedirà que la notificació es considere plenament vàlida. - En tot cas, la pràctica de la notificació electrònica s'ha d'ajustar als preceptes que estableixen els articles 54 i 55 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana.

Normativa

Normativa

Procés de tramitació

Procés de tramitació

TERMINI TANCAT. TRÀMIT EN PROVES. NO INFORMAR. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de la convocatòria (DOGV NÚM. XXXX, DE DATA XXXX). ¡ 1. El procediment de concessió de les subvencions a les quals es refereix l'Ordre es tramitarà en règim de concurrència competitiva, en els termes que estableix en títol I de la Llei general de subvencions. 2. Correspondrà la instrucció del procediment a les direccions territorials de LABORA, en les quals es constituirà una comissió de valoració, en cada província, als efectes de valorar les sol·licituds i la documentació presentades i realitzar la proposta de concessió. 3. La comissió de valoració emetrà un informe en què es concrete el resultat de l'avaluació efectuada i les corresponents propostes de resolució de concessió de subvenció, que elevarà a l'òrgan concedent, a través de l'òrgan instructor, per a l'aprovació. 4. Les resolucions que es dicten es notificaran a les persones interessades en els termes que preveu la legislació vigent en matèria de procediment administratiu comú. 5. Les resolucions de concessió o denegació de les ajudes esgotaran la via administrativa i, contra aquestes, podran interposar-se els recursos que establisca la mateixa resolució de concessió, d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

1. A la Comissió de Valoració correspondrà valorar les sol·licituds i memòries admeses d'acord amb els criteris següents i amb la puntuació que s'indica, sobre un màxim de 100 punts: a) Nombre de persones que atendran sol·licitat. Es concedirà fins a un màxim de 30 punts. El nombre màxim i mínim de persones que s'atendran s'estableix en el resolc desseté de la resolució. El nombre de persones que se sol·licite atendre, ha de ser múltiple de sis. No s'admetran a tràmit les sol·licituds que no complisquen aquest requisit, establit en article 9.2.1, apartat d de l'Ordre. b) Subscripció d'acords amb empreses en matèria d'inserció laboral a fi de realitzar EEL, amb vigència fins a la data del termini màxim de finalització del programa que s'estableix en la convocatòria: 2 punts per acord subscrit fins a un màxim de 20 punts. c) Formació inclosa en el projecte. Fins a un màxim de 20 punts d'acord amb el barem següent: - En el cas de formació certificable inclosa en el Repertori nacional de certificats de professionalitat: 4 punts per acció formativa sol·licitada. - Formació no certificable (estiga o no inclosa en el catàleg d'accions i especialitats formatives del SEPE): 2 punts per acció formativa sol·licitada. El nombre total de places sol·licitades per a accions formatives haurà de ser igual al del nombre de persones que se sol·licite atendre, de conformitat amb el que estableix l'article 9.2.5 de l'Ordre. No s'admetran a tràmit les sol·licituds que no complisquen aquest requisit, que hauran de ser esmenades. La no impartició de les accions formatives sol·licitades i concedides es penalitzarà amb una minoració de la puntuació global de l'entitat beneficiària en la següent convocatòria, en aquest criteri, de la meitat dels punts atorgats per aquestes accions formatives. d) Entitats que hagen sigut declarades d'utilitat pública segons el que estableix el Reial decret 1740/2003, de 19 de desembre, sobre procediments relatius a associacions d'utilitat pública: 6 punts. e) Entitats que acrediten tindre en la seua plantilla un nombre superior al 3 % de persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %: 6 punts. f) Disposar d'un pla d'igualtat entre dones i homes vigent, quan no siga exigible, d'acord amb la legislació aplicable, prèviament aprovat per qualsevol administració pública o òrgan competent diferent del que formula la sol·licitud: 6 punts. g) Que l'entitat dispose d'un pla sobre conciliació laboral, personal i familiar: 6 punts. h) Que en els òrgans o llocs de direcció de l'entitat hi haja, almenys, un 40 % de dones: 6 punts. Si es mantinguera l'empat en la puntuació de diferents entitats, i abans de la realització del sorteig esmentat en el punt següent, es donarà prioritat a les entitats el percentatge de les quals siga superior en aquest criteri. En tal cas, es podrà sol·licitar a les entitats l'aportació de la documentació que acredite el percentatge de dones en càrrecs directius indicat en la declaració responsable. 2. En cas d'empat en la puntuació, es donarà prioritat a l'entitat que obtinga més punts en el primer criteri. Si es produeix un nou empat, se seguirà el mateix procediment amb la resta de criteris en ordre descendent fins a l'últim. Si persistira l'empat, aquest es dirimirà mitjançant la realització d'un sorteig. 3. Renúncies. A les entitats beneficiàries que, en les successives convocatòries de subvencions publicades a l'empara de l'Ordre, presenten renúncies a aquestes, se'ls restaran els següents punts de la seua puntuació global en la convocatòria següent, segons el moment de la seua presentació respecte del termini de comunicació d'inici del programa que s'establisca en la convocatòria. - 0 punts si la presenten en la primera meitat del termini establit. - 5 punts si la presenten una vegada transcorreguda la meitat del termini establit. - 10 punts si la presenten fora d'aquest termini. 4. Falta de comunicació en termini de l'inici de les accions: es penalitzarà amb la detracció de 10 punts de la seua puntuació global en la convocatòria següent.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Correspondrà la instrucció del procediment a les direccions territorials de LABORA, que realitzaran totes actuacions que estimen necessàries per a la determinació, comprovació de dades i avaluació de les sol·licituds en virtut de les quals les persones titulars de les corresponents direccions territorials hagen de formular la proposta de resolució de concessió de les subvencions.

Obligacions

Obligacions

1. A més de les que estableixen els articles 13 i 14 de l'LGS i altra normativa aplicable, són obligacions de les entitats beneficiàries, les següents: a) Portar un compte separat de la subvenció concedida, obrir els subcomptes d'ingressos i despeses que siguen necessaris per cada acció subvencionada, i assignar en els subcomptes de despeses, si escau, la part corresponent de despeses comunes imputada a l'acció subvencionada. En cas d'entitats subjectes a comptabilitat pública, cal adequar aquesta obligació als sistemes de comptabilització corresponents. b) Comprovar que els destinataris finals compleixen els requisits d'accés a les accions que preveuen els itineraris que s'estableixen en l'Ordre. Així mateix, han de conservar la documentació justificativa que ho acredite durant el termini establit en la convocatòria. c) No percebre cap quantitat per part dels destinataris de les accions. d) Publicitar, amb caràcter general, i informar les persones participants, durant la realització dels itineraris d'inserció, de l'entitat i dels fons que financen les actuacions. Per a això, en la seua activitat han d'incorporar, a més dels logotips i emblemes de la Generalitat, l'emblema i la referència als fons que finança l'actuació en el material, la cartelleria, els fullets, la pàgina web i en qualsevol altre mitjà de difusió que s'utilitze. Aquests elements identificatius són els que estableix l'annex III de la convocatòria. e) Mecanitzar, en les aplicacions informàtiques que LABORA posarà a la disposició de les entitats, els serveis dels blocs 1 i 3 del corresponent itinerari prestats a les persones participants en un termini no superior a 4 dies hàbils des de la data de realització. Atés que els serveis del bloc 1 podran realitzar-se amb metodologia pròpia, d'acord amb l'article 2.1 de l'Ordre, l'entitat, en aquest cas, ha de proposar la convergència amb el catàleg d'accions d'orientació de LABORA i introduir els codis de les que més s'adeqüen al contingut d'aquestes. f) Mecanitzar, a través de l'aplicació informàtica corresponent, les accions del bloc 2 del corresponent itinerari, prestades a les persones participants a l'efecte de seguiment, control i justificació de la formació i emissió dels corresponents diplomes d'aprofitament. g) Mecanitzar i incorporar la documentació justificativa de les despeses derivades de l'execució del projecte mitjançant l'aplicació informàtica corresponent. h) Començar l'execució de les accions en el termini assenyalat en la convocatòria, així com comunicar l'inici de les accions o, si és el cas, comunicar la renúncia a la subvenció, en els terminis que s'establisquen en la convocatòria. L'inici d'accions o la comunicació de renúncia fora de termini es consideraran incompliments a l'efecte de l'article 29 de l'ordre. i) Elaborar un expedient individual per a cada una de les persones ateses, que recollirà totes les accions en les quals participen. j) Atendre un 5 % més de dones que d'homes dins de les característiques dels col·lectius que atendran, excepte justificació suficientment raonada mitjançant un informe de l'entitat beneficiària. k) En tota la informació o publicitat que s'efectue de l'activitat o objecte de la subvenció, s'ha d'utilitzar un llenguatge no sexista. 2. L'entitat beneficiària quedarà obligada legalment a respondre de la correcta aplicació i justificació de la subvenció concedida, segons el que s'estableix en l'article 14 de l'LGS. Amb independència de les funcions de control que corresponen a la Intervenció General de la Generalitat i de la competència sancionadora que correspon a la persona titular de la conselleria competent en matèria d'ocupació, LABORA podrà realitzar les actuacions de verificació i control necessàries per a vetlar per la correcta execució de les accions objecte de l'Ordre. 3. Comunicar la percepció d'altres ajudes incompatibles amb les que es concedisquen a l'empara de la convocatòria. En cas que opte per una altra subvenció diferent d'aquesta, cal fer el següent: - Si no se li ha notificat la resolució de concessió: Desistir de la seua sol·licitud. - Si se li ha notificat la resolució de concessió: presentar la renúncia a la subvenció en el termini establit en el resolc 4.6 de la convocatòria.

Observacions

Observacions

Les resolucions que dimanen de la tramitació de la subvenció seran recurribles en via administrativa i contenciosa administrativa.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

La quantia de les subvencions que s'atorguen es calcularà d'acord amb el procediment que s'estableix en l'article 9 de l'Ordre, sobre els conceptes i amb els imports que es determinen en el resolc 13 de la resolució de convocatòria. Les entitats beneficiàries podran sol·licitar una bestreta de fins al 30 % de l'import total concedit. La liquidació, si és el cas, de la resta de l'import justificat de la subvenció s'efectuarà després de la presentació del compte justificatiu amb un informe d'auditoria juntament amb la documentació que es determina en la resolució de convocatòria. El termini per a presentar la justificació econòmica de les despeses realitzades serà de dos mesos des de la finalització de tots els itineraris.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de sis mesos a comptar de l'endemà de la publicació de la corresponent convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s'haja notificat cap resolució expressa, les persones interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu, d'acord amb el que preveu l'article 25.5 de la Llei general de subvencions. Això, sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La competència per a resoldre sobre les sol·licituds formulades correspon a la Direcció General de LABORA.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Si, a conseqüència de la tramitació de l'expedient de reintegrament, es detectara alguna de les infraccions que tipifica el títol IV de l'LGS, se seguirà el procediment que estableix l'article 177 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.