Detall de Procediment

Autorització a l'Administració per a consultar, de manera telemàtica, dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes, subvencions i convenis de la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori

Codi SIA: 2324626
Codi GUC: 21098
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autoritzar la Conselleria de Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori perquè comprove directament, de manera telemàtica, les dades acreditatives d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social, així com les dades d'identitat i/o, en el seu cas, de residència, de les persones (o els seus representants) interessades a obtindre beques, ajudes, subvencions i convenis d'aquesta Conselleria. En cas de no subscriure aquesta autorització, la persona interessada està obligada a aportar els documents que acrediten aqueixes dades en els termes exigits per les normes reguladores del procediment de què es tracte.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones, físiques o jurídiques, que siguen beneficiàries de beques, ajudes, subvencions i convenis de la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En el termini que estableix l'Administració en el procediment de concessió de beques, ajudes, subvencions i convenis de què es tracte.

Formularis i documentació

D'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en absència d'oposició expressa per part de la persona interessada, l'òrgan gestor del procediment estarà autoritzat per a obtindre directament les dades d'identitat de la persona sol·licitant o, si escau, del representant legal, així com les dades d'estar al corrent dels pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social. En cas d'oposar-se al fet que l'òrgan gestor obtinga directament aquesta informació, haurà de manifestar-ho mitjançant el formulari d'aquest tràmit i quedarà obligat a aportar els documents corresponents en els termes que exigeixen les normes reguladores del procediment.

Presentació

Presentació

Presencial
Si és persona no obligada a relacionar-se telemàticament amb l'Administració. a) En els registres dels òrgans administratius al fet que es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, Capítols i Consells Insulars, als Ajuntaments dels Municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa