Detall de Procediment

Ajudes a ASSOCIACIONS de persones treballadores autònomes destinades a afavorir el manteniment i la consolidació de l'ocupació autònoma en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana (TRASOC). Treball (SOL·LICITUD, AL·LEGACIONS, ESMENA, JUSTIFICACIÓ i RECURS)

Codi SIA: 2314672
Codi GUC: 21122
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: TANCAT
(29-01-2024
19-02-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Al·legació/Aportació

  • Resolució

  • Justificació

  • Esmena

  • Recurs Reposició

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Procediment per a la concessió d'ajudes a associacions de persones treballadores autònomes destinades a afavorir el manteniment i la consolidació de l'ocupació autònoma en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, a través d'actuacions integrades de suport, orientació, tutorització i assessorament tècnic a persones treballadores autònomes ja constituïdes. - En concret, seran subvencionables les actuacions que es relacionen a continuació, que podran contractar-se i executar-se entre l'1 de gener de 2024 i fins al 30 de novembre de 2024, TOTS DOS INCLOSOS: a) Actuacions destinades a proporcionar un acompanyament i tutorització d'aquells projectes de treball autònom que, una vegada posats en marxa, requerisquen d'un suport i seguiment continuat. b) Actuacions destinades a prestar assistència tècnica a les persones treballadores autònomes consolidades per a la implantació de solucions basades en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), millorar el seu grau tecnològic i la seua presència activa en Internet i les xarxes socials. c) Actuacions d'assessorament en els processos de relleu generacional o relleu de negoci, actuacions la fi de les quals siga la intermediació entre els qui, per aproximar-se a l'edat de jubilació, pretenguen transmetre una activitat empresarial o professional consolidada, i les potencials noves persones empresàries que desitgen emprendre una activitat per compte propi com a persona treballadora autònoma, a través dels instruments que es determinen per a això, així com la difusió de les ofertes i demandes relatives a esta mesura i l'orientació i acompanyament a les persones interessades. d) Actuacions d'assessorament en els processos de canvi d'estratègia competitiva per al manteniment del seu ús, podent suposar un canvi de l'activitat econòmica desenvolupada.

Observacions

Observacions

1. Els DUBTES relacionats amb el CONTINGUT d'estes ajudes seran ateses, exclusivament, mitjançant la següent adreça de correu electrònic: dgtrabajobl@gva.es 2. Incidències INFORMÀTIQUES (només errors o problemes de caràcter informàtic) - Disposa d'una llista de preguntes freqüents sobre tramitació telemàtica en la Generalitat Valenciana en el corresponent enllaç directe de l'apartat "Enllaços" d'este tràmit. - Si malgrat això continua necessitant ajuda informàtica, pot enviar el seu dubte, problema o consulta emplenant el FORMULARI DE PROBLEMES TÈCNICS (veure enllaç directe al mateix disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit) En el formulari de problemes tècnics o en el correu electrònic que envie a la citada adreça han d'indicar-se, entre altres dades: raó social, NIF, usuari@ (nom, cognoms, DNI, correu electrònic i telèfon de contacte) amb el qual es connecta a l'aplicació, captura de la pantalla on s'ha produït l'error, així com descripció el més detallada possible del problema informàtic que s'haja produït. 3. Veure més informació en l'apartat "Ajudes i subvencions" de l'àrea de Treball de la pàgina web de la Conselleria competent en eixa matèria. (Enllaç directe en l'apartat "Enllaços" del present tràmit).

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

1. Podran ser beneficiàries d'estes ajudes les ASSOCIACIONS de persones treballadores autònomes que: - Tinguen personalitat jurídica, caràcter intersectorial, àmbit autonòmic i implantació en el territori de la Comunitat Valenciana; - I estiguen legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions Professionals de Treballadors Autònoms de la Comunitat Valenciana abans de l'1 de gener de l'any anterior al que es publique la convocatòria d'estes ajudes. 2. Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament eixa representació: - En el REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV(disponible en "Procediments relacionats" - O bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit.

Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Instruccions per a la tramitació telemàtica d'ajudes/subvenciones de la Conselleria competent en matèria de Treball

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà DES DEL dia 29 de GENER de 2024 FINS Al dia 19 de FEBRER de 2024, tots dos inclosos, segons la Resolució de convocatòria publicada en el DOGV núm. 9758, de 03/01/2024. IMPORTANT: només seran admeses les sol·licituds que hagen sigut gravades en el registre electrònic de la Generalitat fins a les 23.59 hores de l'últim dia de termini de presentació (hora oficial peninsular espanyola).

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD general de subvenció, SEGONS FORMULARI WEB disponible en el tràmit telemàtic. Després del seu respectiu emplenament el formulari web ha de firmar-se electrònicament en el propi tràmit telemàtic. 2. DOCUMENTACIÓ que ha d'acompanyar-se a la sol·licitud (és a dir, a annexar en el tràmit telemàtic): a) Còpia de la targeta d'identificació fiscal. b) Còpia del poder de representació, si és el cas. c) Acreditació de la inscripció de l'entitat en el Registre d'Associacions Professionals de Treballadors Autònoms de la Comunitat Valenciana. d) Còpia dels ESTATUTS SOCIALS en els quals conste que inclou entre els seus fins o objectius el suport o promoció del treball autònom. En el supòsit d'obrar els estatuts en els arxius o registres dependents de l'Administració de la Generalitat, bastarà amb la remissió a l'article dels mateixos on conste tal extrem. e) Dades de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA: - En tot cas han d'indicar-se en l'apartat 'Dades bancàries' del formulari web de sol·licitud les dades del compte bancari en la qual, de resultar beneficiària, l'organització sol·licitant desitja que es realitze el pagament de l'import de l'ajuda. - En el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació, haurà de formalitzar-se a través del tràmit telemàtic denominat PROPER "Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat, que trobarà en l'apartat "Procediments Relacionats". f) Selecció de l'actuació subvencionable per a la qual se sol·licita l'ajuda i autobaremació dels criteris de valoració, mitjançant model normalitzat denominat ANNEX I, inclòs com a imprés associat a este tràmit i disponible també en el tràmit telemàtic. g) PROJECTE D'ACTUACIONS, segons model normalitzat denominat ANNEX II (inclòs com a imprés associat a este tràmit i disponible també en el tràmit telemàtic), que haurà de contindre, com a mínim, els següents extrems: I.- MEMÒRIA en la qual es descriga i quantifique la informació relativa dels objectius perseguits pel projecte: tipus d'actuacions, persones destinatàries amb desglossament de sectors i col·lectius considerats estratègics i preferents, sectors d'activitat econòmica, localitats en les quals es desenvolupa, i justificació d'incidència en la consolidació i manteniment del treball autònom i de l'ocupació. II.- PRESSUPOST detallat per a la realització de les actuacions proposades per conceptes. * IMPORTANT: en cap cas es podrà presentar més d'un projecte per una mateixa entitat. h) Si en el formulari web de sol·licitud de subvenció l'associació sol·licitant NO HA AUTORITZAT la Conselleria competent en matèria de Treball perquè esta obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les seues obligacions tributàries (Estat i Generalitat Valenciana), O S'HA OPOSAT a eixa obtenció respecte a les seues obligacions enfront de la Seguretat Social, en els termes establits en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en l'article 22 del seu Reglament, haurà de presentar llavors els següents documents acreditatius: - De l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), el certificat que acredite que l'entitat sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries. - De la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), el certificat acreditatiu que l'entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social. - De l'Agència Tributària Valenciana (ATV), el certificat que acredite que l'entitat sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat Valenciana. Estos documents hauran de tindre una vigència de, almenys, sis mesos comptats a partir de la data de presentació de la sol·licitud. i) Declaracions responsables relatives als següents extrems: - Compliment dels requisits inclosos en l'article 13 de la Llei General de subvencions per a obtindre la condició de persona beneficiària de subvencions públiques (esta declaració està inclosa en un dels apartats del formulari web de sol·licitud general de subvenció). - Concurrència de qualsevol altra ajuda rebuda o sol·licitada amb el mateix objecte (esta declaració està inclosa en un dels apartats del formulari web de sol·licitud general de subvenció). - Compromís de comunicar quantes sol·licituds de subvenció tramite en qualsevol organisme públic, relacionades amb l'activitat subvencionada, a partir de la data de sol·licitud (esta declaració està inclosa en un dels apartats de l'imprés denominat ANNEX I). - Ajudes rebudes o sol·licitades en concepte de minimis durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l'exercici fiscal en curs; o si és el cas, declaració de no haver rebut cap. (Esta declaració es presentarà segons model de "Declaració d'ajudes de minimis" disponible en el tràmit telemàtic, que figura també com a imprés associat a este tràmit). - Compromís de comunicar les ajudes en concepte de minimis rebudes de qualsevol organisme públic a partir de la data de la sol·licitud (inclòs en un dels apartats de l'imprés denominat ANNEX I). 3. L'òrgan instructor podrà, així mateix, recaptar en qualsevol moment la documentació original o complementària que considere necessària per a acreditar millor l'exacte compliment de les condicions exigides en les bases reguladores. . ANNEX I . ACTUACIÓ SUBVENCIONABLE I AUTOBAREMACIÓ . ANNEX II MEMÒRIA I PRESSUPOST . DECLARACIÓ D'AJUDES DE MINIMIS . PROPER : Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La PRESENTACIÓ de les sol·licituds i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'estes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC d'este tràmit. 2. Per a això haurà de disposar d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avanç basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de firma electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadores de servicis de certificació». Entre estos sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació C.Valenciana). - El sistema clau-firma de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats). - I, en general, tots els acceptats per la Plataforma @firma Més informació en: https://sede.gva.es/es/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptats 3. Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), esta haurà d'inscriure prèviament eixa representació: -En el REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV (disponible en l'apartat "Procediments relacionats") -O bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la informació del qual té disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit. Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora. 4. Fent clic en SOL·LICITUD PRESENTACIÓ AUTENTICADA (en color roig més a baix i també a l'inici d'este tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar i firmar el formulari web de sol·licitud general de subvenció, annexar la documentació emplenada i firmada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible, al costat del número d'expedient obert, en la seua Carpeta Ciutadana (veure apartat "Enllaços"). 5. Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR: - És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les FIRMES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que ho/s subscriguen. - En este tràmit de la Guia Prop: * En l'apartat "Formularis i Documentació" apareix el llistat de documents a presentar. * I en l'apartat "Impresos Associats"(a més d'en la pestanya "Formularis" del procediment) existixen models normalitzats i emplenables de tots o alguns d'eixos documents, segons el cas. Si existix model normalitzat, el document haurà de presentar-se en ell, i si no existix, haurà de ser creat o recaptat per la persona sol·licitant per a poder-ho adjuntar a la seua sol·licitud telemàtica. - En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar i els seus possibles formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans d'annexar els documents. 6. Disposa de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://sede.gva.es/es/preguntesfrequents Si continua necessitant ajuda, per favor notifique-ho a: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: dgtrabajobl@gva.es - Per a incidències informàtiques disposa d'un Formulari de problemes tècnics al qual pot accedir des de l'apartat "Enllaços"

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DE LA DOCUMENTACIÓ ANNEXA REQUERIDA per a l'obtenció d'estes ajudes, en el termini establit en la Resolució anual de convocatòria, ÚNICA i OBLIGATÒRIAMENT DE MANERA ELECTRÒNICA, a través del tràmit telemàtic dissenyat per a estes ajudes. IMPORTANT: - La presentació de la sol·licitud d'ajudes i altra documentació requerida es realitzarà obligatòriament de manera telemàtica, atenent el que es preveu en l'apartat d'este tràmit denominat "Sol·licitud > Presentació > Telemàtica". - La presentació de la sol·licitud implica el coneixement i acceptació de les bases reguladores. - NOMÉS PODRÀ PRESENTAR-SE UNA SOL·LICITUD per cada entitat sol·licitant. - EN CAP CAS es podrà presentar més d'un projecte per una mateixa entitat. 2. PROCEDIMENT - El procediment per a la concessió d'estes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, en els termes previstos en l'Ordre de bases reguladores i la corresponent convocatòria. - Les subvencions seran concedides, d'acord amb els principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, FINS A ESGOTAR EL CRÈDIT DISPONIBLE EN CADA CONVOCATÒRIA. 3. ESMENA - Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació necessària, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, EN EL TERMINI DE 10 DIES, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució, que haurà de ser dictada en els termes previstos en la legislació de procediment administratiu comú. - L'esmena es realitzarà DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "Esmena". 4. COMISSIÓ DE VALORACIÓ - Es constituirà una comissió de valoració, adscrita a la Direcció General competent en matèria de treball, de conformitat amb el que es disposa en l'article 36 de les bases reguladores. - Finalitzada la baremació, la comissió de valoració formularà PROPOSTA DE RESOLUCIÓ a la Direcció General competent en matèria de treball, que haurà de contindre: . La relació d'entitats sol·licitants que compleixen els requisits exigits, per ordre de puntuació, i, en cas d'empat, l'ordre de prelació. . La quantia de la subvenció proposada. . La relació de les sol·licituds que es proposa denegar i les causes de la denegació seguint els criteris de valoració establits en l'article 45 de les bases reguladores. - A més, la comissió de valoració formularà una proposta addicional per al cas en què valorara positivament sol·licituds presentades que no puguen ser ateses per falta de disponibilitat pressupostària. Amb eixes sol·licituds constituirà una relació de reserva degudament ordenada, de manera que, si posteriorment es produeixen possibles disponibilitats pressupostàries addicionals, puguen ser resoltes favorablement sense necessitat d'obrir un nou període de presentació de sol·licituds. 5. RESOLUCIÓ - Vista la proposta elevada per la Comissió, la persona titular de la Direcció General competent en matèria de treball (per delegació de la persona titular de la Conselleria amb aquesta competència), dictarà resolució acordant, de forma motivada, la concessió de la subvenció, la seua desestimació o la no concessió per falta de crèdit disponible, desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevinguda. - En cas de concessió de la subvenció, la resolució fixarà expressament la quantia de la subvenció, la forma d'abonament i altres circumstàncies exigibles per al cobrament d'esta, recursos i qualssevol altres condicions, obligacions i determinacions accessòries al fet que haja de subjectar-se l'entitat beneficiària, assenyalant expressament que la subvenció es troba sotmesa al règim de minimis. - La resolució haurà de ser dictada de manera expressa i notificada en el termini màxim de SIS MESOS comptats a partir de l'endemà de la data en què haguera finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. - Transcorregut este termini sense que haja sigut notificada la resolució, la sol·licitud podrà entendre's desestimada, sense perjudici que este termini puga ser ampliat excepcionalment, de conformitat amb el que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. - Tota alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions i ajudes atorgades per altres administracions o ens públics o privats, nacionals o internacionals, podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió. 6. PUBLICITAT de les subvencions concedides La resolució de concessió es notificarà a les persones interessades en els termes previstos en la legislació bàsica de procediment administratiu. La resolució de concessió o desestimació de les subvencions es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, Àrea Treball, en l'enllaç corresponent a la resolució d'ajudes, tal com establix la legislació bàsica de procediment administratiu, així com en compliment del que s'estableix en la LGS, sobre publicitat de subvencions concedides. 7. JUSTIFICACIÓ DE LES AJUDES - La modalitat de justificació d'estes subvencions serà la de COMPTE JUSTIFICATIU amb aportació d'INFORME D'AUDITOR, en els termes previstos en l'article 74 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. L'entitat beneficiària haurà de presentar una MEMÒRIA D'ACTUACIÓ JUSTIFICATIVA del compliment de les condicions imposades en la resolució de concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts, actuacions, participants, persones destinatàries, províncies i municipis en les quals s'ha desenvolupat, incidència en la consolidació i manteniment del treball autònom i de l'ocupació. - La presentació de la justificació de la subvenció es realitzarà: . ABANS DEL Dia 30 de NOVEMBRE de l'exercici al qual corresponga l'ajuda, llevat que es determine un termini posterior en la resolució d'esta. . I DE FORMA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "JUSTIFICACIÓ", tenint-se per no efectuada si es realitza d'una altra manera.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

1. Les sol·licituds seran avaluades d'acord amb els criteris de valoració que s'assenyalen en l'article 45 de l'Ordre de bases reguladores i el resolc onzé de la Resolució de convocatòria. 2. Les sol·licituds HAURAN D'OBTINDRE UN MÍNIM DE 60 punts sobre una puntuació màxima de 100 punts per a l'atorgament de la subvenció, quedant excloses aquelles que no aconseguisquen aquesta puntuació. 3. En cas d'igual puntuació, s'atorgarà preferència per a la concessió de la subvenció a aquelles entitats que, conforme a l'article 11 del Decret 118/2022, de 5 d'agost, del Consell compten amb un Pla d'Igualtat registrat per l'Autoritat Laboral, conforme al que es disposa en l'RD 901/2020 de 13 d'octubre, encara no estant obligades legalment. 4. Si persistira la igualtat, s'atorgarà preferència a aquelles que tinguen la qualificació d'entitat valenciana socialment responsable, obtinguda en la forma establida reglamentàriament en desenvolupament del títol III de la Llei 18/2018, de 13 de juliol, de la Generalitat, per al foment de la responsabilitat social. 5. Si es manté l'empat, el criteri de concessió serà per ordre de registre d'entrada de la sol·licitud. 6. En el cas que finalment persistira l'empat, tindrà preferència aquella entitat la data d'inscripció de la qual en el Registre d'Associacions Professionals de Treballadors Autònoms de la Comunitat Valenciana siga anterior en el temps.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral
Termini alegació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Vosté té dret a formular al·legacions i a utilitzar els mitjans de defensa admesos per l'Ordenament Jurídic, i a aportar documents en qualsevol fase del procediment anterior al tràmit d'audiència, que hauran de ser tinguts en compte per l'òrgan competent en redactar la proposta de resolució. Més informació: Article 53 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Obligacions

Obligacions

Veure el que es preveu en l'article 51 de les bases reguladores.

Observacions

Observacions

Contra la resolució per la qual es resol el procediment, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se: -Bé RECURS POTESTATIU DE REPOSICIÓ davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'UN MES comptat des de l'endemà de la notificació de la resolució, conforme a la legislació vigent de procediment administratiu comú -O bé impugnar-la directament davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de DOS MESOS comptats a partir de la seua notificació, formulant per a això el corresponent recurs contenciós administratiu a l'empara del que s'establix en els articles 10.1, lletra a), i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí de quants altres recursos s'estime oportú deduir.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1. QUANTIA MÀXIMA DE L'AJUDA La quantia màxima que pot rebre cada projecte d'actuació serà de 75.000,00 euros. En cap cas es podrà presentar més d'un projecte per una mateixa entitat. 2. COSTOS SUBVENCIONABLES Es consideren subvencionables els costos indicats com a tals en l'article 50 de l'Ordre de bases reguladores i en el resolc sisé de la Resolució de convocatòria. 3. PAGAMENT DE LES AJUDES L'abonament de la subvenció s'efectuarà a les entitats beneficiàries del següent mode: - Una bestreta del 30% de l'import de la subvenció en el termini d'un mes a partir de la data de notificació de la resolució, prèvia sol·licitud de l'entitat beneficiària i acompanyada de garantia o de justificació de la seua exoneració. Quant al règim de garanties, s'estarà al que es disposa en l'article 171.5 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, sense perjudici del que puguen disposar les Lleis de Pressupostos de la Generalitat per a cada exercici, amb vista a la seua exempció. - El 70% restant, a la finalització de l'acció per a la qual es concedisca la subvenció, una vegada s'haja justificat la realització de l'acció subvencionada. 4. COMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS: veure l'indicat en l'article 30 de l'Ordre de bases reguladores. 5. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT DE L'AJUDA CONCEDIDA: atendre el que es disposa en l'article 31 de l'Ordre de bases reguladores. 6. COMPROVACIÓ DE LA SUBVENCIÓ I PLA DE CONTROL: veure el que es preveu en l'article 34 de l'Ordre de bases reguladores.

Termini màxim

Termini màxim

- Vista la proposta elevada per la Comissió, la persona titular de la direcció general competent en matèria de treball (per delegació de la persona titular de la conselleria amb aquesta competència) dictarà la resolució en què acorde, de manera motivada, la concessió de la subvenció, la desestimació d'aquesta o la no concessió per falta de crèdit disponible, desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevinguda. - En cas de concessió de la subvenció, la resolució fixarà expressament la quantia de la subvenció, la forma d'abonament i altres circumstàncies exigibles per al cobrament d'aquesta, recursos i qualssevol altres condicions, obligacions i determinacions accessòries a què s'haja de subjectar l'entitat beneficiària, i assenyalarà expressament que la subvenció es troba sotmesa al règim de minimis. - La resolució ha de ser dictada de manera expressa i notificada en el termini màxim de SIS MESOS comptats a partir de l'endemà de la data en què haja finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. - Transcorregut aquest termini sense que haja sigut notificada la resolució, la sol·licitud podrà entendre's desestimada, sense perjudici que aquest termini puga ser ampliat excepcionalment, de conformitat amb el que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Tota alteració de les condicions que s'han tingut en compte per a la concessió de la subvenció, i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions i ajudes atorgades per altres administracions o ens públics o privats, nacionals o internacionals, podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió. - La resolució es notificarà a les entitats interessades en els termes previstos en la legislació bàsica de procediment administratiu. La resolució es publicarà en el DOGV i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, Àrea Treball, en l'enllaç corresponent a la resolució d'ajudes.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Vegeu el que preveu l'article 33 de les bases reguladores.
Termini justificació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- La modalitat de justificació d'estes subvencions serà la de COMPTE JUSTIFICATIU amb aportació d'INFORME D'AUDITOR, en els termes previstos en l'article 74 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. L'entitat beneficiària haurà de presentar una MEMÒRIA D'ACTUACIÓ JUSTIFICATIVA del compliment de les condicions imposades en la resolució de concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts, actuacions, participants, persones destinatàries, províncies i municipis en les quals s'ha desenvolupat, incidència en la consolidació i manteniment del treball autònom i de l'ocupació. - La presentació de la justificació de la subvenció es realitzarà: . ABANS DEL Dia 30 de NOVEMBRE de l'exercici al qual corresponga l'ajuda, llevat que es determine un termini posterior en la resolució d'esta. . I DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "JUSTIFICACIÓ", tenint-se per no efectuada si es realitza d'una altra manera.

Presentació

Presentació

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix

Possibilitar l'aportació o esmena de documentació per via telemàtica, dins d'este mateix procediment, a un expedient de sol·licitud. Per a l'esmena vosté pot aportar: - Els documents que li ha requerit l'Administració, si se li ha notificat un requeriment d'esmena. - Els documents que estime necessaris, encara que l'Administració no li'ls haja sol·licitats.

Termini

Termini

Si l'Administració li ha fet un requeriment d'esmena ha de cenyir-se al termini indicat en este.

Presentació

Presentació

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- La resolució posa fi a la via administrativa i contra esta l'interessat podrà optar entre interposar, potestativament, un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada. - O bé impugnar-la directament davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa ha de formular el corresponent recurs contenciós administratiu. En cap cas podrà simultaniejar la interposició dels dos recursos.

Termini

Termini

Recurs potestatiu de reposició: - Si hi haguera resolució expressa: el termini serà d'un mes, comptat des de l'endemà de la notificació de la Resolució, d'acord amb el que es preveu en l'article 123 i concordants de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, davant el mateix òrgan que la va dictar. - En cas de silenci administratiu: En qualsevol moment, a partir d'endemà d'aquell en què es produïsca l'acte presumpte. Recurs contenciós administratiu: En el termini de dos mesos comptats a partir de la notificació formulant el corresponent recurs contenciós administratiu a l'empara del qual establixen els art. 10.1, lletra a, i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.