Detall de Procediment

Aportació de documentació a un expedient de Servei d'Atenció Diürna concertat.

Codi SIA: 2412282
Codi GUC: 21780
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aportació de documentació complementària. L'aportació es pot realitzar a conseqüència d'un requeriment de la conselleria amb competències en matèria d'infància i adolescència o per iniciativa de l'entitat, ja siga voluntàriament o en compliment de la normativa aplicable a l'expedient del qual es tracte.

Observacions

Observacions

En el tràmit telemàtic, s'haurà de seleccionar el número d'expedient de l'entitat al qual s'aporta la documentació.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació en aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits: - Haver rebut un requeriment de la conselleria competent. - Tindre un expedient obert com a Servei d'Atenció Diürna concertat.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Entitats privades sense fi de lucre que gestionen els Serveis d'Atenció Diürna mitjançant l'acció concertada.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Resolució de 18 de desembre de 2019, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen els acords d'acció concertada en matèria de serveis socials en el sector d'infància i adolescència per a l'any 2020: servei de centre de dia per a persones menors d'edat en situacions de risc.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Si s'ha rebut un requeriment, la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la conselleria competent haja establit en aquest requeriment. Si no s'ha rebut, la documentació es podrà presentar en qualsevol moment, sempre que l'expedient no haja sigut arxivat.

Formularis i documentació

El tràmit no porta documentació obligatòria associada. No obstant això, les entitats poden presentar els següents documents: - Annex I. Model de proposta d'admision, cessament o pròrroga en el servei d'atenció diurnal, amb el registre d'eixida de l'entitat local que corresponga. - Pla d'Intervenció Individual. - Comunicació de cessaments sobrevinguts. - Enquestes de satisfacció de les persones usuàries. - Annex IX. Informe semestral de seguiment i evolució. - Annex X. Informe final.

Presentació

Presentació

Presencial
Direccions territorials d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Telemàtica
En compliment de l'obligació prevista en l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, les sol·licituds es presentaran exclusivament per mitjans electrònics. Per a això, s'accedirà a la seu electrònica de la Generalitat, bé a través de la URL https://sede.gva.es, seleccionant el tràmit corresponent, bé o a través de l'adreça d'internet: Programes de prevenció i protecció de la infància i l'adolescència: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=16170&version=amp SEGONS TRÀMIT GUC ASSIGNAT

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa