Detall de Procediment

Autorització parental a menors de 16 anys per a registre i accés al portal de participació ciutadana GVA Participa

Codi SIA: 2404810
Codi GUC: 21470
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: OBERT des de 03-02-2021
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autoritzar els menors de 16 anys perquè puguen registrar-se i accedir al portal de participació ciutadana GVA Participa.

Observacions

Observacions

Heu d'indicar en la sol·licitud genèrica les següents dades del menor que voleu autoritzar: NOM DEL MENOR: CORREU ELECTRÒNIC DEL MENOR: DNI DEL MENOR: EDAT DEL MENOR: POBLACIÓ DE RESIDÈNCIA DEL MENOR: En presentar aquesta sol·licitud, esteu AUTORITZANT la Generalitat Valenciana a consultar les dades pertinents per a la verificació de la identitat del vostre fill/a o la persona que tuteleu, per a fer el tràmit de registre en el Portal GVA Participa, en concret nom i cognoms i estar empadronat a la Comunitat Valenciana, segons el que s'indica en les dades del padró de l'INE i de la DGP.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Pares, mares o tutors legals que desitgen que els seus fills, filles o tutelats menors de 16 anys accedisquen i es registren en el portal de participació ciutadana GVA Participa.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, el sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados). IMPORTANT: Abans de començar la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit per tal de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en la qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que: 1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint. 2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica. 3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament. 4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Heu d'omplir el formulari de dades generals. b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit. * Ompliu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD". * Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud. * Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant). c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau. d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació). e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre. La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa