Detall de Procediment

Aportació documental/Justificació per a l'abonament de l'ajuda de la sol·licitud de subvenció per a la compra/electrificació de bicicletes urbanes i/o Vehicles de Mobilitat Personal (VMP) elèctric.

Codi SIA: 2312261
Codi GUC: 21081
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: TANCAT
(09-04-2021
03-05-2021)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

A conseqüència d'un REQUERIMENT D'ESMENA emés per l'Administració i també en la fase posterior per a la JUSTIFICACIÓ DE L'ABONAMENT DE L'AJUDA, aquest tràmit permet aportar múltiples documents a un expedient d'ajudes.

Requisits

Requisits

a) En el cas d'aportació documental: - Haver rebut un requeriment d'esmena sobre un expedient telemàtic. - En la documentació que s'aporte ha de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient telemàtic al qual fa referència. b) En el cas de justificació de l'abonament de l'ajuda, aquesta ajuda s'ha d'haver sol·licitat i resolt amb anterioritat.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Comerços i botigues adherits a la convocatòria d'ajudes per a l'adquisició/electrificació de bicicletes urbanes i vehicles elèctrics de mobilitat personal (RESOLUCIÓ d'11 de juny de 2020, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat [2020/4449])

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini serà el que s'assenyala en el requeriment d'esmena. En el cas de la justificació de l'abonament de l'ajuda, a partir del moment de la venda realitzada.

Formularis documentació

a) En el cas d'aportació documental, els documents requerits en el requeriment de l'esmena. b) En el cas de Justificació per a l'abonament de l'ajuda, dos documents: la factura signada pel comprador i el justificant del pagament.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat, més informació respecte als certificats admesos en la Generalitat es pot veure en l'enllaç “Certificats admesos en la Generalitat”. En el cas d'utilitzar un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica. Aquesta inscripció la pot fer a través de l'enllaç “Registre de Representants”. 2. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia *Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana, a la qual pot accedir des de la secció d'enllaços. 3. Més informació sobre la tramitació telemàtica es pot trobar en l'enllaç “Preguntes Freqüents”. Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa direcció per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través de l'un dels correus electrònics detallats en la secció: “On consultar dubtes sobre el tràmit”. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es podran recuperar durant un temps o un altre depenent del tràmit sempre que no haja finalitzat el termini de sol·licitud, per a posteriorment acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació".

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Accedir a l'apartat superior de "Tramitar amb certificat", ATENCIÓ s'ha d'accedir amb el mateix certificat amb el qual es va realitzar el tràmit de sol·licitud de l'ajuda però quan demane dades de la sol·licitud d'ajuda de la qual es vol aportar documentació o factura s'ha d'introduir el NIF del COMPRADOR. La documentació s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la conselleria, qui procedirà en conseqüència.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

En el cas de justificació de l'abonament de l'ajuda, el procediment ha de ser el següent: 1. En el moment de la venda, el comerç estendrà una factura en què es reculla la identificació de la persona compradora, de l'establiment i del vehicle/kit adquirit, el número de bastidor, el número de sèrie de la bateria i, si és el cas, del motor, el preu original de venda i la deducció practicada per la subvenció. La factura ha d'estar signada per la persona que es beneficia de l'ajuda i l'establiment (comerç adherit) l'ha d'adjuntar a través del tràmit d'aportació documental / justificació de la subvenció. 2. Justificació del pagament realitzat de la compra del vehicle, d'acord amb les bases publicades per a aquestes ajudes que s'ha d'adjuntar en aquest tràmit.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa