Aportació de documentació a un expedient de Servei d'Atenció Diürna concertat. - GVA.ES
Aportació de documentació a un expedient de Servei d'Atenció Diürna concertat.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aportació de documentació complementària.
L'aportació es pot realitzar a conseqüència d'un requeriment de la conselleria amb competències en matèria d'infància i adolescència o per iniciativa de l'entitat, ja siga voluntàriament o en compliment de la normativa aplicable a l'expedient del qual es tracte.
Observacions
Observacions
En el tràmit telemàtic, s'haurà de seleccionar el número d'expedient de l'entitat al qual s'aporta la documentació.
Requisits
Requisits
Per a poder aportar documentació en aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
- Haver rebut un requeriment de la conselleria competent.
- Tindre un expedient obert com a Servei d'Atenció Diürna concertat.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Entitats privades sense fi de lucre que gestionen els Serveis d'Atenció Diürna mitjançant l'acció concertada.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Resolució de 18 de desembre de 2019, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen els acords d'acció concertada en matèria de serveis socials en el sector d'infància i adolescència per a l'any 2020: servei de centre de dia per a persones menors d'edat en situacions de risc.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis i documentació
Termini
Termini
Si s'ha rebut un requeriment, la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la conselleria competent haja establit en aquest requeriment.
Si no s'ha rebut, la documentació es podrà presentar en qualsevol moment, sempre que l'expedient no haja sigut arxivat.
Formularis i documentació
El tràmit no porta documentació obligatòria associada.
No obstant això, les entitats poden presentar els següents documents:
- Annex I. Model de proposta d'admision, cessament o pròrroga en el servei d'atenció diurnal, amb el registre d'eixida de l'entitat local que corresponga.
- Pla d'Intervenció Individual.
- Comunicació de cessaments sobrevinguts.
- Enquestes de satisfacció de les persones usuàries.
- Annex IX. Informe semestral de seguiment i evolució.
- Annex X. Informe final.
Presentació
Presentació
Presencial
Direccions territorials d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Telemàtica
En compliment de l'obligació prevista en l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, les sol·licituds es presentaran exclusivament per mitjans electrònics. Per a això, s'accedirà a la seu electrònica de la Generalitat, bé a través de la URL https://sede.gva.es, seleccionant el tràmit corresponent, bé o a través de l'adreça d'internet:
Programes de prevenció i protecció de la infància i l'adolescència: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=16170&version=amp
SEGONS TRÀMIT GUC ASSIGNAT
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí